RaMz Postad 7 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 7 December , 2011 Missade precis ett plan på Sturup, har en timme att döda. Nån som vill spela hu tills nästa plan går? Väntar på 50-100 omaha på svenska spel iaf om nån e sugen...facebookar väl tills dess... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 24 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 24 December , 2011 Fan alltid sjuka games på julafton. Måste slå in julklappar men kan fan inte kliva.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 24 December , 2011 Rapport Share Postad 24 December , 2011 Stekig jul! Ska du spela i Gbg i mellandagarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 24 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 24 December , 2011 Stekig jul! Ska du spela i Gbg i mellandagarna? Nä det tror jag inte. Skulle vara om jag blir alldeles för uttråkad i Sthlm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 25 December , 2011 Rapport Share Postad 25 December , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutshellcracker Postad 25 December , 2011 Rapport Share Postad 25 December , 2011 Du skulle klivit Stars-gejmsen... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 25 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 25 December , 2011 Du skulle klivit Stars-gejmsen... skulle jag? vann 13k enligt HM iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 25 December , 2011 Rapport Share Postad 25 December , 2011 Nä det tror jag inte. Skulle vara om jag blir alldeles för uttråkad i Sthlm. Kom ner nu, kommer bli bra fest oxå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutshellcracker Postad 25 December , 2011 Rapport Share Postad 25 December , 2011 skulle jag? vann 13k enligt HM iaf... Den 23e?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pwned Postad 26 December , 2011 Rapport Share Postad 26 December , 2011 jo ramz du skulle sluta när du vart ATH... E du i gbg och spelar cg nu i veckan? må väl! peace Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 26 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 26 December , 2011 Den 23e?! Back 17 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 26 December , 2011 Författare Rapport Share Postad 26 December , 2011 Kom ner nu, kommer bli bra fest oxå jo ramz du skulle sluta när du vart ATH... E du i gbg och spelar cg nu i veckan? må väl! peace Tvek. Men som sagt, vi får se, kanske blir uttråkad... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutshellcracker Postad 27 December , 2011 Rapport Share Postad 27 December , 2011 Back 17 Ok, sry to hear, men det var typ det som databasen sa, så då stämmer den nog. Blev smått konfunderad där ett tag. Anyway, GL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutshellcracker Postad 31 December , 2011 Rapport Share Postad 31 December , 2011 Såg skapligt ut igår på Krukis. GL! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 3 Januari , 2012 Rapport Share Postad 3 Januari , 2012 Har du vågat kolla på vad du lägger på allt runt livetouren/år (inköp,flyg,hotell osv exkl vinster)? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 4 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2012 Såg skapligt ut igår på Krukis. GL! spelade fortf när du skrev det där.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 4 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 4 Januari , 2012 Har du vågat kolla på vad du lägger på allt runt livetouren/år (inköp,flyg,hotell osv exkl vinster)? Nja. Men åker ju inte så mkt nuförtiden. Men man har nog lagt en del på flyg och hotel genom åren... 43k för biljetten som precis landade mig i Sydney var helt klart värt det dock Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 4 Januari , 2012 Rapport Share Postad 4 Januari , 2012 lol satan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nutshellcracker Postad 4 Januari , 2012 Rapport Share Postad 4 Januari , 2012 spelade fortf när du skrev det där.... Jag drog tidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 4 Januari , 2012 Rapport Share Postad 4 Januari , 2012 Nja. Men åker ju inte så mkt nuförtiden. Men man har nog lagt en del på flyg och hotel genom åren... 43k för biljetten som precis landade mig i Sydney var helt klart värt det dock Efter julen vill man gärna ha bredare säten =) Lycka till 2012 får man säga då! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 4 Januari , 2012 Rapport Share Postad 4 Januari , 2012 Efter julen vill man gärna ha bredare säten =) Lycka till 2012 får man säga då! Chipsröven är den nya tvättbrädan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 9 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2012 Efter julen vill man gärna ha bredare säten =) Lycka till 2012 får man säga då! aa det var rätt värt att få ligga skönt o bli servad på den 26timmars resan. Tack så mkt. Verkar vara varmt IP här i Sydney i alla fall. /20k över EV på 2000 händer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jon123 Postad 9 Januari , 2012 Rapport Share Postad 9 Januari , 2012 aussie millions som är planen eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 10 Januari , 2012 Författare Rapport Share Postad 10 Januari , 2012 aussie millions som är planen eller? Får se om man har råd. Torska precis 70k mot nån random israel på stars Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
punx_punx Postad 20 Januari , 2012 Rapport Share Postad 20 Januari , 2012 tur att du ha cash!! )) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts