Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 99
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Och alla kreativa förslag som sedan genomförs belönas med ett markerset eller liknande pryl.

Oj, det visste jag inte! Låter mkt trevligt!

Kärlek av t ex QoS.. ;)

Haha, det var det första jag tänkte på när jag läste " eller liknande pryl" :roll::P:lol:

//Myt4z

Postad

Eftersom det inte finns några korrekta växlingskurser så blir det som visas ändå inget mer än ett riktmärke (all valutahandel görs upp för stunden, och priset bestäms vid tillfället affären sker, förutom för privatpersoner - men då är det typ Forex eller bankernas usla kurser som gäller). Har alla pokernätverk egna kurser så kan de skilja sig åt. Bäst är kanske att ta någon form av ekonominyheters kurser (svt?), eftersom de konsekvent beräknas på samma sätt. För det blir väl för omständligt att ta emot och lista alla nätverks individuella kurser?

xe.com är helt klart bäst på nätet, kör från den med mina bottar på irc.
Postad
Eftersom det inte finns några korrekta växlingskurser så blir det som visas ändå inget mer än ett riktmärke[...]

Kommer länka till disclaimern på currencysource.com, eftersom det är precis som du säger när det gäller hur kursen sätts.

currencysource.com uppdaterar varje 20 min enligt amerikanske FEDs kurser.

- QoS

Postad
Och alla kreativa förslag som sedan genomförs belönas med ett markerset eller liknande pryl.

Jag kanske borde ha tagit det här i en ny tråd, men eftersom du skrev det här så tar jag det här också :)

Gäller det även gamla förslag som har genomförts? 2004-04-15 skrev jag ett PM till QoS och tipsade om att han skulle fixa till färgsymbolerna :club::diamond::heart::spade: så att dom kom in på "smilelistan" ;)

Postad
Gäller det även gamla förslag som har genomförts? 2004-04-15 skrev jag ett PM till QoS och tipsade om att han skulle fixa till färgsymbolerna :club::diamond::heart::spade: så att dom kom in på "smilelistan" ;)

De är ju där? :?

Antagligen var de inte där då J4nus kom med förslaget.

Postad

J4nus, visst kan vi ordna lite POKERFORUM.nu godis till dig, PMa mig! :)

Annars så beror den långsamma processen delvis på att det är typ 35 grader vi min dator större delen av dagen och det är lagom mysigt att koda då. 8-)

Men snart, snart... ;)

- QoS