jm_j Postad 16 Oktober , 2011 Rapport Postad 16 Oktober , 2011 Sign me up. För stamspelarna blir det en extra happening (se det som ersättning för utebliven Super Weekend i år) redan dagen innan.Vi träffas på fredagseftermiddagen, slår på bastun, hivar några kalla och lirar lågstejks diiilers shojs. Vilka som är stamspelarna? Det vet ni nog själva... Hur många plattor Karhu Tosi Vahva ska jag med mig? Sover där det finns plats, en snödriva duger alldeles utmärkt; blev våldtagen av min kompis pilska sambo inatt så jag är inte alltför kräsen.... Citera
SouthEast Postad 16 Oktober , 2011 Rapport Postad 16 Oktober , 2011 Testar att anmäla mig igen. Får hoppas det inte kommer en Vegasresa i vägen den här gången. Citera
zwexlz Postad 16 Oktober , 2011 Rapport Postad 16 Oktober , 2011 Jag är definitivt sugen, så räkna in mig om det fortfarande finns plats. Få se om man lyckas hålla sig ledig när det väl börjar närma sig. Citera
#LOUDmouth# Postad 16 Oktober , 2011 Rapport Postad 16 Oktober , 2011 Åhhh! Jag är, jag är med, jag är med! /#LOUDmouth# Citera
schumme Postad 16 Oktober , 2011 Rapport Postad 16 Oktober , 2011 schumme och ClownX anmäler sig. Citera
Hygglo Postad 16 Oktober , 2011 Rapport Postad 16 Oktober , 2011 Jag är med! Hoppas jag. Jag anmäler mig i alla fall. Citera
schumme Postad 16 Oktober , 2011 Rapport Postad 16 Oktober , 2011 Finns det nåt schysst hotell i närheten som kan rekommenderas? Citera
Nizse Postad 16 Oktober , 2011 Rapport Postad 16 Oktober , 2011 Sign me up! Hugger gärna en plats i gäststugan också om det går för sig. Pussars Citera
ChungasR Postad 16 Oktober , 2011 Rapport Postad 16 Oktober , 2011 Hoppas på gästrummet som vanlig. Fan va livet känns lätt när man har sånt här att se fram mot!! Citera
mceot Postad 16 Oktober , 2011 Rapport Postad 16 Oktober , 2011 Jag tar gärna en 3 tur till berga. anmäler mig härmed. Svar till schumme Bodde senast på hotell stinsen i hallsberg helt ok pris och frukost tyckte jag. Citera
MikeTime Postad 16 Oktober , 2011 Författare Rapport Postad 16 Oktober , 2011 Anmälda: Göteborgs-Nisse J-O Mike (dubbelsängen) Sweet-Charlotte (dubbelsängen) TF (dubbelsängen, dock ej samma som S-C och Mike) Omalley (soffa/golv) Affe2000 Bosse L Josef Propax Wiiand Mats W Bobbo Magnus B Torax Micke Malmqvist Sandra Bu Pelle Richard Erik S Caroline T hubbahubba m1978 hogge75 (gäststuga) Crappy (soffan) Rust "cDk" Fraallan (golvet vid kattlådan) Cyntax Pinnen Sandsater (golv) Sankte Björn Shredder gus-ovicz Nimroz Galvanizer Koivu (titelförsvarare) Valterego! Bjoelle Sigge Dansbands-Matz Snygg-Stefan Schoolbook jm_j Chrille A Sandra Bo Sydost (golvplats) Allinwithnothing Loudmouth schumme ClownX Hygglo (golvplats) Nisze (gäststugan ihop med Hogge, under eller ovanpå Hogge är frågan?) Chungas/Jarne (gästrummet givetvis) Miata (dubbelsäng med TF) mceot Ludvvig SimonLofberg slowboy hankie123 The Admin munchie Lars Grahm miwu Reservlista: Citera
schumme Postad 16 Oktober , 2011 Rapport Postad 16 Oktober , 2011 Jag tar gärna en 3 tur till berga.anmäler mig härmed. Svar till schumme Bodde senast på hotell stinsen i hallsberg helt ok pris och frukost tyckte jag. Tackar för tipset! Citera
theadmin Postad 16 Oktober , 2011 Rapport Postad 16 Oktober , 2011 Jag kommer om det finns plats! Citera
Munchie Postad 16 Oktober , 2011 Rapport Postad 16 Oktober , 2011 Anmäler mig själv edit: Förstår jag det korrekt om jag antar att "2nd chance" betyder rebuy? Slaskar nämligen alltid ut mig ur MTTs tidigt, så vore skoj att få¨en andra chans innan man kliver på eventuella ringspel Citera
MikeTime Postad 16 Oktober , 2011 Författare Rapport Postad 16 Oktober , 2011 Jag kommer om det finns plats! För en donator som du finns det alltid rum! Citera
#LOUDmouth# Postad 16 Oktober , 2011 Rapport Postad 16 Oktober , 2011 Jag kommer om det finns plats! Åhh, kramkalas? /#LOUDmouth# Citera
Cyntax Postad 16 Oktober , 2011 Rapport Postad 16 Oktober , 2011 Jag vill vara med! Tar gärna tips på hur snabbt man måste boka tåg-biljetten, samt om nån redan nu vet vilken tid man vill tåget ska gå (från Stockholm) Boka plats i en bil istället. Skulle tro att jag, jm_j och Loudmouth kör norra vägen?!Testar att anmäla mig igen. Får hoppas det inte kommer en Vegasresa i vägen den här gången. Kommer säkert något annat ivägen sjuka barn? jobb?Åhhh! Jag är, jag är med, jag är med! /#LOUDmouth# Bilplats? Citera
#LOUDmouth# Postad 16 Oktober , 2011 Rapport Postad 16 Oktober , 2011 Bilplats? Да, пожалуйста, men jag kan inte lova att jag kommer känna igen dig /#LOUDmouth# Citera
MikeTime Postad 17 Oktober , 2011 Författare Rapport Postad 17 Oktober , 2011 Anmäler mig själv edit: Förstår jag det korrekt om jag antar att "2nd chance" betyder rebuy? Slaskar nämligen alltid ut mig ur MTTs tidigt, så vore skoj att få¨en andra chans innan man kliver på eventuella ringspel Japp. Om du blir helt tom får du göra en 2nd chance. Billigare än en rebuy men ger inte full stack. Åhh, kramkalas? /#LOUDmouth# Alltid! Citera
Recommended Posts