Gå till innehåll

Kvastfan. Sportsbetting + micro poker


Kvastfan

Recommended Posts

Efter några dagars pause från betting o poker tänkte jag lira lite smått idag, börjar med denna dubbel...

 

Dubbel, odds 3.24,

 

Örebro HK -1.5 @ 1.80

Brynäs IF -1.0 @ 1.90

 

Är ju från Gävle så har följt typ varje match brynäs har spelat detta år och jag måste säga att jag är riktigt imponerad över deras spel, dock har spelet på hemmaplan inte vart så bra men idag tror jag dom vinner enkelt. Sist mot Färjestad hemma (torsk 0-1) så spelade dom kanske sitt bästa spel för säsongen på hemmaplan, Sjukt tråkigt att dom inte kunde få in några puckar men idag kommer det att släppa! Silverberg är tillbaka och jag tror det blir en 4-1 vinst ikväll.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Brynäs tappa 2-0 ledning som borde varit 4,5-0 till 2-4 torsk, fyfan va less jag blir!

 

Ikväll har jag bara valt att lägge en dubbel.

 

NY Islanders @ PIT Penguins, -2.5 pitts

PHX Coyotes @ WAS Capitals -1.5 wash

 

Varför?

 

Crosbys comeback + Anders Nilssons första start i NHL för Islanders, haft ett inhopp tidigare och det var i 6-0 torsken mot Boston (3insläppta)

Washington har torskat dom senaste 5 matcherna men nån gång måste det VÄNDA, tror det sker ikväll då dom möter Coyotes, Andra målvakten i kassen som kommer få möta ett Washington på sin hemmaplan som snittar 40 skott per match!

 

kom igen nu!

 

edit

 

Washington vänder 0-2 till 4-2, men matchen slutar 4-3 TILT

 

Kung crosby levererar direkt iaf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon som kan tänka sig att stejka en segerviss Bajare till poker SM, MAIN EVENT lördag?

 

Varför vill jag ha stejk?

 

Min ekonomi säger ifrån för att köpa in direkt och vet inte hur mkt tid jag kommer ha för att försöka kvala in.

 

Har haft bra Resultat dom senaste gångerna jag blivit stejkad på turneringar på svs, några FT i söndags-steken, vunnit 500krs och kom 35a i första eventet 5manna SM,

Körde på Stejk för 2 år sedan i SM MAIN, Då blev det en 54e plats.

 

Dra iväg ett PM om ni är intresserade!v;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bettingblogg intresserar men är ganska tveksam till dina spel, hur motiverar du att hemmalaget ska göra första målet till 1,83 i en rätt jämn, öppen match? Gör Växjö ens mycket mål? :)

 

Eftersom du lyckades hitta Bosnien bortavinst mot Portugal så kommer jag fortsätta läsa (även om man kunde få 11x på betfair jämfört med 8,5x du hittade, SvS?)..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bettingblogg intresserar men är ganska tveksam till dina spel, hur motiverar du att hemmalaget ska göra första målet till 1,83 i en rätt jämn, öppen match? Gör Växjö ens mycket mål? :)

 

Eftersom du lyckades hitta Bosnien bortavinst mot Portugal så kommer jag fortsätta läsa (även om man kunde få 11x på betfair jämfört med 8,5x du hittade, SvS?)..

 

Haha +1 på mina tveksamma spel, jag gillar att betta men brukar inte vinna så ofta, tyvärr. Spelar väl fel eller vad jag gör, Ni som är vinnande på betting kan väl komma med lite tips? tacksam för alla svar

 

motiveringen till växjö bettet är väl att växjö är hemma starka och brukar starta sjukt offensivt på hemmaplan, det var 1.83 på båda lagen så kände att växjö skulle göra första målet :)

 

Jag lirar bara på bet365, när jag spelade hade dom 8.5 men den steg till 9.5 precis innan matchstart, tyvärr var det ju långt ifrån att den satt, men tyckte det var spelvärt eftersom det var sjukt överodds imo

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inget fel att tycka det bara är kul med betting och jag är ingen expert..

 

Generellt handlar det väl bla om kvalitet framför kvantitet och det är sällan man kan hitta lönsamma över/under spel, antal mål etc..och när oddsen inte är närmre 2x på nått av lagen bör man nog vara ganska skeptisk, gällande livespel tenderar rejken att bli ännu högre..

 

eller så kan man bara se det som att man betalar för lite extra underhållning ;)

 

Gällande Bosnien så fick Portugal ett tveksamt korrektdömt mål och Bosnien ett rött kort sedan drog siffrorna iväg..så det var inte så långt ifrån :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du spelar obv inte för att vinna, du spelar för att det är kul att spela och du har intalat dig själv att du är bra på att betta men har lite för mkt otur precis som 99,5% av alla sportsbetare, inkl mig =)

 

haha självklart spelar jag för att vinna, självklart intalar jag mig själv att jag är bra på det, hur skulle det annars vara? alla som håller på med någonting, sport, betting, irljobb intalar väl sig själv att dom är bra på det. Annars finns det inte en chans i världen att man lyckas!

 

Jag vill bli bra på betting/poker men har inte ekonomin eller kunskapen att lyckas.

Jag intalar mig själv att någon gång ska jag lyckas! så det är väl bara att försöka o lära av dom som kan :)

 

Sen hjälper det inte att jag är född med otur, även kallad "jinxarn" av irl polarna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...