Espen Postad 12 November , 2011 Rapport Postad 12 November , 2011 Inte använt mitt Neteller på ett antal månader, men så igår när jag skulle använda det, så frågan de om svaret på min hemliga fråga. Detta har de inte efterfrågat tidigare på de sju år jag haft Neteller, så givetvis kom jag inte ihåg vad jag fyllt i där. Drog i väg ett mail direkt men nu har det gått 12 timmar och givetvis inget svar från deras sida. VIP live chatten fungerade inte heller för min del, så vet e fan hur jag ska få tag på dem nu. Fanns något nummer att ringa såg jag, men är väl risk att det blir dyra samtalsavgifter vart nu deras support sitter i världen. Någon som vet något annat sätt att nå dem? Citera
OsantVassSpelare Postad 12 November , 2011 Rapport Postad 12 November , 2011 Gick igenom samma process som dig för några veckor sen, de ringde dock efter några timmar och vi löste det. Dra iväg några fler mail och säg att de ska ringa. Citera
Plinga Postad 12 November , 2011 Rapport Postad 12 November , 2011 https://neteller-internal.custhelp.com/app/ask Citera
JohanLj Postad 12 November , 2011 Rapport Postad 12 November , 2011 Dom gör nån säkerhetsuppdatering under hösten tror jag. Dom ringde mig och snackade i nån minut, sen var det klart. Se Plingas svar. Använd tex Keypass för att komma ihåg och generera svar på säkerhetsfrågor. Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.