Shahin86 Postad 1 September , 2016 Rapport Share Postad 1 September , 2016 (redigerade) Väldigt jämnt i år. Tror jag gillar Solna Steelers. Edit, ångrar mig, Gamblob ser hetast ut. Redigerad 1 September , 2016 av Shahin86 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 1 September , 2016 Rapport Share Postad 1 September , 2016 Tror nykomlingen Rosengren kan bli farlig (ni hörde det av mig först). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ken Lennaárd Postad 1 September , 2016 Rapport Share Postad 1 September , 2016 Löjligt kul att drafta. Jag klantade mig. byter gärna en RB eller två mot WR. Higland kan visa sig helt överlägsen, eller busta totalt. Annars tycker jag att det ser jämnt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 1 September , 2016 Rapport Share Postad 1 September , 2016 Håller med om att det är extrem kul att drafta. Blir roligare för varje år och folk blir helt klart bättre. Hur bra lag man än har just nu så kommer skador uppkomma och det är väl det som kan bli avgörande den här säsongen när det är så pass jämnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 1 September , 2016 Rapport Share Postad 1 September , 2016 Kenta är du på ett H2H side bet för 5K? Jag och Shahin tänkte även köra ett last longer för 5K. Skulle kunna köra vinnaren tar allt dvs 15K om vi endast blir vi 3. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ken Lennaárd Postad 3 September , 2016 Rapport Share Postad 3 September , 2016 @TGrinder Jag är med på 5k h2h och last longer om du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TGrinder Postad 3 September , 2016 Rapport Share Postad 3 September , 2016 Enbart last longer mot mig eller ska vi köra 3-vägs med Shahin också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 3 September , 2016 Rapport Share Postad 3 September , 2016 Jag är inte med på nån last longer så ni kan snacka vidare själva hur ni vill göra. Lyckades komma iväg utan nån RB första 3 matcherna, ser inte ljust ut för mitt lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 4 September , 2016 Rapport Share Postad 4 September , 2016 Hur funkar det nu då? TGs insats är kvar i potten eller? Hans spelare förblir i hans lag säsongen utan att göra några ändringar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 4 September , 2016 Rapport Share Postad 4 September , 2016 Hur funkar det nu då? TGs insats är kvar i potten eller? Hans spelare förblir i hans lag säsongen utan att göra några ändringar? Jag hittar en ersättare, jag står för hans inköp. Om ersättaren går till final lägger vi halva vinsten som freeroll till nästa årets pris-pool. jag gör inga trades med ersättaren jag hittar så det inte blir några konstigheter. Är ganska lättfixat. Edit; Och bara for the record har jag givetvis skickat tillbaks Tgrinders insats även om han inte förtjänar det. Men känner man honom rätt så kommer han väl påstå att det inte har hänt heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jaroiten Postad 4 September , 2016 Rapport Share Postad 4 September , 2016 Låter bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 4 September , 2016 Rapport Share Postad 4 September , 2016 Lyckades övertala devalanteriel att ta över kontrollen av laget, han var ju med förra året så det kändes som enklaste lösningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 4 September , 2016 Rapport Share Postad 4 September , 2016 Tråkigt att det skulle bråkas, lägger mig inte i sakfrågan, men lösningen med dev låter bra Han fungerar då som spelare som vilken annan? Man kan trada med honom osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 4 September , 2016 Rapport Share Postad 4 September , 2016 Tråkigt att det skulle bråkas, lägger mig inte i sakfrågan, men lösningen med dev låter braHan fungerar då som spelare som vilken annan? Man kan trada med honom osv? Yep. han sa att han ser fram emot alla scambud som kommer ges. (Exklusive från mig dåra, så ingen tror jag lagt in nån som ska trejda med mig) Allt är som normalt förutom att det blir en added bonus om han nu lyckas ta sig till final att hälften av prispengarna läggs till nästa år. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 4 September , 2016 Rapport Share Postad 4 September , 2016 Kan även tänka mig om ligan föredrar det att lägga 1k och delta på lika villkor om jag ändå ska vara med. Men iom att draften redan varit har jag full förståelse för om ni föredrar Shahins förslag på upplägg också. Välj ni så gör jag som ni föredrar. Någon emot att jag går med i survivorn också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Shahin86 Postad 4 September , 2016 Rapport Share Postad 4 September , 2016 Kan även tänka mig om ligan föredrar det att lägga 1k och delta på lika villkor om jag ändå ska vara med. Men iom att draften redan varit har jag full förståelse för om ni föredrar Shahins förslag på upplägg också. Välj ni så gör jag som ni föredrar. Någon emot att jag går med i survivorn också? Survivorligan är öppen fram till torsdag. Man behöver inte vara med i ena för att vara med i den andra. (Translation; ja du kan givetvis vara med) Jag sa att jag står för inköpet eftersom jag inte vill be någon betala "fullt inköp" för ett lag dom kanske inte gillar. Ville främst bara bli av med denna soppa. Vill du köra på samma villkor som resten så har jag inget emot det. Men jag har inte tänkt igenom situationen tillräckligt för o veta om det är något problem att du tar över laget helt, men det kanske någon annan har tänkt på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 4 September , 2016 Rapport Share Postad 4 September , 2016 Jag har raderat det mesta av tramset och satt TGrinder på en tredagars paus. För alla gäller samma sak, har ni interna beefs, så sköt dem vid sidan av forumet Är det något av era inlägg ni saknar eller fler som ni önskar få bort, så skicka ett PM till mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 4 September , 2016 Rapport Share Postad 4 September , 2016 Helt okej för mig om dev pröjsar och deltar på lika villkor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 5 September , 2016 Rapport Share Postad 5 September , 2016 Helt ok för mig också med att dev är med fullt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ken Lennaárd Postad 5 September , 2016 Rapport Share Postad 5 September , 2016 Hej, Jag är med på allt. Det minsta vi andra kan göra för att vara behjälpliga. Ett förslag är att kortfattat förklara vad som hänt för oss andra (behöver inte gå in på detaljer.) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 5 September , 2016 Rapport Share Postad 5 September , 2016 Ett förslag är att kortfattat förklara vad som hänt för oss andra (behöver inte gå in på detaljer.) Mycket kortfattat: Shahin och TGrinder var oense om sidebets, TGrinder spårade ur totalt, satte foton på Shahin som avatar, och hotade honom. Shahin slängde ut honom ur ligan och någon moderator clearade tråden lite plus gav en tredagarsban när TG inte gav sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 5 September , 2016 Rapport Share Postad 5 September , 2016 Jag skickar över pengar då, är det 1k för ligan + 250 survivor i år också? Om någon inte tycker det känns okej att jag är med på samma villkor kan ni givetvis fortfarande säga till. Är det Shahin eller Schoolio som är swishmaster? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 5 September , 2016 Rapport Share Postad 5 September , 2016 (redigerade) Shahin sköter degen.1k+250 stämmer. Redigerad 5 September , 2016 av schoolbook Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leppo Postad 6 September , 2016 Rapport Share Postad 6 September , 2016 Välkommen tillbaka devalanteriel Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D Postad 11 September , 2016 Rapport Share Postad 11 September , 2016 Allen drog korsbandet direkt. Får slicka såren och hoppas på nästa år istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts