sulla Postad 30 September , 2011 Rapport Postad 30 September , 2011 Du har slowrollat, grattis Det är definitivt ingen vinkelskjutning, tror du missuppfattat det konceptet. Citera
seeho Postad 30 September , 2011 Rapport Postad 30 September , 2011 Hoppas han plockade dig utanför sen. Vidrigt! Citera
Snusarn Postad 30 September , 2011 Rapport Postad 30 September , 2011 Tror du försöker levla på något sätt. Det går i princip inte att vänta 20 sek med att visa bäst hand. Om du lyckades så grattis till att du är en dum idiot. Citera
Freddy1337 Postad 30 September , 2011 Rapport Postad 30 September , 2011 Beskriv gärna hur man lyckas få 30min utvisning i poker, har aldrig lirat Live själv så vore intressant o höra Citera
schumme Postad 30 September , 2011 Rapport Postad 30 September , 2011 Hade du slowrollat 20 sekunder mot mig hade det varit jag som fått 30 min utvisning... Riktigt svinigt. Citera
affe2000 Postad 30 September , 2011 Rapport Postad 30 September , 2011 ah jag skrek och bad dem dra åt helvete tillslut blev det penalty. fick ju payback direkt efter utvisningen så var ändå guld. Så, får se nu. (de punkter inom parentes är antagande från min sida). 1. Du gör en gest där du frågar hur många spelare det är i handen. 2. Dealern uppfattar detta som en check. (3. Du påpekar för dealern att du inte checkade och fortfarande vill agera innan turn.) (4. Dealer vidhåller din check, du vidhåller att du ska få agera, floor manager tillkallas och ger dealern rätt.) 5. Du skriker åt dealern (och floor managern?) att dra åt helvete och är allmänt otrevlig. 6. Du får en penalty istället för att få spela vidare ditt floppade tvåpar från turn i position på dina motståndare. 7. En stund senare så lyckas du få en motståndare att sina din all in-push på river där du har nöten och du slowrollar din motståndare när du ska visa dina kort. 8. När det framgått att du slowrollat och att du vinner handen så firar du som när Inzaghi har snubblat in ett 7-0 mål mot Torino en regnig höstdag. Om detta stämmer, är du då nöjd med ditt agerande? Jag tycker det verkar som att du agerar som en idiot och kan inte ta ett beslut till din nackdel utan att skrika som en barnrumpa. Håller du med om det? Citera
papiPope Postad 30 September , 2011 Rapport Postad 30 September , 2011 Det roliga här är att Joe Hachem instafoldar AKs. Edit: Jaha han kollade bara på TonyGGs hand...."that´s between you and Phil", grrr.. Citera
boman Postad 30 September , 2011 Författare Rapport Postad 30 September , 2011 hehe! hur kan man floppa midset+nästnötfärgdraget och få in det och se att man har en out? omaha!!!! Citera
archtila Postad 1 Oktober , 2011 Rapport Postad 1 Oktober , 2011 först och främst, hur har du lyckats få ihop 2500 inlägg här på pf? du verkar helt efterbliven på pokerfronten ju? Det förvånar mig inte att du blir likta en obotlig kriminell ständigt tillrättavisad vid live spel och du gör alla en tjänst att slippa ha dig där. Alla straff du någonsin kan tänkas få gör du dig förtjänst av. Hoppas du åkte på bubblan och tappade dina nycklar påväg hem. Citera
Starfitter Postad 1 Oktober , 2011 Rapport Postad 1 Oktober , 2011 du är fin vad folk än säger. Citera
fowran Postad 1 Oktober , 2011 Rapport Postad 1 Oktober , 2011 Nice hand, har drömt om att få göra en sån slowroll Citera
Lasermaja Postad 2 Oktober , 2011 Rapport Postad 2 Oktober , 2011 Du är en fitta! Hoppas du gular osv... Citera
archtila Postad 2 Oktober , 2011 Rapport Postad 2 Oktober , 2011 tack starfitter, bara du som förstår mig! någon som vill suga penis? grymt bakiskåt, archtila? in your dreams btw hade jag vart dealern, så hade jag gett dig en örfil ala husbonden i Vilhelm Mobergs utvandrarna, så det hade tjutit i örat på dig för resten av livet. Citera
HokuzzPokuzz Postad 12 April , 2013 Rapport Postad 12 April , 2013 Haha, fick denna skickad till mig på skype nu. Denna hand utspelade sig mot mig i barcelona. Tycker att ditt argument om att du va tiltad på turneringsledningen och skulle därför slowrolla någon i turneringen är det bästa jag hört i hela mitt liv. Citera
Masken81 Postad 13 April , 2013 Rapport Postad 13 April , 2013 Haha, fick denna skickad till mig på skype nu. Denna hand utspelade sig mot mig i barcelona. Tycker att ditt argument om att du va tiltad på turneringsledningen och skulle därför slowrolla någon i turneringen är det bästa jag hört i hela mitt liv. Gött lugn du har inom dig om du var offret för detta. Luktar trollande från TS här. Annars är det ju ren och skär efterblivenhet:mrgreen: Citera
Recommended Posts