vikko Postad 26 September , 2011 Rapport Postad 26 September , 2011 Tjena! Jag ska och spela EMOP i Barcelona nu med start den 29 sep. Tänkte köpa in mig på plats i Barcelona, anländer den 29e på kvällen. Det finns både dag 1a och dag 1b, så blir att köpa in mig till dag 1b (30e sep). Det jag undrar över kommer det bli nått problem där att köpa in sig dag 1b? Står på hemsidan att det kan vara fullt om man har otur, vad tror ni risken är att det skulle vara fullt? Citera
valterego Postad 26 September , 2011 Rapport Postad 26 September , 2011 Tog mig friheten att flytta denna. Har tyvärr för lite erfarenhet av EMOP för att våga svara på din post, men lycka till! Citera
schumme Postad 26 September , 2011 Rapport Postad 26 September , 2011 Tjena! Jag ska och spela EMOP i Barcelona nu med start den 29 sep. Tänkte köpa in mig på plats i Barcelona, anländer den 29e på kvällen. Det finns både dag 1a och dag 1b, så blir att köpa in mig till dag 1b (30e sep). Det jag undrar över kommer det bli nått problem där att köpa in sig dag 1b? Står på hemsidan att det kan vara fullt om man har otur, vad tror ni risken är att det skulle vara fullt? Kan du inte skapa konto på nån Entraction klient och köpa in i klienten? Citera
BigMeech Postad 26 September , 2011 Rapport Postad 26 September , 2011 Jag har förmodligen tänkt att göra samma sak. Men är väl smartast att köpa in på klienten direkt! Citera
Teh_MoUsE Postad 26 September , 2011 Rapport Postad 26 September , 2011 Köp in på klienten, maila vilken startdag ni vill ha. Finns någon mailadress på http://entraction.com/ Citera
okocha Postad 26 September , 2011 Rapport Postad 26 September , 2011 Köp in på klienten, maila vilken startdag ni vill ha. Finns någon mailadress på http://entraction.com/ och spela för att vinna lätt att glömma det där sista Citera
vikko Postad 26 September , 2011 Författare Rapport Postad 26 September , 2011 Okej, tack för all hjälp. Blir att köpa in sig genom en poker klient eller genom Entraction på deras hemsida! Ska lösa det där imorn:) Citera
Recommended Posts