Gå till innehåll

Daxxar behöver stålar. 0.25/0.50 på SvS


Daxxar

Recommended Posts

Tjena.

 

Som ni läste behöver jag pengar. Fick just mitt andra avslag på min CSN ansökan, jag och exet har precis gjort slut och jag har precis börjat studera. Welcome to my economic life of fail med en hyra på 7k+.

 

Är desperat och är villig att prova allt. Poker brukar gå bra ibland. Hoppas det gör det nu.

 

Har inte så mycket att undvara så rullen börjar på 100kr. Målet är att kunna plocka ut några extra tusen varje månad och förhoppningsvis kunna klättra till i alla fall 1/2 någon gång i mitt liv.

 

Dagboken har jag för disciplinens skull och att utveckla mitt spel.

 

Gular jag hoppar jag av plugget. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lägenheten var perfekt när man var två. Vill ha kvar den då den är sjukt fräsch. Ska försöka hitta en inneboende.

 

Har även ett extra jobb jag drar in ungefär 5-6k i månaden på så med hyra på 7k hade funkat med csn lån även om det är lite väl saftigt.

 

Hur länge har du spelat totalt sett? Är du duktig?

 

Spelat sedan 2005. Har varit vinnande upp till 2.5/5 på SvS men gulade senast i somras typ och har inte spelat poker sedan dess. Mitt problem ligger i att jag ungefär en gång var hundrade dag får livstilt och torskar hela rullen.

 

Jag är alltså inte speciellt duktig. Men nu när det känns lite viktigare att spela bra poker kanske det hjälper?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelat sedan 2005. Har varit vinnande upp till 2.5/5 på SvS men gulade senast i somras typ och har inte spelat poker sedan dess. Mitt problem ligger i att jag ungefär en gång var hundrade dag får livstilt och torskar hela rullen.

 

Jag är alltså inte speciellt duktig. Men nu när det känns lite viktigare att spela bra poker kanske det hjälper?

 

Vinnande upp till nl500 men gulat? Då är du inte vinnande.

Har du statistik över ditt spelande som du vill dela med dig av?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vinnande upp till nl500 men gulat? Då är du inte vinnande.

Har du statistik över ditt spelande som du vill dela med dig av?

 

Ligger mer än 100k+ sen jag började spela (runt 60k på cashgame). Tyvärr har jag ingen statistik kvar. Men hade senast bb/100 på typ 4.40 över 120k händer om jag minns rätt. Men ge mig ett par dagar så postar jag lite statistik från 0.25/0.50 måste få in lite händer bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ligger mer än 100k+ sen jag började spela (runt 60k på cashgame). Tyvärr har jag ingen statistik kvar. Men hade senast bb/100 på typ 4.40 över 120k händer om jag minns rätt. Men ge mig ett par dagar så postar jag lite statistik från 0.25/0.50 måste få in lite händer bara.

 

Ville bara förstå varför du inte ansöker om stejk, men då förstår jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorry för dåligt uppdaterande. Ska bli bättre, lovar.

 

Sitter med lite mindre än 6 inköp tillfället. Kunde varit bättre men råkade på denna precis innan jag stängde ner.

 

Boss Media (IPN) No-Limit Hold'em, kr0.50 BB (4 handed) - BossMedia Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

Button (kr115.61)

SB (kr56.75)

Hero (BB) (kr97.89)

UTG (kr133.41)

 

Preflop: Hero is BB with Adiamond.gif, Aspade.gif

UTG bets kr1.75, 2 folds, Hero raises to kr6, UTG raises to kr18.25, Hero raises to kr38.50, UTG raises to kr133.41 (All-In), Hero calls kr59.39 (All-In)

 

Flop: (kr196.03) 9diamond.gif, 5heart.gif, 5diamond.gif(2 players, 2 all-in)

 

Turn: (kr196.03) 4club.gif(2 players, 2 all-in)

 

River: (kr196.03) Kclub.gif(2 players, 2 all-in)

 

Total pot: kr196.03 | Rake: kr4.89

 

Results:

Hero didn't show Adiamond.gif, Aspade.gif (nothing).

UTG had Kspade.gif, Kheart.gif (full house, Kings over fives).

Outcome: UTG won kr191.14

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sorry för dåligt uppdaterande. Ska bli bättre, lovar.

 

Sitter med lite mindre än 6 inköp tillfället. Kunde varit bättre men råkade på denna precis innan jag stängde ner.

 

Boss Media (IPN) No-Limit Hold'em, kr0.50 BB (4 handed) - BossMedia Converter Tool from FlopTurnRiver.com

 

Button (kr115.61)

SB (kr56.75)

Hero (BB) (kr97.89)

UTG (kr133.41)

 

Preflop: Hero is BB with Adiamond.gif, Aspade.gif

UTG bets kr1.75, 2 folds, Hero raises to kr6, UTG raises to kr18.25, Hero raises to kr38.50, UTG raises to kr133.41 (All-In), Hero calls kr59.39 (All-In)

 

Flop: (kr196.03) 9diamond.gif, 5heart.gif, 5diamond.gif(2 players, 2 all-in)

 

Turn: (kr196.03) 4club.gif(2 players, 2 all-in)

 

River: (kr196.03) Kclub.gif(2 players, 2 all-in)

 

Total pot: kr196.03 | Rake: kr4.89

 

Results:

Hero didn't show Adiamond.gif, Aspade.gif (nothing).

UTG had Kspade.gif, Kheart.gif (full house, Kings over fives).

Outcome: UTG won kr191.14

 

Std tyvärr.

 

Kul att det går bra för övrigt :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...