Partneransvarig Postad 5 September , 2011 Rapport Postad 5 September , 2011 Denna vecka kör PokerStars två fina turneringar för medlemmar på Pokerforum.nu och Poker.se! Totalt ligger det över $1800 extra i potterna på dessa både turneringar. Först ut är en tävling med riktigt lågt inköp, endast $1.10! I potten ligger det fem biljetter till WCOOP värda $109 styck. Dessutom finns det en bounty på Viktor "Isildur1" Blom! Den som slår ut honom får en biljett till WCOOP värd $215. På söndag följer vi upp med en $10+1-turnering där det ligger fem stycken $215-biljetter till WCOOP i potten. Det här kan vara din chans att vara med och slåss om de stora pengarna! Klockan åtta på torsdag och söndag kör vi. NAMN: Poker SE WCOOP TID: torsdag den 8 september kl 20:00 INKÖP: $1+0.10 ADDERAT TILL POTTEN: 5 st $109-biljetter till WCOOP, samt en bounty på "Isildur1" i form av en $215-biljett till WCOOP LÖSENORDSREBUS: Förstaärgandraäretredjeärrfjärdeärffemteärwsjätteärsiffran3. NAMN: Poker SE WCOOP TID: söndag 11 september kl 20:00 INKÖP: $10+1 ADDERAT TILL POTTEN: 5 st $215-biljetter till WCOOP LÖSENORDSREBUS: Förstaäreandraärdtredjeärwfjärdeärdfemteäresjätteärsiffran4 Har du inget konto på PokerStars går det bra att öppna ett här! Obs! Samtliga spelare som var registrerade till den turnering som Blom skulle varit bounty i här på PF / PSE för en månad sedan får inköpet till torsdagens turnering betalt och blir automatiskt registrerade. Citera
berKKa Postad 5 September , 2011 Rapport Postad 5 September , 2011 Denna vecka kör PokerStars två fina turneringar för medlemmar på Pokerforum.nu och Poker.se! Totalt ligger det över $1800 extra i potterna på dessa både turneringar. Först ut är en tävling med riktigt lågt inköp, endast $1.10! I potten ligger det fem biljetter till WCOOP värda $109 styck. Dessutom finns det en bounty på Viktor "Isildur1" Blom! Den som slår ut honom får en biljett till SCOOP värd $215. På söndag följer vi upp med en $10+1-turnering där det ligger fem stycken $215-biljetter till SCOOP i potten. Det här kan vara din chans att vara med och slåss om de stora pengarna! Klockan åtta på torsdag och söndag kör vi. NAMN: Poker SE WCOOP TID: torsdag den 8 september kl 20:00 INKÖP: $1+0.10 ADDERAT TILL POTTEN: 5 st $109-biljetter till WCOOP, samt en bounty på "Isildur1" i form av en $215-biljett till WCOOP LÖSENORDSREBUS: Förstaärgandraäretredjeärrfjärdeärffemteärwsjätteärsiffran3. NAMN: Poker SE WCOOP TID: söndag 11 september kl 20:00 INKÖP: $10+1 ADDERAT TILL POTTEN: 5 st $215-biljetter till WCOOP LÖSENORDSREBUS: Förstaäreandraärdtredjeärwfjärdeärdfemteäresjätteärsiffran4 Har du inget konto på PokerStars går det bra att öppna ett här! Obs! Samtliga spelare som var registrerade till den turnering som Blom skulle varit bounty i här på PF / PSE för en månad sedan får inköpet till torsdagens turnering betalt och blir automatiskt registrerade. va ju bara synd att man pröjsade 10+1 förra å nu fick man en för 1.10 man är inte bitter:) Citera
Svenz00r Postad 5 September , 2011 Rapport Postad 5 September , 2011 Det blir till o gå allin vs Viktor med varje hand och lita på chansen Citera
kristiano1230 Postad 7 September , 2011 Rapport Postad 7 September , 2011 Hur hittar jag turnerings id till turneringen? Tack på förhand! Citera
Mr.Lajban Postad 7 September , 2011 Rapport Postad 7 September , 2011 He, he Bloms bord lär bli galet Citera
devalanteriel Postad 7 September , 2011 Rapport Postad 7 September , 2011 Hur hittar jag turnerings id till turneringen? Tack på förhand! 431583743 Citera
Partneransvarig Postad 8 September , 2011 Författare Rapport Postad 8 September , 2011 Ikväll kör vi! Lycka till, och ge nu Blom en rejäl omgång för att han missade senaste turneringen. // Partneransvarig Citera
devalanteriel Postad 8 September , 2011 Rapport Postad 8 September , 2011 Och så frågar vi inte om rebusen, för då försvinner inläggen... Seriöst, den är ju knappast svår. Citera
Barbosa7878 Postad 8 September , 2011 Rapport Postad 8 September , 2011 Sorry Tanten hemma fick hjälpa mig Citera
tamtaram Postad 8 September , 2011 Rapport Postad 8 September , 2011 Varför är en utomnordisk spelare registrerad? Är inte turneringarna öppna endast för nordiska deltagare? Pokerstars, agera! Citera
Crappy Postad 8 September , 2011 Rapport Postad 8 September , 2011 Du menar Isuldur1 (United Kingdom)? Citera
tamtaram Postad 8 September , 2011 Rapport Postad 8 September , 2011 Du menar Isuldur1 (United Kingdom)? Ja, katastrof! Citera
Crappy Postad 8 September , 2011 Rapport Postad 8 September , 2011 Ja men jag löser det. Jag drar ut honom direkt med en tvåoutare Citera
XeroxFin Postad 8 September , 2011 Rapport Postad 8 September , 2011 Over/under på att han är sit out? Citera
Chullack Postad 8 September , 2011 Rapport Postad 8 September , 2011 Seriöst nästa gång kan ni väll ta en rebus som inte är omöjlig att lösa! Ni borde tänka på att alla här inne kanske inte har löst rebusar flera gånger i livet. töntigt att ni måste ha nån fjantig rebus, Citera
Soni Postad 8 September , 2011 Rapport Postad 8 September , 2011 Kul att floppa set mot bountyn men ändå förlora8-) Citera
tamtaram Postad 8 September , 2011 Rapport Postad 8 September , 2011 Ja men jag löser det. Jag drar ut honom direkt med en tvåoutare Ja, du får försöka, jag blev utslagen mot en optimalt spelande spelteoretiker som på knappen limpsynade min preflop all in med K8s. hade bara A9s och 9bb så det är bara lyfta på hatten och önska lycka till! Stort att Viktor tar denna turnering på största allvar, inga ring games igång! Citera
Bonumm Postad 8 September , 2011 Rapport Postad 8 September , 2011 Ute men fick iallafall lira ett varv med Isildur runt bordet Citera
berKKa Postad 8 September , 2011 Rapport Postad 8 September , 2011 Seriöst nästa gång kan ni väll ta en rebus som inte är omöjlig att lösa!Ni borde tänka på att alla här inne kanske inte har löst rebusar flera gånger i livet. töntigt att ni måste ha nån fjantig rebus, OMFG seriöst????? Citera
berKKa Postad 8 September , 2011 Rapport Postad 8 September , 2011 Mennn läggg ner dettaaa jävla homo spel för fan någon gång Citera
Chullack Postad 8 September , 2011 Rapport Postad 8 September , 2011 jag bluffar inte jag spelar inte, säg det rätta svaret istället så kanske jag lär mej hur era rebusar funkar, och kan spela nästa turnering. Citera
Slipknot345 Postad 8 September , 2011 Rapport Postad 8 September , 2011 Han drog ut mig den jäveln http://www.liquidpoker.net/h/919519 Citera
Recommended Posts