Gå till innehåll

Team Bustgatan


schumme

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

    • Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10


Recommended Posts

  • Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vill bara visa vilken utsikt vi har från där jag bor i oslo. Bilden är framgooglad och himlen är redigerad som ni kan se, men det är utsikten jag vill framföra. Utsikten jag har är nästan identiskt, den är bara mer vinklad från höger. Den är sjuk, man mår bra här borta i alla fall!

 

 

nightview_from_ekeberg_-_oslo_165202129.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det förtäljde inte historien, men har svårt att se varför han inte skulle fått dom...

 

Var förresten ute igår på grabbarna grus här nere. Sitter ett ganska fräscht brudgäng bredvid och polaren smyger snyggt över och slår sig ner.

Efter typ tio minuter kommer han tillbaka med en uttryckslös, uppgiven, ja nästan lite panik slagen blick.

"Dom är fan 97or"...

 

Oj oj 97or, weeeeeeeee äntligen ligger Team Microvåg i lä på den fronten :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har utmanat mig själv att inte gå in på facebook, då det ibland går överstyr och det alltid är det första jag gör när jag sätter mig vid datorn , så har inte varit inne på fejjan sen igårkväll..

let the challenge begin 8-)

 

GL! Själv är facebook sidan jag går in på när jag inte har några andra sidor att besöka. Pf.nu är såklart först på listan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hittade lite deg på en sajt, närmare bestämt $63. Måste ha varit någon rb jag missat:roll: Som vanligt, glömmer allting överallt, likadant i skolan. Borde skaffa en sån där almanacka i bokform. Fick det tipset av lärare varje termin i skolan, både på grundskolan och gymnasiet. Får skärpa mig. Ska köpa skärp också, äger inget för tillfället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...