Gå till innehåll

Team Bustgatan


schumme

Vilken logo är bäst? Inlägg #145  

48 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken logo är bäst? Inlägg #145

    • Logo 1
      12
    • Logo 2
      15
    • Logo 3
      11
    • Logo 4
      10


Recommended Posts

  • Svars 4,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

haha, har ni lirat något i hbg ? eller LAopen kanske ? var ju ett gäng halmstadbor här och lirade Laopen för lite mer än ett år sen, sköna lirare en av dom blev nog fan fullast på stället.. haha :D

 

Hahahahaha :) detta vågar man ju knappt erkänna nu men den där fulle killen var nog tyvärr jag! Blöt kväll alltså! Tror jag satt vid samma bord som dig o clownen!?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yao! Var fan ett tag sedan jag droppade in och skrev här.

Sommaren spenderas med allt annat än poker framför datorn kan jag väl säga. Inte haft den igång på väldigt länge vilket är jävligt skönt.

Bråvalla var lika jävla bra som jag hoppades. Fick perfekta platser så hade first row på blåa scen därifrån. Mando Diao var överlägset sämst där iallafall. Bäst var nog volbeat eller nått mest för att jag ville se dom så jävla hårt. Gogo bordello var även dom sjukt grymma(tack HH för tipset).

 

Har för övrigt blivit hundägare igen vilket är sjukt skoj, en lång hårig schäfer på 11 månader fick vi av tjejens arbetskollega :)

Jobbar fulltid i någon månad framöver och vid sidan om håller jag och två polare på att starta upp ett företag så där läggs väl resten av den lediga tiden egentligen.

Ska ut och firra lite gös på Ringsjön ikväll btw. Kommer nog bli ruggigt najs det också!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahahahaha :) detta vågar man ju knappt erkänna nu men den där fulle killen var nog tyvärr jag! Blöt kväll alltså! Tror jag satt vid samma bord som dig o clownen!?

 

ehm jag hade den känslan, en halmstadbo som blev dyngrak och synade ner mig med 10or på J hög bräda när jag cbetta alla gator med A högt och myntade uttrycket "vad ska han ha, HICK" haha.. e detta du måste jag ju tacka för underhållningen när du fylleraggade på en av töserna också, vajjert!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ehm jag hade den känslan, en halmstadbo som blev dyngrak och synade ner mig med 10or på J hög bräda när jag cbetta alla gator med A högt och myntade uttrycket "vad ska han ha, HICK" haha.. e detta du måste jag ju tacka för underhållningen när du fylleraggade på en av töserna också, vajjert!

 

Haha ja det stämmer :) får hoppas det blir repris snart!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Orkar inte leta reda på nyckelinläggen men som tidigare utlovat kommer här fräsch info om

Duck Tales Remastered:

 

Den 13 augusti släpps det till PC, dagen därefter till Playstation 3 och ytterligare en dag senare till Wii U. Detta medan Xbox 360 får vänta till den 11 september.

 

En dryg månad kvar alltså8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

händelserik vecka! idag blir det pandadepanda och jög för hela slanten, ska försöka komma med en veckorapport i helgen

 

Ses där! Såg du movits igår eller??

Spelade mina första händer på en dryg månad, var sjukt roligt faktiskt.

Som vanligt när jag spelar 100bb vinner jag inte en hand, men med 6 inköp i bankrullen är det inte någon fara än ju ^^

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har bestämt mig nu. Far Cry 3 är det absolut bästa spelet denna generation. Det har inte samma djup som t ex skyrim eller mass effect, men det jag utgår ifrån är underhållningsvärdet. Jag har haft roligare med FC3 än med något annat spel denna generation. Och enbart det konkurrerar ut alla andra. Det slår t o m GTA4.

 

Alltså bara så ni vet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ses där! Såg du movits igår eller??

Spelade mina första händer på en dryg månad, var sjukt roligt faktiskt.

Som vanligt när jag spelar 100bb vinner jag inte en hand, men med 6 inköp i bankrullen är det inte någon fara än ju ^^

 

yes movits och 3 nya nummer i luren.. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant. Bilder osv.

 

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.jpg

 

Känner ni henne så outa inte, tack.

 

Och kommer ni ihåg hon som dissa mig i typ april ? tror jag skrev om det och hon ringde i måndags.. 2330 på kvällen och ville komma och träffas, vart på "date" med henne idag, detta är farligt...

fick för övrigt ett blommogram av henne i onsdag!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...