Gå till innehåll

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

• Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10

Recommended Posts

Postad
Dem tre första uppgifterna hade man nog kunnat mata rätt länge men sen kommer tydligen en fjärde och då verkar det fan rätt tufft :S

Haha mina skillz innefattar endast BB, jag är kass på ALLT annat ;) Ingen aning om det går på andra OS tyvärr.

ja det håller ett tag när man väl hittat rytmen. den fjärde förstör allting och gör det sjukt mycket svårare.

efter en snabb googling verkar det funka på android också. men hittar ingenting för pc. måste man skaffa en smartphone alltså:-D

• Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad

Växellåda och koppling på bilen behöver bytas, fick pris från Toyota på 20 tusen. Som hittat...

Man kan ju tycka att lådan ska hålla mer än 13 tusen mil...

Kollar med no-name verkstad för tillfället också.

Postad
Hur kan du veta det när dem inte träffat mig? ;) 11 är inte min grej iaf, hoppas alla här tycker lika...

Haha för de är upptagna. Viktor kan väl vaska fram pics åt dig. Inavel på fb osv.

Postad
Liveturrar tiltar mig. Mongo limpar 1400 med Q9, jag pushar 14300 med 99, han blixtar klart och första kort som vänds upp är en dam.

Va fan. Bögspel.

Det där är inget mot vad du kommer få uppleva på Berga Open. Totalfarsan drömmer fortfarande mardrömmar om min 32o vs hans KK... :mrgreen:

Postad
Det där är inget mot vad du kommer få uppleva på Berga Open. Totalfarsan drömmer fortfarande mardrömmar om min 32o vs hans KK... :mrgreen:

32o är ju stålet, där är man ju sällan "dominerad" och har ofta två levande...