#LOUDmouth# Postad 31 Oktober , 2011 Rapport Postad 31 Oktober , 2011 Desssutom är hålet litet så man behöver papper. Om man klämmer ollonet ändå mot öppningen och strilar in i flaskan så bildas det också nåt slags vacuum som kan få olyckliga konsekvenser allt eftersom flaskan fylls och blir tung. Tvåhandsfattning är ett måste, ingen lek när man 4-tablar... Amatör! Enda utrustningen som behövs är: /#LOUDmouth# Citera
sandsater Postad 31 Oktober , 2011 Rapport Postad 31 Oktober , 2011 Amatör! Enda utrustningen som behövs är: /#LOUDmouth# Funkar ju även som ölbong om man vill. Citera
Penils Postad 31 Oktober , 2011 Rapport Postad 31 Oktober , 2011 Amatör! Enda utrustningen som behövs är: Vad ska du göra av tratten efteråt då? När den fortfarande är blöt av pizz. Undrar vem som är amatören egentligen. Citera
schoolbook Postad 1 November , 2011 Rapport Postad 1 November , 2011 Alla från förra gången är ju reggade igen så får skaffa större bil isf eller klunsa om platserna Profetiska ord. Kanske du som jinxade Björnens kärra och inte jag? Citera
hubbahubba Postad 1 November , 2011 Rapport Postad 1 November , 2011 Profetiska ord. Kanske du som jinxade Björnens kärra och inte jag? Tripprapport, bitte! Citera
MikeTime Postad 1 November , 2011 Författare Rapport Postad 1 November , 2011 Tripprapport, bitte! Björn klonkade ju ett paket till AOPW så Schoolis bokade en plats i hans bil. Big mistake. De tog sig inte ens ut ur hufvudstaden innan den brakade ihop vilket resulterade i hyrbil och en kostnad som till och med blev högre än SJ:s förstaklassbiljetter... edit: fel smiley, skulle ju givetvis varit edit 2: ....eller inte... Citera
schoolbook Postad 1 November , 2011 Rapport Postad 1 November , 2011 Och med tanke på min bilhistoria i samband med turrar i Närke (se http://pokerforum.nu/forum/1428100-post597.html ) lär det väl inte bli lätt för mig att hitta plats nästa gång. Citera
hubbahubba Postad 1 November , 2011 Rapport Postad 1 November , 2011 Jag har inga dåliga erfarenheter av dig, så du får åka med mig. Citera
Shredder Postad 18 November , 2011 Rapport Postad 18 November , 2011 Jaha, var går det att läsa om pauser och estetiska beslut runt det eventuella behovet att lämna bordet under pågående spel? Citera
Saint_Bjorn Postad 18 November , 2011 Rapport Postad 18 November , 2011 Och med tanke på min bilhistoria i samband med turrar i Närke (se http://pokerforum.nu/forum/1428100-post597.html ) lär det väl inte bli lätt för mig att hitta plats nästa gång. Jag har inga dåliga erfarenheter av dig, så du får åka med mig. Egoboy har nyinköpt fordon enbart för att ta mig till berga-turren, Nissan Qash-qai. Om det duger för herrskapet och schoolbook slutar jinxa mina bilar så räknar jag med nämnde herre, hubba och m1978. Har plats för en till. Citera
hubbahubba Postad 19 November , 2011 Rapport Postad 19 November , 2011 Klart att jag vill åka med! Citera
m1978 Postad 19 November , 2011 Rapport Postad 19 November , 2011 Egoboy har nyinköpt fordon enbart för att ta mig till berga-turren, Nissan Qash-qai. Om det duger för herrskapet och schoolbook slutar jinxa mina bilar så räknar jag med nämnde herre, hubba och m1978. Har plats för en till. Trevligt =) Citera
JohnH Postad 25 November , 2011 Rapport Postad 25 November , 2011 Mir und schoolbook wird schließlich zeigen sich so früh wie am Freitag Citera
Saint_Bjorn Postad 25 November , 2011 Rapport Postad 25 November , 2011 Mögen Sie teilen sich ein kleines Bett Citera
MikeTime Postad 26 November , 2011 Författare Rapport Postad 26 November , 2011 Ich habe hunger Ich bin kåth. Citera
omalley Postad 26 November , 2011 Rapport Postad 26 November , 2011 Ich habe hunger Är inte du i Tallinn? Jag har för mig det ska finnas något hamburgerhak nånstans i närheten av hotellet. Citera
sandsater Postad 7 Januari , 2012 Rapport Postad 7 Januari , 2012 Är det dags snart!! Sugen som fan efter att man missade höstens drabbning. Citera
Crappy Postad 7 Januari , 2012 Rapport Postad 7 Januari , 2012 Ops, om han kommer, har han då skvallrat för svs? Som kanske i sin tur skvallrat för LI. Som kanske i sin tur skvallrat för de blåvita? Obs skojar bara Citera
TotalFarsa Postad 8 Januari , 2012 Rapport Postad 8 Januari , 2012 Ops, om han kommer, har han då skvallrat för svs? Som kanske i sin tur skvallrat för LI. Som kanske i sin tur skvallrat för de blåvita? Obs skojar bara Ääääh, kom igen, håll den beefen på bloggen. Här ställer vi oss istället relevanta frågor om spelupplägg, deltagare och inte minst, kramkalas i bastun: Ja oder Nein? Citera
MikeTime Postad 8 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2012 Kommer dybban? Han är inte anmäld från början. Ääääh, kom igen, håll den beefen på bloggen. Här ställer vi oss istället relevanta frågor om spelupplägg, deltagare och inte minst, kramkalas i bastun: Ja oder Nein? +1 Citera
JohnH Postad 8 Januari , 2012 Rapport Postad 8 Januari , 2012 Jag har redan handlat bärs till fredan. Munköl bla. Hoppas det är mjuksnö. Citera
MikeTime Postad 8 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 8 Januari , 2012 Jag har redan handlat bärs till fredan. Munköl bla. Hoppas det är mjuksnö. Smärtan som uppstår när man gör nakenänglar på skare.... Citera
Recommended Posts