Danielooo Postad 29 Juli , 2011 Rapport Postad 29 Juli , 2011 Tjena . 18 år hoppat av skolan för ett halvår sen . Levt på poker ett tag nu . Hoppade av skolan för gick in på helt fel linje ångrade mitt val och var tvungen att gå om ja skulle hoppa på ngt annat. Var också jävligt skoltrött och så vidare. Så nu är jag sjukt sugen på att flytta utomlands , Spanien eller något annat varmt land . Finns de några kurser man kan läsa eller något? Har ju inga gymnasie betyg och inga super bra grundskolbetyg. Hade tänkt plugga någon kurs utiblda sig till personlig tränare eller något liknande samtidigt som jag grindar och njuter av solen .För jävla trött på sverige. Hare fint och alla ironiska kommentarer eller liknande spara dom till ett annat tillfälle Citera
mirho Postad 29 Juli , 2011 Rapport Postad 29 Juli , 2011 Rekommenderar att plugga film i Australien. Kostar dock 130,000 kr för ett läsår. Har du råd så är det fina fisken. Citera
Danielooo Postad 29 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 29 Juli , 2011 Länk =) Behövs de utbildning?Har inga gymnaise betyg. får man jobb direkt efter det året eller? ty Citera
#LOUDmouth# Postad 29 Juli , 2011 Rapport Postad 29 Juli , 2011 Plugga ryska i Jalta! /#LOUDmouth# Citera
Starfitter Postad 29 Juli , 2011 Rapport Postad 29 Juli , 2011 PT-utbildningar utanför akademiska institut är generellt overpriced och värdelösa. Skulle nog hellre rekommendera du drar något varm ställe i USA och fejkar att du är PT eller tar den billigaste skiten du kan hitta. Då kan du jobba som de en sväng och skriva på cv:et när du kmr hem. om du nu kan en del om träning redan dvs. Dollarn är låg med ju. Citera
frekje Postad 29 Juli , 2011 Rapport Postad 29 Juli , 2011 Jobba support Malta/Gib och grinda samtidigt. Finns säker tngt trevligt att plugga också. Citera
Mr_Tight Postad 29 Juli , 2011 Rapport Postad 29 Juli , 2011 Plugga ryska i Jalta! /#LOUDmouth# Du har PM Citera
Pold Postad 29 Juli , 2011 Rapport Postad 29 Juli , 2011 En bra idé vore ju att plugga upp betyg på komvux, det kan du göra på distans. Citera
Recommended Posts