bensjo Postad 3 Mars , 2012 Rapport Postad 3 Mars , 2012 Faan jag skulle dragit idag redan F-N Nizes det blir fler premiärer i Helgen, ingen fylle chaffis varken ner resa eller hem, reser du ensam från Dalom så får du tvittra efter vägen till Mike. Ät inte det gula gräset, sov inte förrän alla andra gör det. Gör något väldigt ovanligt ta dej längre än du tidigare gjort och dela med dej till mej som sitter over där i det stora äpplet och önkska att jag vore i Närke trakten men jag hoppas bli pået till nästa tillfälle. Ha det gött allesammans ses förhoppningsvis vid nästa drabbning. Utrdagningar skall skalla, ge minst en till alla men Mike han kan få fler för han bara ger o ger. Önskar er alla en bra helg . Bensjo Citera
Nizse Postad 3 Mars , 2012 Rapport Postad 3 Mars , 2012 F-N Nizes det blir fler premiärer i Helgen, ingen fylle chaffis varken ner resa eller hem, reser du ensam från Dalom så får du tvittra efter vägen till Mike. Ät inte det gula gräset, sov inte förrän alla andra gör det. Gör något väldigt ovanligt ta dej längre än du tidigare gjort och dela med dej till mej som sitter over där i det stora äpplet och önkska att jag vore i Närke trakten men jag hoppas bli pået till nästa tillfälle. Ha det gött allesammans ses förhoppningsvis vid nästa drabbning. Utrdagningar skall skalla, ge minst en till alla men Mike han kan få fler för han bara ger o ger. Önskar er alla en bra helg . Bensjo Dåligt prioriterat av dig tycker jag:-) Ska göra mitt bästa på alla plan. Citera
hubbahubba Postad 3 Mars , 2012 Rapport Postad 3 Mars , 2012 Idag ska jag Köra frugan till magnetröntgen Titta på melodifestivalen Stryka Istället för: Få mina blinds stulna av Schoolbook Bli utspelad av SweetCharlotte Dricka ond saft Besöka utedass efter taco-buffé Trängas med fem dussin pokerspelare Bränna några lusentappar Jag måste snacka med min terapeut, de här positiva affirmationerna funkar inte Lycka till allihop och hoppas ni får en riktigt bra turnering. Citera
cDk Postad 3 Mars , 2012 Rapport Postad 3 Mars , 2012 Ja det var ju härligt att man fick vara dödsförkyld idag och ligga på soffan hela dagen istället för att vara i kumla och spela kort >.< Citera
J-O Postad 3 Mars , 2012 Rapport Postad 3 Mars , 2012 Visst fan hade jag vilat vara med, men i stället för att jobba så ligger jag sen några dagar med ett ryggskott, så det var väl en jävla tur att jag avboka i tid Citera
MikeTime Postad 4 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2012 Liverapport! Turneringen är precis avslutad och vann gjorde Göteborgs-Nisse (som ju dessutom hade vunnit inköpet till turren). Han kan nu återvända hem till Glenntown med evig ära, snygg pokal och 38k i plånkan. Wp Nisse! Mer utförlig rapport kommer om några timmar när Mike fått åtminstone en gnutta skönhetssömn. Citera
JohnH Postad 4 Mars , 2012 Rapport Postad 4 Mars , 2012 llagger mig sist i gaststugan. starleaf ar redan dar o sussar.. nan timme senare kommer starleaf in och undrar vem fan som snott hans sovsack o sovplats. svar fran sovsacken: ar jag i orebro? Citera
hogge75 Postad 4 Mars , 2012 Rapport Postad 4 Mars , 2012 llagger mig sist i gaststugan. starleaf ar redan dar o sussar.. nan timme senare kommer starleaf in och undrar vem fan som snott hans sovsack o sovplats. svar fran sovsacken: ar jag i orebro? hahaha världsklass Citera
schumme Postad 4 Mars , 2012 Rapport Postad 4 Mars , 2012 Sitter på Picasso och ska käka frukost innan resan bär hem mot Skåne igen. Tack som fan för igår! //schumme & clownx Citera
MikeTime Postad 4 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2012 Sitter på Picasso och ska käka frukost innan resan bär hem mot Skåne igen. Tack som fan för igår! //schumme & clownx Tack detsamma! Välkomna åter i höst. (Och ett stort jävla tack för den goa Lagavulin. Det var den som gjorde att jag åtminstone grejade ett sjättepris...) Citera
MikeTime Postad 4 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2012 Svepofs kassör ser till att vi vaknar till på lördagsmorgonen: Citera
Gus-owicz Postad 4 Mars , 2012 Rapport Postad 4 Mars , 2012 Bra arrangemang! Trevligt folk! Tackar Citera
MikeTime Postad 4 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2012 Ne, fyfan...Fick pokerproffzet-Nisse vinna? Då skulle man ju behövt vara kvar... Mycket bra i vanlig ordning, enda som var riktigt dåligt var att du inte hade något hemligt bubbel bubbel bubbel pris!! Ses i höst! ///mansgrisen Du fick ju korv!! Citera
theadmin Postad 4 Mars , 2012 Rapport Postad 4 Mars , 2012 Ja tack som fan Mike, det var riktigt kul! Härmed anmäler jag mig för höstens turre! Tack också till alla sköna lirare och de som hjälpte till med bar och massage (!) under kvällen, och grattis till vinnar-Nisse och de andra 3 som gick längre än mig i turren. Bra kväll! Citera
fraallan Postad 4 Mars , 2012 Rapport Postad 4 Mars , 2012 Jag anmäler mig till nästa bergaopen. Citera
Saint_Bjorn Postad 4 Mars , 2012 Rapport Postad 4 Mars , 2012 Rapporteras det om massdöd i örebrotrakten så är det förmodligen bara min wirreandedräkt i max-kön. Tack som tusan mike, skitkul as usual. Citera
MikeTime Postad 4 Mars , 2012 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2012 BERGA OPEN RESULTAT: 1: Göteborgs-Nisse, 38.000:- 2: Erik Svensson, 25.000:- 3: miata91, 17.200:- 4: Koivu, 10.000:- 5: The Admin, 8.000:- 6: MikeTime, 5.000:- 7: Fraallan, 3.500:- 8: m1978, 3.000:- 9: Grubbla, ASPW-pkt á 3.000:- 10: Stefan Fransson, BergaOpen-pkt á 1.500:- Sweet-Charlotte och HelikopterMannen vann varsitt ASPW-pkt på lottningen. Citera
Crappy Postad 4 Mars , 2012 Rapport Postad 4 Mars , 2012 Stort tack Mike och SW. Er gästfrihet är fantastisk Förutom allt slit med turren upplåter ni ert hem tlll 14 "lätt" berusade individer i två dygn Att ni dessutom får städa efter oss gör att man nästan skäms lite. Än en gång tack för allt. Citera
TotalFarsa Postad 4 Mars , 2012 Rapport Postad 4 Mars , 2012 Tusen tack igen mike (den enda kille jag har en extremt heterosexuell crush på). Pretty sic att jag redan är hemma, tog bara 7 timmars idog körning. Men kul att få träffa en glad Turnisse på morgonen iaf. Efter att han besudlat ditt dass. @alla andra - lika kul att ses igen men mestast och bästast hade vi det på fredan. Man har inte levt om man inte blivit saltad och knådad av mike Citera
SweetCharlotte Postad 4 Mars , 2012 Rapport Postad 4 Mars , 2012 llagger mig sist i gaststugan. starleaf ar redan dar o sussar.. nan timme senare kommer starleaf in och undrar vem fan som snott hans sovsack o sovplats. svar fran sovsacken: ar jag i orebro? En stund senare stod en lätt uppgiven och rådvill Starleaf bredvid finalbordet och sa; "Ursäkta Mike... men det ligger en packad dalmas i min sovsäck och vägrar flytta på sig...." Jag följde med honom för att se om det på nåt vis gick att lirka med den trötte och orienteringsförvirrade gossen, om inte ut ur gäststugan så åtminstone ner på golvet i sin egen sovsäck. Efter lite lockande, pockande och påklädande så sa jag; "Om du kommer med mig så ska du få följa med och lägga dig på soffan nere i pokerlokalen i stället." Den packade dalmasen tittade glatt förvånat upp på mig och säger; "VAA!! Finns det en pokerlokal här också!" I skrivande stund kan tilläggas att han för tillfället provar en tredje sovplats. Crappys tv-soffshörn. Han är söt och harmlös när han sover.... eller en rättelse... har är om möjligt än mer söt och harmlös när han sover så Mikey och jag funderar på att adoptera honom. Citera
theadmin Postad 4 Mars , 2012 Rapport Postad 4 Mars , 2012 En stund senare stod en lätt uppgiven och rådvill Starleaf bredvid finalbordet och sa;"Ursäkta Mike... men det ligger en packad dalmas i min sovsäck och vägrar flytta på sig...." Jag följde med honom för att se om det på nåt vis gick att lirka med den trötte och orienteringsförvirrade gossen, om inte ut ur gäststugan så åtminstone ner på golvet i sin egen sovsäck. Efter lite lockande, pockande och påklädande så sa jag; "Om du kommer med mig så ska du få följa med och lägga dig på soffan nere i pokerlokalen i stället." Den packade dalmasen tittade glatt förvånat upp på mig och säger; "VAA!! Finns det en pokerlokal här också!" I skrivande stund kan tilläggas att han för tillfället provar en tredje sovplats. Crappys tv-soffshörn. Han är söt och harmlös när han sover.... eller en rättelse... har är om möjligt än mer söt och harmlös när han sover så Mikey och jag funderar på att adoptera honom. Epic. Hur kul som helst. Citera
zwexlz Postad 4 Mars , 2012 Rapport Postad 4 Mars , 2012 Riktigt trevligt och bra arrangerat. Sen att jag spelar som en speltorsk och blev ganska så smått ägd med mina AA mot Q7 suited efter världen sämsta flopp/turn. Värt varenda krona dock! Citera
Gus-owicz Postad 4 Mars , 2012 Rapport Postad 4 Mars , 2012 En stund senare stod en lätt uppgiven och rådvill Starleaf bredvid finalbordet och sa;"Ursäkta Mike... men det ligger en packad dalmas i min sovsäck och vägrar flytta på sig...." Jag följde med honom för att se om det på nåt vis gick att lirka med den trötte och orienteringsförvirrade gossen, om inte ut ur gäststugan så åtminstone ner på golvet i sin egen sovsäck. Efter lite lockande, pockande och påklädande så sa jag; "Om du kommer med mig så ska du få följa med och lägga dig på soffan nere i pokerlokalen i stället." Den packade dalmasen tittade glatt förvånat upp på mig och säger; "VAA!! Finns det en pokerlokal här också!" I skrivande stund kan tilläggas att han för tillfället provar en tredje sovplats. Crappys tv-soffshörn. Han är söt och harmlös när han sover.... eller en rättelse... har är om möjligt än mer söt och harmlös när han sover så Mikey och jag funderar på att adoptera honom. Denna Dalmas va riktigt söt vid cash bordet fick kramar av han o allt Citera
Recommended Posts