MikeTime Postad 15 September , 2011 Rapport Postad 15 September , 2011 Även jag kommer upp en sväng med Bjolle, ska bli kul att träffa lite pf-folk! // Matz Just f-n. Visste att det fanns en s.k standbyreserv i nåns bakficka! Du är ju reserven och bakfickan tillhörde Bjoelle. Välkommen! Citera
J-O Postad 15 September , 2011 Rapport Postad 15 September , 2011 He He jag hoppar det Jmj.. Lite för mycket i mitt närområde för att jag skall må bra av att "låna cyklar" Men jag räknar iskallt med att jag får åka med någon från Stinsen till Mike SÅ vem får jag åka med ??? du får plats hos mig, så kan jag återgälda Citera
Cyntax Postad 15 September , 2011 Rapport Postad 15 September , 2011 Någon som åker från Karlstad (via Karlskoga) eller Karlskoga och som har plats i bilen till Hallsberg? "Pinnen" (Andreas) vill gärna åka. Skicka pm till mig så får ni hans mobilnummer. Citera
torax Postad 15 September , 2011 Rapport Postad 15 September , 2011 du får plats hos mig, så kan jag återgälda Låter bra det, Det löser sig alltid.. Citera
J-O Postad 15 September , 2011 Rapport Postad 15 September , 2011 Någon som åker från Karlstad (via Karlskoga) eller Karlskoga och som har plats i bilen till Hallsberg? "Pinnen" (Andreas) vill gärna åka. Skicka pm till mig så får ni hans mobilnummer.njema problema, klart jag hämtar upp honom Citera
MikeTime Postad 15 September , 2011 Rapport Postad 15 September , 2011 njema problema, klart jag hämtar upp honom Jag har gett han ditt mobilnummer J-O. Citera
J-O Postad 15 September , 2011 Rapport Postad 15 September , 2011 MikeTime;Jag har gett han ditt mobilnummer J-O Kanon då hör han av sig Citera
Recommended Posts