Sommar Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Okej, Fritt fram att spekulera/tycka/bestämma... Hur ser erat drömfinalbord ut? Citera
Sommar Postad 1 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 1 Juli , 2005 Jag och 7st QoS. Varför hade jag på känn att jag skuller få såna här svar? Citera
gdaily Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Doyle och Chan så klart headsup i finalen. Sedan 7 svenskar om man ska vara patriotisk... Citera
jompa1 Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Har för mig att 9st gick till finalbordet förra året (ej säker): Negranu, Harrington, Ivey, Hellmuth, Chan, Brunson, Greenstein, Scotty Nguyen, Tobey Maguire Citera
Skumdum Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 superstars invitational-bordet var väl inte så himla pjåkigt. In med Phil Hellmuth och byt ut Chip Reese mot Negreanu så är jag nog rätt nöjd sen. Citera
gdaily Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Chip Reese Varför byta ut den bäste av dom alla? Citera
Nusseman Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Legato, Gambler, Mazak och Ector från sverige, plus Jennifer Harman och fyra andra snubbar. T ex David Sklansky vore kul, så han kan få göra bort sig ordentligt i TV Phil Hellmuth eller Daniel Negreanu kan få bubbla Citera
jompa1 Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Chip Reese Varför byta ut den bäste av dom alla? Är han verkligen den bäste turneringsspelaren? Citera
Matteprof Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Ja eftersom man inte spelar själv så får man väl höfta vilka som skulle ge bra poker och underhållning av de som spelar. Gus, Hellmuth, Juanda, Chan, Scotty, Doyle, Marcel Luske, Deknijff, Ector... Ivey kan få bubbla för att är så äckligt professionell och inte rör en min varken när han vinner eller förlorar. Inte ens på intervjuer rör han en min... men jag gillar hans spel ändå. Citera
ades_va Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Gus skulle bara förstöra stämningen(samma med hellmuth), helst skulle jag iofs rycka in lite dött folk men det är säkert mot reglerna. Chan, Brunson, Kniven, Scotty, Ivey, Chip, och två QoS... edit: en QoS mot Negrenau Citera
SirEklund Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Moneymaker och Dolly headsup i finalen och Moneymaker spelar bort Doyle totalt sen Raymer och Mike the mouth då Raymer drar ut Mike med en 2 utare. Hellmuth och Tony G sen några andra tomtar Citera
Skumdum Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Chip Reese Varför byta ut den bäste av dom alla? Det är ju min personliga lista och jag har bara sett chip på ett finalbord på WPT, annars gör han väl aldrig nåt väsen av sig. Dessutom verkar det ju va 7CS som han är hetast på, om man ska lita på supersystem. Citera
arsenalrulez Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Scotty,Hellmuth,Nagreanu,Doyle,Ken,Ivey,Gus,Luske och Dan Glimne Citera
Reaper Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Jag plockar ihop ett svenskt bord, har väl inte mega koll på alla svenska spelare, men har juh sett allt vad kan tänkas på TV och lite folk online har man juh koll på (6manna får duga): "Kniven" Ken Lennárd Karl "all-in" Möller Mattias Andersson (rätt efternamn?) Cecilia Erik "erik123" Ska sluta med Ken vs Möller. Jävlar vad fränt det skulle vara OT, nån som vet om Ken uppfyllt det han lovade om Möller vann Top table trophy? Citera
jezaja Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Nej men han sa att han skulle göra det när han kom tillbaka i en intervju i cardplayers pokerTV. Citera
J_T Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Dan Glimne då, glömmer ni honom. Jag vill se honom mot ett gäng proffs Citera
Joakim Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 I första anvsnittet av SPC ser man dan glimne vid ett av satelitborden på cosmopol,,, On topic igen då... The una bomber! Citera
lumor_ Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Dan Glimne, Vince Van Patten, Mike Sexton, Karl Möller och Naken-Janne. Kommenterat av pokerexperten Gunde Svan Citera
ampixo Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Storåkers, Sehlstedt samt Betner. Sen 6st randoms som ingen någonsin hört talats om som kvalat in för $40 på nätet via en supersat på stars. (Förutsätter att det är wsop vi pratar om) Citera
gdaily Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Storåkers, Sehlstedt samt Betner. Sen 6st randoms som ingen någonsin hört talats om som kvalat in för $40 på nätet via en supersat på stars. (Förutsätter att det är wsop vi pratar om) Det är väl inte VÅRT drömfinalbod, utan snarare herrarna Storåkers, Sehlstedt samt Betners Jag vill se Doyle vinna Citera
Stahl Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Negreanu är snyggast och charmigast så vore fränt ifall han klonkade. Citera
Oskar Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Negreanu, Ken, Gus Hansen, Antonio Esfandieri, Nicholas Perman, David Williams, Scotty Nguen, Annie Duke, Phil Helmuth Hoppas Negreanu eller Gus tar hem det, eller Perman förstås. Kände att det vore coolt med en kvinna vid final table, och Duke visade ju i tournament of champions förra året att hon är lika bra om inte bättre än killarna. Citera
delaury Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Tony G är sjukt rolig att kolla på så släng in honom oxå! Citera
Trolldeg Postad 1 Juli , 2005 Rapport Postad 1 Juli , 2005 Kände att det vore coolt med en kvinna vid final table, och Duke visade ju i tournament of champions förra året att hon är lika bra om inte bättre än killarna. Att hon klonkar bättre menar du? Citera
Recommended Posts