Gå till innehåll

Okej med slowrolling på tv


archtila

Recommended Posts

Vad säger, varför är det okej med slowrolling på tv?

 

Tänker främst på tex idol, när man ställer upp dem på rad och ber dem ta ett steg framåt för att sedan slowrolla sönder deltagarna på olika sätt. Men även i andra program som miljonlotteriet och pengarna på bordet där man tar paus mitt och drar ut på lidandet.

 

Jag förstår att man vill trycka in reklam när det är som mest spännand men i tex idol så har man inte reklam när man slowrollar deltagarna.

 

Är programmen osmakliga eller är det vi pokerspelar som är för blödiga?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det blir väl tydligen mer spännande.

 

Men du tror väl inte på fullaste allvar att tex miljonlotteriet sänds direkt och att de som tävlar får sitta och rulla tummar under reklamen?

 

Nej det tror jag inte, men det är ändå slowroll att dra ut på svaret och sen när man ska säga det så säger man att det ska bli reklam osv osv.

 

Sen var mitt främsta exempel idoldeltagarna på typ 16 år som står på en scen och får ta ett steg framåt och får höra att den bakreraden gick vidare och tyvärr så blablablabla och efter många om och men så har dom också gått vidare. Jag menar, är det okej tycker ni?

 

Eller är det bara slowroll om dom skulle tro att dom gick vidare men sen inte gjorde det?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...