gdaily Postad 3 Juli , 2005 Rapport Postad 3 Juli , 2005 Och alla kreativa förslag som sedan genomförs belönas med ett markerset eller liknande pryl. Citera
QoS Postad 3 Juli , 2005 Rapport Postad 3 Juli , 2005 Jag ville bara låta sådär äckligt trevlig Slänger på lite kramar också... - QoS Citera
QoS Postad 3 Juli , 2005 Rapport Postad 3 Juli , 2005 ... eller liknande pryl. Kärlek av t ex QoS... - QoS Citera
Myt4z Postad 3 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 3 Juli , 2005 Och alla kreativa förslag som sedan genomförs belönas med ett markerset eller liknande pryl. Oj, det visste jag inte! Låter mkt trevligt! Kärlek av t ex QoS.. Haha, det var det första jag tänkte på när jag läste " eller liknande pryl" //Myt4z Citera
thestonk Postad 3 Juli , 2005 Rapport Postad 3 Juli , 2005 Eftersom det inte finns några korrekta växlingskurser så blir det som visas ändå inget mer än ett riktmärke (all valutahandel görs upp för stunden, och priset bestäms vid tillfället affären sker, förutom för privatpersoner - men då är det typ Forex eller bankernas usla kurser som gäller). Har alla pokernätverk egna kurser så kan de skilja sig åt. Bäst är kanske att ta någon form av ekonominyheters kurser (svt?), eftersom de konsekvent beräknas på samma sätt. För det blir väl för omständligt att ta emot och lista alla nätverks individuella kurser? xe.com är helt klart bäst på nätet, kör från den med mina bottar på irc. Citera
QoS Postad 3 Juli , 2005 Rapport Postad 3 Juli , 2005 Eftersom det inte finns några korrekta växlingskurser så blir det som visas ändå inget mer än ett riktmärke[...] Kommer länka till disclaimern på currencysource.com, eftersom det är precis som du säger när det gäller hur kursen sätts. currencysource.com uppdaterar varje 20 min enligt amerikanske FEDs kurser. - QoS Citera
Myt4z Postad 4 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 4 Juli , 2005 Poker går ut på att "Hitta Nemo" På vilket sätt har detta med tråden att göra? //Myt4z Citera
Myt4z Postad 5 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 5 Juli , 2005 QoS, ngt nytt om valutavisaren? //Myt4z Citera
fl0w Postad 5 Juli , 2005 Rapport Postad 5 Juli , 2005 Vore trevligt med nån form av graf av det hela också (kanske separat sida?). Citera
Myt4z Postad 5 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 5 Juli , 2005 Tålamod! - QoS Det måste vara min ivrighet som tar fram denna icke tålmodiga och mörka sida inom mig //Myt4z Citera
Myt4z Postad 11 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 11 Juli , 2005 QoS, tänkte kolla om du har något nytt att rapportera om "valuta visaren". //Myt4z Citera
QoS Postad 11 Juli , 2005 Rapport Postad 11 Juli , 2005 Vänta tills QoS har tentap. Brukar vara ett bra tips! - QoS Citera
Myt4z Postad 11 Juli , 2005 Författare Rapport Postad 11 Juli , 2005 Myt4z, du måste ha mer tålamod! - QoS Hehe, ok.. min ivrighet tog över igen //Myt4z Citera
J4nus Postad 14 Juli , 2005 Rapport Postad 14 Juli , 2005 Och alla kreativa förslag som sedan genomförs belönas med ett markerset eller liknande pryl. Jag kanske borde ha tagit det här i en ny tråd, men eftersom du skrev det här så tar jag det här också Gäller det även gamla förslag som har genomförts? 2004-04-15 skrev jag ett PM till QoS och tipsade om att han skulle fixa till färgsymbolerna så att dom kom in på "smilelistan" Citera
fl0w Postad 14 Juli , 2005 Rapport Postad 14 Juli , 2005 QoS, nåt nytt på G? Har gått 3 dagar sen du senast sade nåt nu! Citera
devalanteriel Postad 14 Juli , 2005 Rapport Postad 14 Juli , 2005 Gäller det även gamla förslag som har genomförts? 2004-04-15 skrev jag ett PM till QoS och tipsade om att han skulle fixa till färgsymbolerna så att dom kom in på "smilelistan" De är ju där? Citera
Henkeman Postad 14 Juli , 2005 Rapport Postad 14 Juli , 2005 QoS, nåt nytt på G? Har gått 3 dagar sen du senast sade nåt nu! Han har nog hittat en buffé, ge honom lite mer tid Citera
Papa Kubo Postad 14 Juli , 2005 Rapport Postad 14 Juli , 2005 Gäller det även gamla förslag som har genomförts? 2004-04-15 skrev jag ett PM till QoS och tipsade om att han skulle fixa till färgsymbolerna så att dom kom in på "smilelistan" De är ju där? Antagligen var de inte där då J4nus kom med förslaget. Citera
devalanteriel Postad 14 Juli , 2005 Rapport Postad 14 Juli , 2005 Jag försvarar mig med att jag inte kan läsa. Ha! Där satt den... Citera
QoS Postad 14 Juli , 2005 Rapport Postad 14 Juli , 2005 J4nus, visst kan vi ordna lite POKERFORUM.nu godis till dig, PMa mig! Annars så beror den långsamma processen delvis på att det är typ 35 grader vi min dator större delen av dagen och det är lagom mysigt att koda då. Men snart, snart... - QoS Citera
Recommended Posts