-samba- Postad 26 Juli , 2011 Rapport Postad 26 Juli , 2011 Blev bara lite nyfiken på om nån sitter på lite info om vad pokerproffsen gör idag. Lirar de fortfarande, har de gulat, satt på nån ful brud, börjat med kokain, jobbar på ICA och/eller annat smaskigt Några exempel som jag är nyfiken på, fyll gärna på med fler. Mohamad Kowwsarie Johan Ocklind Jonas Danielsson The Gigant (Från pokerlandet dokumentären) Alex "TexasLimitKing" Dalaklis osv.. Citera
Peter0 Postad 26 Juli , 2011 Rapport Postad 26 Juli , 2011 jonas danielsson har lagt ner pokern , de kan du läsa på hans blogg Citera
Slasktratt Postad 26 Juli , 2011 Rapport Postad 26 Juli , 2011 Antar att du med nr #4 menar Sargon Ruya (the giant). Har inte sett något från honom på 2 år. Skulle gissa på att han och resten av Swedish Santas spelar vidare på betydligt lägre nivåer än tidigare och trivs ganska bra med att slippa rampljuset. Många av de gamla rävarna har nog antingen semigulat eller av skattetekniska skäl valt att gå över till "telefonkiosk"-aproachen. Kan fylla på med: Per-Werner Svensson Oscar Silow Martin Cedercrantz Jonas Lennartsson Citera
DavidDuzak Postad 26 Juli , 2011 Rapport Postad 26 Juli , 2011 Vet att Oscar Silow spelar regulärt nl10k+ på samtliga europeiska nätverk med mycket goda resultat. Citera
Lirardanne Postad 26 Juli , 2011 Rapport Postad 26 Juli , 2011 Nån som vet nåt om "dared" (kommer inte ihåg hans riktiga namn) från Säter som spelade på dom högsta onlineborden (prima och b2b) för typ 5 år sedan.. Citera
svint0 Postad 26 Juli , 2011 Rapport Postad 26 Juli , 2011 Vet att Oscar Silow spelar regulärt nl10k+ på samtliga europeiska nätverk med mycket goda resultat. lol, jävlar va du kryddar nu. Citera
Slasktratt Postad 26 Juli , 2011 Rapport Postad 26 Juli , 2011 Nån som vet nåt om "dared" (kommer inte ihåg hans riktiga namn) från Säter som spelade på dom högsta onlineborden (prima och b2b) för typ 5 år sedan.. #1 på min påfyllnadslista ovan. Spelade en del på "falunerik" på svs för några år sedan. Citera
renad Postad 26 Juli , 2011 Rapport Postad 26 Juli , 2011 silow bloggar på expressen http://bloggar.expressen.se/silow/ Citera
Supertequila Postad 26 Juli , 2011 Rapport Postad 26 Juli , 2011 Kowsarie äger och driver, vad jag vet, Svea pokerklubb i Gbg och glider runt på lite diverse liveturneringar. https://www.facebook.com/pages/Club-Svea/178484845525988 Citera
Poker2007 Postad 26 Juli , 2011 Rapport Postad 26 Juli , 2011 Mjölk-Erik var det längesen man hörde något om. Var han i Vegas under WSOP? Citera
boman Postad 26 Juli , 2011 Rapport Postad 26 Juli , 2011 (redigerade) --- Redigerad 3 Februari , 2016 av boman Citera
-samba- Postad 26 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 26 Juli , 2011 Antar att du med nr #4 menar Sargon Ruya (the giant). Har inte sett något från honom på 2 år. Skulle gissa på att han och resten av Swedish Santas spelar vidare på betydligt lägre nivåer än tidigare och trivs ganska bra med att slippa rampljuset. Många av de gamla rävarna har nog antingen semigulat eller av skattetekniska skäl valt att gå över till "telefonkiosk"-aproachen. Kan fylla på med: Per-Werner Svensson Oscar Silow Martin Cedercrantz Jonas Lennartsson Martin tror jag utbildade sig till lärare och la ner pokern pga. att det blev tråkigt och att spelen blivit sjukt mycket tuffare. Citera
Redtyq Postad 26 Juli , 2011 Rapport Postad 26 Juli , 2011 Bengt Sonnert? Sonnert hade iaf tidigare Bengans spel och tobak (el liknande) i Linköping Förövrigt undrar jag vad hänt med Mikael Westerlund som jag själv spelade en del live mot, var rätt många år sen iof Citera
Kakmonstret Postad 26 Juli , 2011 Rapport Postad 26 Juli , 2011 Sonnert hade iaf tidigare Bengans spel och tobak (el liknande) i Linköping Förövrigt undrar jag vad hänt med Mikael Westerlund som jag själv spelade en del live mot, var rätt många år sen iof westerlund gjorde någon tråd på forumet för ett tag sen. Har för mig att han redogjorde lite för sitt liv där. Citera
OsantVassSpelare Postad 27 Juli , 2011 Rapport Postad 27 Juli , 2011 De flesta lirar nog NL50 eller dyl tror jag, nån som va bra kanske lirar NL100 med skott på NL200 då o då. Mvh. Citera
Nirwanda Postad 27 Juli , 2011 Rapport Postad 27 Juli , 2011 Jag vet personligen att en av dem gick in i väggen ganska hårt efter en längre tids bad-run. Hans familj hittade ett boende för honom ute på landet, och så här såg det ut sist jag hälsade på. ps. Av integritetsskäl vill jag inte att ni som vet vem detta är outar honom. Tack på förhand. Citera
HataSKV Postad 27 Juli , 2011 Rapport Postad 27 Juli , 2011 Sonnert hade iaf tidigare Bengans spel och tobak (el liknande) i Linköping Förövrigt undrar jag vad hänt med Mikael Westerlund som jag själv spelade en del live mot, var rätt många år sen iof Mycket jack Vegas vad jag hört. Ganska säker på att han har löst spelet. Citera
Penils Postad 27 Juli , 2011 Rapport Postad 27 Juli , 2011 Många av de gamla rävarna har nog antingen semigulat eller av skattetekniska skäl valt att gå över till "telefonkiosk"-aproachen. Teflonkiosk what? Citera
Starfitter Postad 27 Juli , 2011 Rapport Postad 27 Juli , 2011 känner inte igen ett enda namn. nicks eller gtfo Citera
Supertequila Postad 27 Juli , 2011 Rapport Postad 27 Juli , 2011 känner inte igen ett enda namn. nicks eller gtfo Kowsarie är "The Terrorist" som gulade Johnny Lödden (under vissa kontroverser). Citera
m1978 Postad 27 Juli , 2011 Rapport Postad 27 Juli , 2011 jonas danielsson har lagt ner pokern , de kan du läsa på hans blogg Ja men börjat spela igen på Ladbrokes anonyma bord!!! Mvh PokerMagazine nr5 Juli2011 Citera
sqzsumsleep Postad 27 Juli , 2011 Rapport Postad 27 Juli , 2011 Telefonkiosk syns online med jämna mellanrum Citera
Recommended Posts