Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Tjenare! Såg häromdagen att någon tipsade om deucescracked.com och att man kunde få 7-trial dagar där så jag reggade och mina trial dagar började, fyllt i mitt kort nr osv.. nu står det att det kommer dras närmare 300 dollar den 19:e oktober, problemet är bara att jag inte vill prenuminera, ville bara ha dessa 7 dagarna och testa, har inte ens 100 kr på kortet så har inte råd betala heller :P

När jag reggade så läste jag att man kunde säga upp efter dom 7 dagarna så man inte behöver betala (inte på själva sidan, men i tråden/av han som tipsade om deucescracked, kommer inte ihåg var jag såg tipset) men när jag letar runt inne på deucescracked hittar jag bara att jag kan nedgradera till 6 månader eller 1 månad.. vill inte betala ett skit, någon som kan guida mig så att jag inte behöver betala efter mina 7 trial dagar, så min prenumiatiion slutar direkt? :D

mvh

mackie

Postad

Du kommer få fyra stycken email av dem fyra dagar i rad efter 7 dagar, där det varje dag står att dom försökt belasta kortet, men att transaktionen nekades. Se bara till att inte ha tillräckligt med pengar på kontot, så är det ingen fara. När dom skickar ut det sista emailet, kommer dom skriva att dom har automatiskt graderat ner ditt konto.

Postad

vänta lite nu. du avbryter prenumerationen direkt när du registrerat dig (eftersom pengarna dras efter 7 dagar) så får du tillgång till hela filmarkivet i 7 dagar. har 7 dagar passerat utan att du avbrutit prenumerationen?