RaMz Postad 17 December , 2012 Författare Rapport Share Postad 17 December , 2012 Tack som fan allihopa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jakelamotta Postad 17 December , 2012 Rapport Share Postad 17 December , 2012 Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RiddarKato Postad 17 December , 2012 Rapport Share Postad 17 December , 2012 Stort grattis! Skönt o se en bra svensk pokerambassasör/skön snubbe köra över finalbordet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
CarlDenStore Postad 17 December , 2012 Rapport Share Postad 17 December , 2012 Tack som fan allihopa! Ramzi berätta gärna om typ 2-3 svåra spots du hade med 10-20 pers kvar. Vore intressant och höra vad som dök upp, grymt bra jobbat iallafall. Sjukt starkt, måste vara sick feeling:) GG! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NorthQ Postad 17 December , 2012 Rapport Share Postad 17 December , 2012 GG! Well done and well deserved! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schumme Postad 17 December , 2012 Rapport Share Postad 17 December , 2012 Snyggt! Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hjort Postad 17 December , 2012 Rapport Share Postad 17 December , 2012 Ramzi berätta gärna om typ 2-3 svåra spots du hade med 10-20 pers kvar. Vore intressant och höra vad som dök upp, grymt bra jobbat iallafall. Sjukt starkt, måste vara sick feeling:) GG!Fast det man vill höra mest om är ju förhandlingen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
spelberoende Postad 17 December , 2012 Rapport Share Postad 17 December , 2012 vidrigt snyggt, grattis ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 17 December , 2012 Rapport Share Postad 17 December , 2012 Fast det man vill höra mest om är ju förhandlingen kan säga att det var bra rail iaf. sjukt kul att dom visade förhandlingen. man fick inte se några siffror(alla hade ett papper framför sig som de kollade på hela tiden) men hörde snacket. är man en bra förhandlare kan man fan göra smet i dom lägena. var en rolig stund ett tag där holländaren inte var lättövertalad. greken stod som på nålar och var hela tiden redo att ge upp smet för att säkra upp det medan ramzi verkade resonlig. han förklarade för dom att han är favorit men att det var mycket smet på spel. till slut kom dom överens. ramz sa väl något i stil med: "normally I would never agree to this. but it's alot of money so I wont fuck around". dom bumpade knogarna. drog för käk. när sändningen var uppe igen såg jag bara att holländaren ville ha ännu mer. vore kul att höra hur mycket mer han ville ha. stort gg. så jävla rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 17 December , 2012 Rapport Share Postad 17 December , 2012 Enligt kommentatorerna på eptlive så ville ha väl ha minst 440k? Han hade redan fått 415k och greken var villig att ge honom 20k till. Saknades alltså 5k som ingen ville ge honom:-D Så fattade jag det iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
exxent Postad 18 December , 2012 Rapport Share Postad 18 December , 2012 Brukar det alltid göras deals på sånna här event inom top 3-5 gänget? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 18 December , 2012 Rapport Share Postad 18 December , 2012 Brukar det alltid göras deals på sånna här event inom top 3-5 gänget? Har inte följt EPT speciellt mycket senaste åren, men svaret bör vara NEJ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 18 December , 2012 Rapport Share Postad 18 December , 2012 Har inte följt EPT speciellt mycket senaste åren, men svaret bör vara NEJ. Är långt ifrån expert men jag skulle säga att deals är (och alltid har varit) vanligare än inte men det är först i år som EPT har bestämt sig för att ha hela dealdiskussionerna öppna och officiella. Grattis btw, stort! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thefman Postad 18 December , 2012 Rapport Share Postad 18 December , 2012 Är långt ifrån expert men jag skulle säga att deals är (och alltid har varit) vanligare än inte men det är först i år som EPT har bestämt sig för att ha hela dealdiskussionerna öppna och officiella. Grattis btw, stort! deals adderar dynamik så tycker det är mkt trevligt att man har beslutat att visa det öppet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Redtyq Postad 19 December , 2012 Rapport Share Postad 19 December , 2012 Jävligt snyggt, grattis Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 25 December , 2012 Författare Rapport Share Postad 25 December , 2012 Tack så mycket allihop! Ramzi berätta gärna om typ 2-3 svåra spots du hade med 10-20 pers kvar. Vore intressant och höra vad som dök upp, grymt bra jobbat iallafall. Sjukt starkt, måste vara sick feeling:) GG! Hade nog inte så mycket svåra spots på slutet faktiskt. Hade extrem tur med lottning och position vid sista borden så beslutade mig för att ta det halvlugnt och mest spela små potter. Så tog avsiktligt lite fega linjer mot mediumstackar ibland för att det kändes onödigt att ta mer risk än att bara chippa upp stadigt men säkert. Jag hade AK när Warrington 4-betstekfoldade i 10 min på FT. Foldade K2 på 55634 mot Boyacin när d va 3-handat, randomfold. Hade QQ tidigt i HUn när greken slog om och bettade alla gator på K96T9. Kommer inte ihåg allt nu men