El Helado Patata Postad 24 Augusti , 2011 Rapport Postad 24 Augusti , 2011 http://www.pokerstrategy.com/news/world-of-poker/PartyPoker-Changes-From-Dealt-to-Weighted-Contributed-Rake_50575/ Läs själva. På mina nivåer (iofs fixed limit) så erbjuder party redan rejält mycket högre effektiv rake än övriga sajter. Nu ska de öka den ytterligare. Som ni ser så är de REDAN 1.4 BB/100 dyrare i rake. ONG1.44 MER 1.55 IPK 1.59 BOS 1.83 PS 1.91 FT 1.96 (PartyPoker) 2.85 Tycker detta är helt sinnessjukt och jag tycker vi lata pokerspelare borde mobilisera oss och berätta att vi inte tycker det är okej. Citera
conny Postad 24 Augusti , 2011 Rapport Postad 24 Augusti , 2011 Just nu är det drygt 70 bord på NL600 som är fyllda med spelare som sitter ut i protest mot rejkhöjningen. Citera
Svenz00r Postad 24 Augusti , 2011 Rapport Postad 24 Augusti , 2011 Det enda du behöver göra är att sluta spela på party, fattar inte ens varför du är där sen tidigare med deras cp klient. Citera
thefman Postad 24 Augusti , 2011 Rapport Postad 24 Augusti , 2011 om bytet gäller dealt mot contributet så är det bara rättvist. Citera
El Helado Patata Postad 24 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 24 Augusti , 2011 om bytet gäller dealt mot contributet så är det bara rättvist. Det är det inte. De höjer även maxrejken till 5$ och lite sånt. Citera
JackVegas Postad 24 Augusti , 2011 Rapport Postad 24 Augusti , 2011 Jag ser inga fördelar alls med att spela på Party och det gjorde jag inte före det här heller. Citera
thefman Postad 24 Augusti , 2011 Rapport Postad 24 Augusti , 2011 Det är det inte. De höjer även maxrejken till 5$ och lite sånt. varför skulle det inte vara rättvist? dealt gynnar nits då dom får mer rb/fpps än förtjänat, och tvärtom för LAGs. vad är det jag missar? Citera
El Helado Patata Postad 24 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 24 Augusti , 2011 varför skulle det inte vara rättvist? dealt gynnar nits då dom får mer rb/fpps än förtjänat, och tvärtom för LAGs. vad är det jag missar? Hallå? Jag sa att jag har problem att de har höjt rejken, inte att de bytt metod. Läs ordentligt. Citera
johjo Postad 24 Augusti , 2011 Rapport Postad 24 Augusti , 2011 varför skulle det inte vara rättvist? dealt gynnar nits då dom får mer rb/fpps än förtjänat, och tvärtom för LAGs. vad är det jag missar? Att de flyttar gränsen för när cappen höjs från $3 till $5? Tidigare gick den vid blinds 15/30 och högre, nu ska det bli vid 3/6 och högre. Citera
thefman Postad 24 Augusti , 2011 Rapport Postad 24 Augusti , 2011 om bytet gäller dealt mot contributet så är det bara rättvist. Det är det inte. tolkade jag som "nej bytet är inte rättvist". att capen höjs=vidrigt ifrågasätter nog inte någon Citera
MaiPenRai Postad 24 Augusti , 2011 Rapport Postad 24 Augusti , 2011 partypoker igen, suck...... rätt kass timing ur ett buissnessperspektiv imo de borde gjort detta om 2-3månader när det är gladiatorpromo, eller någon vecka in på den promon så hade regs inte haft tid att klaga så mycket och blocka bord osv. nu är det väl bara skitpromotions så regs har tid att hitta ny sajt/blocka bord osv.. Citera
taktfast Postad 26 Augusti , 2011 Rapport Postad 26 Augusti , 2011 De har backat och återgått till tidigare rake för NL600+ Citera
El Helado Patata Postad 26 Augusti , 2011 Författare Rapport Postad 26 Augusti , 2011 Gött. Är väl lite för mycket att hoppas på att de ska gå från 1$ HU-rake till 0.5$ också :D Citera
MaiPenRai Postad 26 Augusti , 2011 Rapport Postad 26 Augusti , 2011 uteblev höjningen? De har backat och återgått till tidigare rake för NL600+ de höjde inte CAP från $3 till $5 på NL600+... men, de bytte till "weighted contributed rake" överallt?... ... is a rakeback system specifically designed to steal money from winning players and put it in the hands of Party ... Citera
Recommended Posts