Gå till innehåll

vinkelskjuta eller slowrolla?

Recommended Posts

Postad
ah jag skrek och bad dem dra åt helvete tillslut blev det penalty. fick ju payback direkt efter utvisningen så var ändå guld.

Så, får se nu. (de punkter inom parentes är antagande från min sida).

1. Du gör en gest där du frågar hur många spelare det är i handen.

2. Dealern uppfattar detta som en check.

(3. Du påpekar för dealern att du inte checkade och fortfarande vill agera innan turn.)

(4. Dealer vidhåller din check, du vidhåller att du ska få agera, floor manager tillkallas och ger dealern rätt.)

5. Du skriker åt dealern (och floor managern?) att dra åt helvete och är allmänt otrevlig.

6. Du får en penalty istället för att få spela vidare ditt floppade tvåpar från turn i position på dina motståndare.

7. En stund senare så lyckas du få en motståndare att sina din all in-push på river där du har nöten och du slowrollar din motståndare när du ska visa dina kort.

8. När det framgått att du slowrollat och att du vinner handen så firar du som när Inzaghi har snubblat in ett 7-0 mål mot Torino en regnig höstdag.

Om detta stämmer, är du då nöjd med ditt agerande?

Jag tycker det verkar som att du agerar som en idiot och kan inte ta ett beslut till din nackdel utan att skrika som en barnrumpa. Håller du med om det?

Postad

först och främst, hur har du lyckats få ihop 2500 inlägg här på pf? du verkar helt efterbliven på pokerfronten ju? Det förvånar mig inte att du blir likta en obotlig kriminell ständigt tillrättavisad vid live spel och du gör alla en tjänst att slippa ha dig där. Alla straff du någonsin kan tänkas få gör du dig förtjänst av. Hoppas du åkte på bubblan och tappade dina nycklar påväg hem.

Postad
tack starfitter, bara du som förstår mig!

:h:

någon som vill suga penis? grymt bakiskåt, archtila?

in your dreams

btw hade jag vart dealern, så hade jag gett dig en örfil ala husbonden i Vilhelm Mobergs utvandrarna, så det hade tjutit i örat på dig för resten av livet.

• 1 year later...
Postad

Haha, fick denna skickad till mig på skype nu. Denna hand utspelade sig mot mig i barcelona. Tycker att ditt argument om att du va tiltad på turneringsledningen och skulle därför slowrolla någon i turneringen är det bästa jag hört i hela mitt liv.

Postad
Haha, fick denna skickad till mig på skype nu. Denna hand utspelade sig mot mig i barcelona. Tycker att ditt argument om att du va tiltad på turneringsledningen och skulle därför slowrolla någon i turneringen är det bästa jag hört i hela mitt liv.

Gött lugn du har inom dig om du var offret för detta. Luktar trollande från TS här. Annars är det ju ren och skär efterblivenhet:mrgreen: