Gå till innehåll

Kvastfan. Sportsbetting + micro poker


Kvastfan

Recommended Posts

Tjena, Tänkte Starta en lite dagbok om sportsbetting. Dels för att kunna dela med mig av mina spel och skriva ner mina resultat, Kommer att spela singlar,dubblar och tripplar! Framförallt NHL,Elitserien och Alla fotbollsligor.

 

Vill även ge er chansen att skriva vad ni spelar så vi kan hjälpa varandra att vinna pengar ;) så kom gärna med tips!

 

Dagens bett

 

Växjö Lakers vs Frölunda HC

(Lag att göra matchens första poäng) 1a, odds 1.83, insats 100kr, vinst 83kr

 

England v Sverige

(Totalt antal mål) över 2.5, odds 2.05, insats 135kr, möjlig vinst 141kr

 

Portugal v Bosnien och Hercegovina

(Resultat efter fulltid) 2a, odds 8.50, insats 50kr , möjlig vinst 375kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fattar inte andra bettet, hur kan det bli över 2.5 mål i en match? hur räknar dom den där ½? :(

 

du kan antingen lira överspel 2.0 eller asian hcp överspel 2.5, blir det just 2 mål så blir det push = pengarna tillbaka vid exakt 2 mål, eller få upp oddset lite o lira 2.5, då blire torsk om det blir 2 mål ;)

 

men just nu verkar det som bettet spricker med 18 min kvar + övertid!

 

 

Är det någon som har nå bra betts på NHL inatt? finns många gobitar att tippa på :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul.. Gl

 

Har ett bett på Danmark å England i fotbollen.

 

I natt tror jag på Pittsburgh, Dallas och Boston. Rangers och Minnesota tror jag lite på med.

 

Tack o GL själv!

 

Är inne på dom lagen också inför nattens nhl. ska kika lite mer innan jag lägger nåt spel!

 

Blev ett livebet precis på Spanien att vinna första halvlek mot Costa rica till 2.50, har gått 28 minuter!

 

Edit, hahaha, precis när jag skrev detta så gör costa rica 1-0 på super tabbe av spanien! nu lär det blir livebett på vändning av Spanien!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska nog hålla mig från livebetting tror jag! Fan va det kunde ha runnit iväg där på slutet,

 

Hann med bra många betts sista halvtimmen.

 

Först lirade jag en dubbel, Colombia - Argentina (1-0 i 65 minuten) och Costa Rica - Spanien (2-0 i 50 minuten) Lirade att båda matcherna skulle sluta X till 17.32 i odds, insats 83kr Argentina lyckades vända matchen till 1-2.... Torsk 83kr

 

i den 80 minuter i Spanien matchen (2-0) valde jag att spela X till 4.50 i odds, insats 67kr och en 2a till 34 i odds, insats 50kr 82a minuten gör silva 2-1 och i den 92a minuten gör villa 2-2, då var det 3 mins övertid så spanien hann skapa några svettiga lägen! synd att inte 2an kunde komma men X räddade "livebettspelen" någorlunda, kunde ha blivit rejält rött där.

 

Resultat just nu idag, 3av8 spel har suttit vilket ger ett minus på -22kr men har plussat drygt 60 dollar på pokern så är fortfarande plus för dagen! Nu blir det att kika igenom nattens nhl matcher, återkommer med spelen!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nattens NHL lir

 

Dubbel, odds 4.94, insats 300kr

NJ Devils @ BOS Bruins, BOS Bruins -1.5 torsk

MIN Wild @ CLB Bluejackets, ML, MIN Wild vinst

 

Dubbel, odds 4.60, insats 200kr

FLA Panthers @ DAL Stars, ML, DAL Stars torsk

COL Avalanche @ PIT, PIT Penguins -1.5 vinst

 

Trippel, odds 5.95, insats 200kr

NY Rangers @ NY Islanders, ML, Ny Rangers vinst

MIN Wild @ CLB Bluejackets, ML, MIN Wild vinst

FLA Panthers @ DAL Stars, ML, DAL Stars torsk

 

Trippel, odds 9.74, insats 100kr

COL Avalanche @ PIT, PIT Penguins -1.5 vinst

NJ Devils @ BOS Bruins, över 5.0 vinst

PHX Coyotes @ TOR M Leafs, ML PHX Coyotes vinst

 

Efter att ha kikat igenom lite stats och vilka målvakter som ska stå så känns dom här spelen bra! Tror starkt på Boston,Penguins och Minnesota! För er som vill kika på vilka målvakter som står i nattens matcher så rekommenderar jag denna sida http://www.mybooksports.com/NHL_GOALIE_STARTERS.html

 

 

livebet, FLA Panthers @ DAL Stars, (4-0 efter 2 perioder) över 5.5, insats 150kr odds 2.15 vinst

livebet, OTT Senators @ CAL Flames (0-0 med 7 min kvar) under 2.5 mål, insats 150kr odds 2.60

 

Edit, FAIL livebetten i OTT Senators @ CAL Flames var ju förfan bara i andra perioden! såg helt fel, aja jobba in MÅLSNÅLT

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade rätt på 5av7 matcher ikväll. (1/2 livebet)

Jag är faktiskt nöjd hur jag tippade inatt fast att inte resultatet blev så bra.

Ska räkna ihop exakt hur jag slutade inatt när jag har sovit några timmar.

 

Boston -1.5. Där ledde dom med 2-1, 3-2, 4-3 i tredje perioden men lyckades tyvärr inte gå ifrån till en 2 måls ledning eller sätta 5-3 i öppen kasse!

 

Dallas ML, Här är jag ruskigt besviken på hur jag tippade, har följt Florida väldigt mkt iår bara för att se hur det gått för irl kompisen Jacob Markström, Florida har spelat sjukt bra mot dom flesta lagen så jag borde ha skippat denna match helt o tippa på. Eftersom denna match kunde sluta hur som helst! 0-6 till Florida och jag får skylla mig själv!

 

Ni som spelar mkt sportsbetting, vad är bäst att lira ?

 

Singlar,dubblar,tripplar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gårdagen och nattens spel blev följande 14 matcher, insats 1700kr vinst 1890kr = +190kr, 5 vinster - 9 förluster

Borde inte ha slängt iväg så många spel på fotbollen, bara där blev det 4 föluster!

 

Växjö Lakers, odds 1.83, insats 100,00kr Vinst

England - Sverige, Över 2.5, odds 2.05, insats 135kr Torsk

Indonesien v Iran(1:a halvlek - Mål), över 1.5, odds, 2.37, insats 42.48kr Vinst

 

Doubles, insasts, 200,00 kr Torsk

PIT Penguins -1.5 @ 2.65

DAL Stars0.0 @ 1.74

 

Trebles, insats 100,00 kr Vinst

PIT Penguins -1.5 @ 2.70

Över 5.0 @ 1.90

PHX Coyotes0.0 @ 1.90

 

Trebles, insats 200,00 kr Torsk

NY Rangers0.0 @ 1.80

MIN Wild0.0 @ 1.90

DAL Stars0.0 @ 1.74

 

Doubles, insats, 300,00 kr Torsk

BOS Bruins -1.5 @ 2.60

MIN Wild0.0 @ 1.90

 

LIVEBET

 

Costa Rica - Spanien, 2a (live) odds 2.50, insats 83,00kr torsk

Costa Rica - Spanien, Oavgjort (live), odds 4.50, insats 67,00kr Vinst

Costa Rica - Spanien, 2a (live), odds 34.00, insats 50kr Torsk

 

Doubles, Colombia - Argentina 1-0, Costa Rica - Spanien 2-0 (live) Torsk

Oavgjort @ 4.00

Oavgjort @ 4.33

 

Iran att göra 6:e mål, odds 3.25, insats 40kr Torsk

 

Calgary - Ottawa, Under 2.5 odds 2.60(live) , insats 150kr Torsk

Dallas - Florida, Över 5.5 odds 2.15(live), insasts, 150,00 kr Vinst

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag kommer jag att bara lira singlar för att testa hur det går! 15 0 8

 

Dagens Första spel

 

Skellefteå AIK vs Brynäs IF X, odds, 4.25, insats 50kr torsk

Djurgårdens IF vs Färjestads X, odds, 4.10, insats 50kr torsk

 

Skellefteå AIK vs Brynäs IF, över 5.5, odds, 2.50, insats 100kr torsk

Djurgårdens IF vs Färjestads, över 5.5, odds 2.30, insats 100kr vinst

 

Plussade 350kr på pokern så la till dom här matcherna!

 

IF Troja/Ljungby vs Örebro HK, Örebro -1.5, odds, 2.25, insats 300kr vinst

Bofors IK vs VIK Västerås HK, Bofors -0.5, odds, 2.15, insats 100kr vinst

IF Sundsvall Hockey vs Mora IK, Mora -0.5, odds 2.05, insats 100kr torsk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Som ni ser i mitt tidigare inlägg så blev det 3 vinster och 4 förluster = +340kr.

 

Vilket jag får vara nöjd med då jag drog 2 chansningar på X i båda elitserie matcherna och ryggade polarn med dom 3 allsvenska matcherna utan att ha kollat upp lagen något före matchstart.

 

Totalt för dagen är jag 532kr plus med poker och betting och då har jag inte spelat på nattens NHL ;)

 

Är det någon som har nå förslag på spel i nattens matcher!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nattens NHL lir.

 

Kan inte hitta någon säker segrare i nån av matcherna så väljer att spela över och underspel i alla matcher! + en lite specialare.

