Gå till innehåll

-_- från 25/50 -> 0.25/0.5, NY TRÅD!!


-_-

Recommended Posts

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hört att det finns folk som gör onödiga inlägg...

Kan inte se hur man kan "stjäla" ett uttryck från någon, och ännu mindre hur ett uttryck kan tillhöra någon specifik person.

 

Kul att det forstätter uppåt Skuja, hur mkt har du tänkt ha innan du går lös på 5/10?

 

gl!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hört att det finns folk som stjäl andras uttryck...

haha man tar ju efter folk man ser upp till.... right?

Kul att det forstätter uppåt Skuja, hur mkt har du tänkt ha innan du går lös på 5/10?

Tacktack.. 30k är de som gäller!

 

Tycker 30k är lite i minsta laget. Det svänger gött på den nivån kan jag lova.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha man tar ju efter folk man ser upp till.... right?

Kul att det forstätter uppåt Skuja, hur mkt har du tänkt ha innan du går lös på 5/10?

Tacktack.. 30k är de som gäller!

 

Tycker 30k är lite i minsta laget. Det svänger gött på den nivån kan jag lova.

Du har nog rätt i vad du säger men jag är ganska förberedd på vad som väntar. Och ifall de skulle rasa neråt så vet jag när jag ska hoppa ner i nivå igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:club::diamond::heart::spade:

 

Nu har jag tiltat lite på riktgit..

 

Förlorade ganska mycket och låg ca 1,5k minus. Höjer upp med AQ till 30 och får en syn, flopp A22. Jag betar 50 och han ställer in 400. Jag synar och en femma på rivern ger honom högre tvåpar med A5. Efter de ger jag bort ett inköpr gratis (skjut mig). Drar till london nu hörs på söndag!

 

Jul-Sep: €4,323 +10,123 338h Uttag: €6,000

Oktober: €8,137 +3,814 69h = €55/h

November: €12,750 +4,613 130h =€35/h

December: €15,716 +2,966 24h

 

12/12 +4,768 10h

13/12 +110 1h

14/12 +785 9h

15/12 -2,697 4h

 

:P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hört att det finns folk som gör onödiga inlägg...

Kan inte se hur man kan "stjäla" ett uttryck från någon, och ännu mindre hur ett uttryck kan tillhöra någon specifik person.

 

 

 

gl!

 

hatar människor som dig...

 

var mera som ett skämt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har en VPIP på 32 samt PFR på 16, å jag måste säga att 30 inköp räcker ganska långt då. Jag tror att det gör det för dom flesta andra oxå, men som du säger finns det undantag...

 

Men du lirar väl inte 5/10? Ju högre up man spelar desto större swings får man räkna med.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har en VPIP på 32 samt PFR på 16, å jag måste säga att 30 inköp räcker ganska långt då. Jag tror att det gör det för dom flesta andra oxå, men som du säger finns det undantag...

 

Men du lirar väl inte 5/10? Ju högre up man spelar desto större swings får man räkna med.

 

helt rätt. jag spelar 10/20.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har en VPIP på 32 samt PFR på 16, å jag måste säga att 30 inköp räcker ganska långt då. Jag tror att det gör det för dom flesta andra oxå, men som du säger finns det undantag...

 

Men du lirar väl inte 5/10? Ju högre up man spelar desto större swings får man räkna med.

 

helt rätt. jag spelar 10/20.

 

=)

På vilket nätverk? om de är b2b vad nickar du? om du vill säga de...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det finns ingen annan som jag, dessutom känner du inte mig och har ingen aning om vad jag är för människa.

Jag hatar inte dig, men du verkar inte ha någon vidare sofistikerad syn på humor ;D

 

 

 

Hört att det finns folk som gör onödiga inlägg...

Kan inte se hur man kan "stjäla" ett uttryck från någon, och ännu mindre hur ett uttryck kan tillhöra någon specifik person.

 

 

 

gl!

 

hatar människor som dig...

 

var mera som ett skämt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:club::diamond::heart::spade:

 

Ahh, hemma igen! Eller var hemma redan igår men var för trött för att skriva. Tyvärr kände jag mig pigg nog för att spela vilket var ett misstag. Gick ganska mycket minus men har iaf insett nu att jag ska försöka hålla mig borta frå 3/6 borden. Jag har själv sagt flera gånger tidigare att jag anser de är svårare konkurrans på 3/6 än 5/10. Så varför inte hoppa den nivån helt och hållet? Bara spela när jag känner att de sitter mycket fisk där vilket de sällan gör.

 

Jul-Sep: €4,323 +10,123 338h Uttag: €6,000

Oktober: €8,137 +3,814 69h = €55/h

November: €12,750 +4,613 130h =€35/h

December: €14,556 +1,806 30h

 

12/12 +4,768 10h

13/12 +110 1h

14/12 +785 9h

15/12 -2,697 4h

18/12 -1,160 6h

 

:?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...