Grocke Postad 15 September , 2011 Rapport Postad 15 September , 2011 Tjennare. Finns det några Grinders i Kalmar? Har spelat väldigt lite på sistone är kraftigt ur form. Funderar på att ta upp mitt spel igen. Antagligen ska jag bara köra igenom micro limits för att komma igång igen. Nu till höst/Vinter ökar trafiken och suget har börjat komma igen. Finns det några Grindare i Kalmar eller är denna stad helt döende? För gemensam gridning m.m. Det är helt dött att sitta själv. väll mött. Citera
KallOödmjukDiva Postad 16 September , 2011 Rapport Postad 16 September , 2011 Vet d finns ett par grinders i Kalmar Citera
SantaOnTilt Postad 20 September , 2011 Rapport Postad 20 September , 2011 Det finns ett gäng i Kalmar, jag bor en bit ifrån men känner de få som lirar heltid/deltid väl. För att komma i kontakt med dem (eller någon annan som spelar) så skulle jag rekommendera att du kikar förbi nästa gång Jonas styr upp en liveturre (han nickar K1 här om jag inte misstar mig). Citera
Starfitter Postad 20 September , 2011 Rapport Postad 20 September , 2011 Vet ett par Kalmar grindets. Rekommenderar att du inte letar rätt på dem, its a deep bunnyhole Citera
FormerForum Postad 20 September , 2011 Rapport Postad 20 September , 2011 Vet ett par Kalmar grindets. Rekommenderar att du inte letar rätt på dem, its a deep bunnyhole Gillar't! Citera
bjoelle Postad 20 September , 2011 Rapport Postad 20 September , 2011 Det finns ett gäng i Kalmar, jag bor en bit ifrån men känner de få som lirar heltid/deltid väl. För att komma i kontakt med dem (eller någon annan som spelar) så skulle jag rekommendera att du kikar förbi nästa gång Jonas styr upp en liveturre (han nickar K1 här om jag inte misstar mig). Nu har du knaprat för mycket tramadol igen. K1 har ju tyvärr lagt ner liveturrarna Citera
FormerForum Postad 20 September , 2011 Rapport Postad 20 September , 2011 Vem vem är än jag och Dr.Clementz lirar heltid i Kalmar med omnejd? Citera
FormerForum Postad 20 September , 2011 Rapport Postad 20 September , 2011 Rätt många. Glömde dig obv. Jag räknar dig mer under kategorin husköpare nowadays. Citera
bjoelle Postad 20 September , 2011 Rapport Postad 20 September , 2011 Glömde dig obv. Jag räknar dig mer under kategorin altanbyggare nowadays. FYP. Citera
zcream Postad 29 September , 2011 Rapport Postad 29 September , 2011 Haha, bra där Bjoelle. Den är dock färdigt så nu är man målare/snickare/anläggare igen. =) Gick obv bra trots at man glömde altanbyggarboken på planet till Portugal Gäller att tänka volym volym. Citera
Recommended Posts