 

Överspel

 

CAR Hurricanes @ MON Canadiens, över 5.5, odds 2.20, insats 100kr

CHI Blackhawks @ VAN Canucks, över 6.0, odds 2.00, insats 140kr

 

Underspel

 

ANA Ducks @ LA Kings, under 5.0, odds, 2.05, insats 100kr

NJ Devils @ BUF Sabres, under 5.0, odds, 2.00, insats 100kr

 

NJ Devils @ BUF Sabres, BUF Sabres att vinna med exakt 1 mål, odds 3.25, insats 100kr

 

 

Som sagt inga säkra segrare ikväll men dom här känns bra! Rygga om ni vill ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar som det inte blir nån vidare plus dag ändå! dom första matcherna för natten har jag vart helt ute o cyklat på,

 

Buffalo under 5.0, insats 100kr,

Montreal över 5.5, insats 100kr (4-0)

+ livebet, montreal att göra nästa mål till 3 i odds, insats 100kr

 

Bara hålla tummarna på att dom 2 sista matcherna ger vinst, annars hamnar jag 100kr back totalt för idag.

 

Edit, dom sista 2 matcherna gav lite pengar iaf.

 

Vancouver - chicago över 6.0 = 1-5, pengarna tillbaka

Kings - Anaheim, under 5.0 = 1-2, Vinst

 

vilket gav ett dags plus på 237kr

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man kollar tabellen tycker jag över 2ggr pengarna på både Luleå och Hv idag känns spelvärt.

X2 på dom för att gardera sig lite gav 1,45

 

Antar att Modo och Timrå båda gör säsongens bästa matcher idag.

 

Förövrigt är NHL förädiskt, tycker favoriterna sviker mig för ofta.

Bara kollat nattens matcher lite snabbt men tyckte det såg ut som en svår omgång!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om man kollar tabellen tycker jag över 2ggr pengarna på både Luleå och Hv idag känns spelvärt.

X2 på dom för att gardera sig lite gav 1,45

 

Antar att Modo och Timrå båda gör säsongens bästa matcher idag.

 

Förövrigt är NHL förädiskt, tycker favoriterna sviker mig för ofta.

Bara kollat nattens matcher lite snabbt men tyckte det såg ut som en svår omgång!

 

om man tittat på tabellen så ska ju Luleå och Hv71 vinna enkelt, men tror fan inte dom gör det! så mitt spel ser ut såhär

 

Timrå IK vs Luleå HF, över 5.5, odds, 2.35, insats 100kr torsk

Modo Hockey vs HV 71, över 5.5, odds 2.25, insats 100kr vinst

 

La till en livebet i Modo Hockey vs HV 71, Hv71 först till 3 mål, odds 5.0, insats 100kr torsk

 

 

Sen det du skriver om nhl stämmer rätt bra, alla slår alla typ, men formen brukar vara sjukt viktigt o kolla på, samt om laget har haft en längre roadtrip och förlorat några matcher, då brukar det oftast vända när dom kommer hem oavsett vilket motstånd dom möter.

Hcp (-1.5) spelen i nhl tycker jag är riktiga bjud odds, kan få 3.10 på hemmalaget san jose mot ett lag som Carolina, och som ikväll när Boston lirar hemma mot Columbus, nhls "bästa" lag mot nhl SÄMSTA lag så ger det 2.20 på hcp (-1.5) seger. Jag kommer nog att lira -2.5 mål på Boston ikväll. dom ska bara vinna!

 

NU iväg o träna lite innebandy, sen blir det att förbereda NHL matchern inatt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelen på Elitserien gav inge vidare, 1 vinst och 2 torsk, vilket gav ett back på drygt 100kr,

 

Ikväll blir det uppesittar kväll med en polare, Fifa12,Nhl12,Tigerwoods12 och NHL Betting!

 

Nattens spel

 

PHX Coyotes @ PHL Flyers ML PHX, odds 2.30, insats 100kr

CLB Bluejackets @ BOS Bruins, -1.5 Boston, odds 2.20, insats 225kr

 

Dubbel odds 7.02 insats 200kr

 

MON Canadiens @ NY Islanders, -1.0 Montreal, odds 2.60

TOR M Leafs @ NAS Predators, -1.5 Nashwille, odds 2.70

 

Trippel, odds 9.58, insats 100kr

 

COL Avalanche @ MIN Wild, ML MIN WILD, odds 1.74

PIT Penguins @ TB Lightning, över 5.5, odds, 1.90

WAS Capitals @ WIN Jets, -1.5 Caps, odds 2.90

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Igår var det i stort sätt en Fet röd dag med betting och poker, var totalt 1900kr back totalt, Hockey hade jag inge flyt alls med, kikade dom flesta matcherna jag hade spelat på och med lite flyt så hade dom flesta suttit men icke,

Lyckades få in en livebet + 130kr på -1.5 san jose vinst mot Detroit till 3 i odds, så fick tillbaka lite där.

 

Nya tag ikväll då Brynäs möter Färjestad hemma, Här tror jag brynäs kommer vinna, fårse om man tar sig upp till Läkerolen för att se matchen live!

 

Kan detta vara århundradets miss!?

 

http://video.nhl.com/videocenter/console?catid=35&id=135907

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog en vilodag från Bettingen igår eftersom jag torskat en större del av rullen dom senaste dagarna! Grämer mig lite över att jag inte spelade på nhl inatt då de visade sig att matcherna slutade som jag trodde dom flesta skulle göra :) men men nya tag inatt förmodligen!

 

Tror det blir att lira några turrar ikväll, Söndags-steken, top100 o kanske omaha SM,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...