Gå till innehåll

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

• Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10

Recommended Posts

• Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Postad

En hel dag av sånna här jävlar gör att man tröttnar lite. Någon i limhamns ff ska få agera måltavla när jag ska få utlopp för min frustration, möter dom på någon old school grusplan i malmö idag. Najs!!

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $1(BB) Boss

SB ($80.75)

Hero ($342)

BTN ($212)

Dealt to Hero Q:heart: Q:diamond:

fold, SB raises to $4, Hero raises to $12, SB calls $8

FLOP ($24) T:club: 5:diamond: 2:diamond:

SB checks, Hero bets $18, SB raises to $68.75 (AI), Hero calls $50.75

TURN ($161) T:club: 5:diamond: 2:diamond: Q:club:

RIVER ($161) T:club: 5:diamond: 2:diamond: Q:club: A:club:

SB shows J:club: 8:club:

(Pre 19%, Flop 7.9%, Turn 22.7%)

Hero shows Q:heart: Q:diamond:

(Pre 81%, Flop 92.1%, Turn 77.3%)

SB wins $157

Postad

Har haft ett par ganska långa och sega pokerdagar, men alla utom en höll sig gröna så det är alltid något att glädja sig åt...

Fortsätter på den inslagna vägen och springer bra på mina 64 rades på stryktipset. Första veckan gav en 9a, andra en 10a och denna en 11 vilket dock inte gav en spänn. Detta borde helt logiskt innebära att jag drar in en 12a nästa och sen klonkar 13 rätt gången därpå.

Hade vår traditionsenliga herrmiddag igår(11 barndomspolare som ses var tredje månad hos någon och käkar gott, kör lite lekar och dricker) vilket alltid slutar i kaos. Igår var inget undantag...

Efter en hård utekväll hamnade vi i brorsans lägenhet där vi körde på till 6 något då merparten började slockna lite här och var. Senare på dagen vaknade folket i lägenheten upp till brorsans flickvänns gälla röst som förtvivlat skrek och undrade vem i helvete som lagt en bajskorv på ett papper på diskbänken.

Ingen i sällskapet vill såhär dagen efter känna sig vid varken denna händelse eller hur kisset på mattan i kökshörnet kom dit. Nog för det brukar svinas friskt, men njaaaaa.....

I veckan blir det tillbaka till verkligheten och lite jobb som omväxling, skoj eller nått.

Postad
Har haft ett par ganska långa och sega pokerdagar, men alla utom en höll sig gröna så det är alltid något att glädja sig åt...

Fortsätter på den inslagna vägen och springer bra på mina 64 rades på stryktipset. Första veckan gav en 9a, andra en 10a och denna en 11 vilket dock inte gav en spänn. Detta borde helt logiskt innebära att jag drar in en 12a nästa och sen klonkar 13 rätt gången därpå.

Hade vår traditionsenliga herrmiddag igår(11 barndomspolare som ses var tredje månad hos någon och käkar gott, kör lite lekar och dricker) vilket alltid slutar i kaos. Igår var inget undantag...

Efter en hård utekväll hamnade vi i brorsans lägenhet där vi körde på till 6 något då merparten började slockna lite här och var. Senare på dagen vaknade folket i lägenheten upp till brorsans flickvänns gälla röst som förtvivlat skrek och undrade vem i helvete som lagt en bajskorv på ett papper på diskbänken.

Ingen i sällskapet vill såhär dagen efter känna sig vid varken denna händelse eller hur kisset på mattan i kökshörnet kom dit. Nog för det brukar svinas friskt, men njaaaaa.....

I veckan blir det tillbaka till verkligheten och lite jobb som omväxling, skoj eller nått.

Jag hade sagt upp bekanskapen med den personen illa kvickt.

Postad
skämt åt sidan. håller med dig, verkar vara en väldigt hänsyslös människa:shock:

Tycker man ofta har ångest över saker man gjort på fyllan men tänk att vakna upp dagen efter och inse att man gjort det där :lol: Hjääääääääälp!

Postad

Gårdagen spenderades med den värsta bakfyllan sen jag var 18.

Blev mongopoackad i lördags på rödvin, Skåne och whiskey.

Sov till kl 13 igår, fick en ostomelett med bacon av frugan och förflyttade mig sen till soffan där jag låg till kl 21 och sen blev det bingen igen.

Har sett alla 15 avsnitt av Revenge nu, och det är ganska hyfsat tycker jag.

Kollat på Iron lady, Hugo och Jack & Jill i helgen också.

Har varit allmänt dålig med bantandet sen julas, men denna veckan har jag kört hårt. Resulterade i ett tapp på 3,5 kg så bara att köra på nu. Nuvarande matchvikt 130,8 kg. Målet för veckan är att nå under 129 kg.

Fick fan ligga 2 ggr igår också. Klonk!

Postad

Två veckor kvar till Berga Open, ska blir riktigt trevligt.

Hyrbil, hotell, namnskyltar och hoodies för trycket är fixade. Saknar bara bilden för trycket men det jobbar Clownen på hoppas jag.

Växellådan på min bil strular lite så vi kommer anlända storstilat i Statoils s k internetbil, typ nedan fast en Ford Ka istället. Tycker det är precis lagom för två små pågar på 130 resp 115 kg...

090411_542.jpg

Diskret och bra, precis som det ska va...

Postad
Är det mänskligt att få tre stjärnor på expertbanorna? Klarar inte ens Dragon Teeth fast jag var 2mm från checkpointen en gång...

Ett "grind-spel" är ett "grind-spel" av en anledning. De svaga ska sållas bort!

Postad
Ett "grind-spel" är ett "grind-spel" av en anledning. De svaga ska sållas bort!

+ madderfakking 1! Gudarna ska veta hur hårt jag jobbat för att uppnå mina BB-drömmar (lol).

Är det mänskligt att få tre stjärnor på expertbanorna? Klarar inte ens Dragon Teeth fast jag var 2mm från checkpointen en gång...

Lustigt att du frågar, inatt knäckte jag de sista två stjärnorna jag hade kvar på spelet 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) 8-) I've got MAD SKILLZ HOMIE!!!

Bara så alla fattar hur svårt spelet är...att fixa så jag fick tre stjärnor på alla banor gjorde att jag är rankad #15 i hela världen på spelet. Och då är det ändå ett antal av dem som ligger före som har fuskat!! En av dem löjligaste banorna, Motherland, hade en bugg som gjorde att det fanns en genväg som sen togs bort vid nästa uppdatering. Dem som klarade banan med genvägen har en omöjlig fördel där :(

Postad

Bläää, brossan ringde mig på jobb idag och berättade att vi ska avliva hunden där hemma på fredag. Snart 13år iof så var inställd på att han skulle vara död när jag kom hem från resan, men ändå tungt när det blir så konkret. Hade såklart varit lättare om det skett när Jag var borta rent känslomässigt, men "övertiden" har ju lätt varit värt det...

Vet inte riktigt vad Jag ville ha ut av att skriva detta, men lite skönt o skriva av sig om inte annat =)

edit: Ringde veterinären precis och frågade om kremering. Man kunde välja på att få sin hund kremerad separat eller i grupp. Man fick grupp kremeringen för halva priset och fick då en urna med stoft som innehöll lite av sin egen hund blandat med en hel drös med random hundar istället för bara sin egens. Varför skulle man vilja ha en urna med små delar av sin egen hund utblandat med massa andras? Är folk verkligen så snåla??

Postad
Tiltar på sånt, klarade 62 andra gången men det får räcka.

Bike Baron däremot, helt andra krav på oss proffs på det spelet...

62 på andra försöket är rätt ok! Fixade 86 på 7e ish. å andra sidan borde någon med mad skillz som du kunna fixa hundratals poäng på detta spel. just sayin:D

Går bike baron att spela på annat än iphone?

Postad
62 på andra försöket är rätt ok! Fixade 86 på 7e ish. å andra sidan borde någon med mad skillz som du kunna fixa hundratals poäng på detta spel. just sayin:D

Går bike baron att spela på annat än iphone?

Dem tre första uppgifterna hade man nog kunnat mata rätt länge men sen kommer tydligen en fjärde och då verkar det fan rätt tufft :S

Haha mina skillz innefattar endast BB, jag är kass på ALLT annat ;) Ingen aning om det går på andra OS tyvärr.