Gå till innehåll

Med utsikt över er....


Maximizer

Recommended Posts

Hej,

 

Maximizer är namnet. Vetandet är kannet. Inte från landet. Men från sagolandet. Landet jag kallar den store, där alla kidsen är de coole, så ja ta och lär er namnet för det jag som är önskebrunnan gällande kannet.

 

Vad jag än gör, så börjar jag dagen med en härlig frukost. Innan dess har jag duschat så när jag fixar min frukost så går jag bara runt i handduk. För det är så man lever livet där jag befinner mig. Det har ju gått bra på poker om man säger så ;). Inte för att siffr00000000r spelar roll haha om ni förstår ;). Jag vill ha vissa prylar och visa tjänster. Visa kortet tar hand om det. Ser jag något som är intressant pekar jag på prylen till försäljaren kommer sedan säger jag; "Den. Den i en påse, ta kortet och koden är 5442" Och ibland daskar jag till dom på rumpan innan jag skickar iväg dom. Vi får i Sverige, i värsta fall får jag böter och det har man ju fått ett par gånger. Nu när vi snackar har jag parkerat bilen olovligt mitten i city enbart för att jag kan.

 

Så hur har jag tagit mig till den här punkten, i toppen av ett berg vid namnet Framgång. Jag kom under mitten av min pokerkarriär på att man enbart kan Maximera allt. Från början till start, bara maxa situationen. Vill jag ha en macka använder jag extra mycket philladephia ost för att det är den jag är; jag Maxar. Jag börjar nå perfektion och det beror på en av mina egenskaper vilket är att jag har perfekt andningsfrekvens som gör att min kropp syresätts med perfekt balansnivå. Mina hjärnceller jobbar i maximalkapacitet på grund av min andningsfrekvens. Jag kom fram till det helt själv. Sen drack jag kall mjölk. Det kom lite mjölk vid muschen så jag brukar låta det ligga kvar till senare på dagen då man kan ta sig ett slurp. Folk frågar varför? Jag svarar varför inte.

 

Den här bilden förklarar min feta plånbok bra.

 

Såhär ser det ut hemma hos mig just nu, bara att mitt är i euro. Slutat använda dollar.

money4524082807033231.gif

 

 

Och om ni inte tycker om

Tupac%20Shakur%20with%20money%20.jpg

 

 

Nu ska jag gå och spendera pengarna på något ni inte har råd med.

Bye (Alltså hej då på engelska, jag vet om det eftersom jag reser ganska mycket och pratar en del engelska)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Bra val. Perfekt exempel på en individ vars tillvaro saknar maximering.

 

Hoppas ni har inte fått fel bild av mig. Jag är en väldigt jordnär och generös individ, i grund och botten, och ni verkar som ett härligt gäng. Ni drar (relativt) roliga skämt (ibland), driver med varandra, ni är som ett sitcom gäng med andra ord. Men jag känner att ni behöver nån som kan hjälpa er att maxa era kommentarer. Jag är en erfaren forumist och kan med stor säkerhet säga att jag har läst igenom 600+ forumar. Jag har hälpt många utveckla sina forum talanger, eller att forumera som jag kallar det. Jag är ingen räddare i nöden, nej det är jag definitivt inte. Men jag maximerar tillvaron och potentialen i människor och objekt.

 

Jag gör dig hastigt fattig eller rik,

lycklig eller olycklig,

men när jag försvinner är allt som förut.

Vem är jag?

 

Maxa mina vänner, maxa.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra val. Perfekt exempel på en individ vars tillvaro saknar maximering.

 

Hoppas ni har inte fått fel bild av mig. Jag är en väldigt jordnär och generös individ, i grund och botten, och ni verkar som ett härligt gäng. Ni drar (relativt) roliga skämt (ibland), driver med varandra, ni är som ett sitcom gäng med andra ord. Men jag känner att ni behöver nån som kan hjälpa er att maxa era kommentarer. Jag är en erfaren forumist och kan med stor säkerhet säga att jag har läst igenom 600+ forumar. Jag har hälpt många utveckla sina forum talanger, eller att forumera som jag kallar det. Jag är ingen räddare i nöden, nej det är jag definitivt inte. Men jag maximerar tillvaron och potentialen i människor och objekt.

 

Jag gör dig hastigt fattig eller rik,

lycklig eller olycklig,

men när jag försvinner är allt som förut.

Vem är jag?

 

Maxa mina vänner, maxa.

 

33727.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...