Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 78
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
haha bjoelle, jag drack inte en kväll faktiskt, men liksom hela resan började med att plocka upp AA 400bb djupt i main och få rundfold och sen få J2o resten av resan i turneringar. stötte på så vidriga människor också så tillslut var jag så steamad så jag skällde ut varenda jävel som jag störde mig på som obv gjorde fel saker och argumenterade emot... Jäger kan intyga att jag var hur glad som helst efter att ha bustat main o sånt och var jättesnäll men alltså när man blir knivhuggen 99 gånger i rad utan något positivt emellan så brister det även för mig :(

orättvist många fick smaka, blandannat flygvärdinnorna som jag önskar jag hade behandlat bättre.

Låter onekligen inget kul. Vet ju inte exakt vad som fick dig så sur i Riga, men i mitt sällskap var vi överlag rätt griniga på den lettiska befolkningen som verkade vilja hustla en vid varje tillfälle som gavs, om det handla om att ge en 10eek istället för lat i växel eller helt enkelt inte ge en ens växel.