om det är någon pot ni undrar över så vet jag säkert vad jag hade. Såg att Replay finns uppe på stars.tv. Fast det man vill höra mest om är ju förhandlingen Förhandlingen var väl ungefär så som det såg ut på film, förutom ett par telefonsamtal jag hade vid sidan av i pausen Det var ju nära att det blev 500,500, 415 och 90/60 att spela om men sen så kom Holländarn och började jiddra om att någon tidigare variant av dealen hade varit bättre för honom och till slut så ville inte greken ge bort mer deg. Perfekt för mig att det blev spel egentligen, fattade ju att jag hade rätt stor chans att vinna mot dom 3-handat med över 100BB när dom var så tightveka och dåliga ur pos. Men var helt klart lite svettigt. AK potten var ju ren röta till slut, kanske var onödigt att köra in det men så som läget var kändes det jävligt sjukt att folda. Bör vara GTO att syna där va var en rolig stund ett tag där holländaren inte var lättövertalad. greken stod som på nålar och var hela tiden redo att ge upp smet för att säkra upp det medan ramzi verkade resonlig. han förklarade för dom att han är favorit men att det var mycket smet på spel. till slut kom dom överens. ramz sa väl något i stil med: "normally I would never agree to this. but it's alot of money so I wont fuck around". dom bumpade knogarna. drog för käk. när sändningen var uppe igen såg jag bara att holländaren ville ha ännu mer. vore kul att höra hur mycket mer han ville ha. stort gg. så jävla rätt. Hehe, glömde bort lite att kamerorna var på och att alla kunde höra vad jag sa. Ville få dom att förstå att jag redan gett bort value på dealen genom att ta chipcount rakt av och att dom borde vara nöjda. Han ville vara garanterad 440 tror jag det var och grekens sista bud var 425 har jag för mig. God Jul!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
corgi Postad 25 December , 2012 Rapport Share Postad 25 December , 2012 God jul, grattis igen!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 20 Januari , 2013 Författare Rapport Share Postad 20 Januari , 2013 Leeets go San Fran!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
madblast Postad 21 Januari , 2013 Rapport Share Postad 21 Januari , 2013 Leeets go San Fran!! Blir la vinst över ravens va??! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 23 Januari , 2013 Författare Rapport Share Postad 23 Januari , 2013 Blir la vinst över ravens va??! Kan ju hända vad som helst i sånna här stora finaler men jag påstår att 49ers har sjukligt bra lag. Tänk på att dom slog Atlanta på bortaplan där det var i princip omöjligt att höra "callsen" och dom fick förlita sig mest på handsignaler. Ray Lewis har gud på sin sida men jag tror fan inte ens gud ska kunna vinna den här matchen åt dom. Jag skulle vilja påstå att linan borde vara runt -7. Innan levde dom mest på sitt defence och hade medlemåttligt offence. Nu har dom Kaepernick som producerat otroligt bra och även Crabtree har gått från att vara ett underpresterande löfte till att var en toptier WR. Även Moss och Davis har visat form på slutet. Bli inte lurade av linan dock. 49ers Moneyline står bara i 1.56 så oddsättarna tror väldigt mycket på 49ers, bara inte att dom kommer vinna med mycket. Vilket iofs säkert stämmer väl då stora finaler ofta gör att laget som leder spelar mer safe. PS. 49ers Defence. DS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PatSmash Postad 4 Februari , 2013 Rapport Share Postad 4 Februari , 2013 Ramz släpper oneliners @ http://www.terrencechanpoker.com A Swedish player named Ramzi Jelassi was being talkative and splashing around in a lot of pots, at one point late in the day raising on the button, c-betting into three opponents and showing 93o after they all folded. The same man also admitted to being "a total life nit." Ramzi said he basically takes as few risks in life as possible, saying with a smile, "I'm too good at life, so I can't risk it." Not long after that comment, he called off a large 3-bet shove with A7 from middle position and lost a big chunk of his stack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 8 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 8 April , 2013 UPDATE! Köpte in mig i Bitcoin inatt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
RaMz Postad 11 April , 2013 Författare Rapport Share Postad 11 April , 2013 tjena coachar du?Tips på att utvecklas?böcker/siter osv? Nope. måste vara soft o va självisk när man själv är miljonär och inte vill hjälpa andra som har vatt i samma sit som dig sj.. lol Haha. Edit: Är det verkligen såhär på PF nuförtiden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 11 April , 2013 Rapport Share Postad 11 April , 2013 Haha. Edit: Är det verkligen såhär på PF nuförtiden? Yes, det är väldigt få som skriver om poker här och försöker hjälpa varandra lite, det var längesen det var så här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 11 April , 2013 Rapport Share Postad 11 April , 2013 rädslan för onelinermaffian är för stor. Jello och grabbarna är läskiga. Hade gärna sett mer diskussioner kring poker, men de som borde prata vill inte prata för att det är dåligt för dem. Undantaget är ju den osjälviska poddna som håller mycket trevliga diskussioner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts