jonasmedz Postad 3 September , 2011 Rapport Postad 3 September , 2011 Någon som testat? Verkar vara som Rush... fast utan spelare... Edit: Länk Citera
lackerbiten Postad 3 September , 2011 Rapport Postad 3 September , 2011 Har €130 där som jag måste omsätta för att få ta ut. För deg på neteller/MB/stars lr entraction fås dom för €80. tillvägagångssätt:chipdump alternativt transferfunktionen som faktiskt finns, vet inte om det funkar med omsättningskravet dock. Citera
Freddy1337 Postad 3 September , 2011 Rapport Postad 3 September , 2011 fast utan spelare... och utan turnerings spel. Dock har dom freerolls. WIeeeeee När du sa utan spelare tänkte jag "jaja vadå typ 100 pers inne?" Nope, det är verkligen inge folk i huvud taget. Typ 5-10 pers på de olika limitsen. Kasst. BIG NOTE; Förbruka inte er tid på att försöka komma åt borden för att se hur det är. Det är verkligen 5-10 pers per limit och sen finns det bara CG/Freerolls Citera
kallakalla Postad 14 September , 2011 Rapport Postad 14 September , 2011 och utan turnerings spel. Dock har dom freerolls. WIeeeeee När du sa utan spelare tänkte jag "jaja vadå typ 100 pers inne?" Nope' date=' det är verkligen inge folk i huvud taget. Typ 5-10 pers på de olika limitsen. Kasst. [b']BIG NOTE;[/b] Förbruka inte er tid på att försöka komma åt borden för att se hur det är. Det är verkligen 5-10 pers per limit och sen finns det bara CG/Freerolls Det är på de visset en sidan inte växer när alla tänker så Min poker affe erbjuder 20€ no deposit till denna sida, reggade ett konto igår och fick pengarna genast. Men du har har rätt de var lite folk, men hoppas de växer för jag tyckte annars ruschpoker är en rolig variant av poker, bra för dom som har dåligt tålamod. Citera
Freddy1337 Postad 14 September , 2011 Rapport Postad 14 September , 2011 äsch man kan ju inte ens multitabla, inte mycket för tålemodet där inte. Citera
chipsHENKE Postad 14 September , 2011 Rapport Postad 14 September , 2011 Rushpoker utan rush... ^^ Citera
Soni Postad 15 September , 2011 Rapport Postad 15 September , 2011 Från hemsidan, Multi tabling is a thing of the past, play at every available table and against all players! Take them all on, one by one. jag fattar inte. Citera
Freddy1337 Postad 15 September , 2011 Rapport Postad 15 September , 2011 Från hemsidan, jag fattar inte. Terminal poker verkar ha koll på logiken Citera
jonasmedz Postad 15 September , 2011 Författare Rapport Postad 15 September , 2011 tråkigt att spelarna saknas, jag saknar rush... jag läste om det i poker magazine, det jag gillade var att strukturen var anpassad för att man skulle kunna ha "terminaler" på baren, typ som jack vegas, där man kan sätta in en hunka alternativt logga in. Citera
kallakalla Postad 24 September , 2011 Rapport Postad 24 September , 2011 är det någon annan site som erbjuder rusch? Citera
hampulito Postad 20 September , 2012 Rapport Postad 20 September , 2012 Satte in 25€ för att testa lite. Klienten var ju rätt smidig synd att det inte är mer spelare, shyst att kunna spela rush i mobilen. Hoppas dom drar igång en pr kampanj så det blir fler spelare, och givetvis en multitable funktion med det. Citera
Recommended Posts