Gå till innehåll

-_- från 25/50 -> 0.25/0.5, NY TRÅD!!


-_-

Recommended Posts

Paus nu, ligger 32a av 129. MEn det känns som de är otroligt tajt o tappar man en pott så är man nere i träsket. Får inga speciella kort. Vann tillbaka en del i en blindsfight. Kommer säkert komma någon stor pott mot han som sitter till vänster om mig.

 

Eller nja, han har visst bara 3000 kvar. Själv har jag 14k och ledaren 36k.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Alltså hur ska man spela här. Det är ju solklart han sitter på ett monster men var ska man folda eller är det rätt att gå hela vägen som det blir här?

 

 

Game # 139635445 - Texas Hold'em No Limit 800,00/1 500,00 - Table "EUR 50.000 Guarantee 523873 2"

Game ended 2005-10-04 23:31:59 GMT+01:00

 

Players:

hypez (7 130,00 in seat 1)

mausiboss (30 050,00 in seat 2)

Barbie87 (5 460,00 in seat 3)

gummi1 (5 580,00 in seat 4)

BigKing-_- (13 470,00 in seat 5)

Bodan10 (8 630,00 in seat 6)

Mr_Damp (3 040,00 in seat 7)

bozzo68 (19 880,00 in seat 8)

TheMaster1 (14 495,00 in seat 9)

 

Dealer: hypez

Small Blind: mausiboss (800,00)

Big Blind: Barbie87 (1 500,00)

 

BigKing-_- was dealt: Ad - Qc

 

gummi1 Fold

BigKing-_- Raise (3 000,00)

Bodan10 Fold

Mr_Damp Fold

bozzo68 Fold

TheMaster1 Fold

hypez Raise (4 500,00)

mausiboss Fold

Barbie87 Fold

BigKing-_- Call (1 500,00)

 

Flop Js - Ac - 5d

 

BigKing-_- Check

hypez Bet (1 500,00)

BigKing-_- Raise (3 000,00)

hypez All-In (1 130,00)

BigKing-_- Payback (370,00)

 

Turn Js - Ac - 5d - 3h

River Js - Ac - 5d - 3h - 5c

 

BigKing-_- shows: Ad - Qc (two pairs, aces and fives)

hypez shows: As - Ks (two pairs, aces and fives)

 

hypez wins: 16 560,00 (with two pairs, aces and fives)

 

 

Ligger i botten nu o åker väl när som helst..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom på 79e plats.. Ritkgit usel turnering då man absolut inte kan spela poker. Omöjligt att syna en höjning för då ryker 30-40% av stacken.

 

Hade SB 700 alla folda fram till mig och jag gick all in ca 1500 till med A7. Självklart har BB AJ och de var inte ens spännande..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

såg AQ handen, jävligt tufft. För när du väl sett floppen så är det juh inte mkt att göra mer än att få in hans deg i mitten :(

 

Synd på sista handen osso, såg lite snabbt att du klonkade 7an, men han klonkade juh J't :(

 

Joo riktigt tråkigt att man bara kan spela i stort sett monster. Kan ju vara kul att nån gång spela med lite andra kort men det är svårt med denna turneringsstruktur!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

såg AQ handen, jävligt tufft. För när du väl sett floppen så är det juh inte mkt att göra mer än att få in hans deg i mitten :(

 

Synd på sista handen osso, såg lite snabbt att du klonkade 7an, men han klonkade juh J't :(

 

Joo riktigt tråkigt att man bara kan spela i stort sett monster. Kan ju vara kul att nån gång spela med lite andra kort men det är svårt med denna turneringsstruktur!

 

Sluta klaga på strukturen tycker jag. Antingen anpassar man spelet eller byter sajt. Byta sajt är mitt tips :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

trots att strukturen är dålig och blev mycket sämre nu när det segade sig hela tiden, samt att folk stallar så innåt när det närmar sig pengarna. Man ska ändå vara nöjd med tanke på hur dåliga motspelarna är på turneringspoker på b2b...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:club::diamond::heart::spade:

 

Dåligt uppdaterat här på sistone men har varit iväg på lite äventyr och knappt hunnit med att spela. Har dock blivit lite försiktigt spel där jag vunnit en del små potter..

 

Juli: €2,601 +2,401 92h = €26/h

Augusti: €8,321 +8,720 128h = €68/h Uttag: €3,000

September: €4,323 -998 118h Uttag: €3,000

Oktober: €3,858 -465 15,5h

 

Imorgon lördag så är jag och andra VIP spelare hos Bestpoker bjudna på en utekväll i stockholm. Kommer alltså inte bli något spel imorgon, kanske lite ikväll. På måndag åker jag till turkiet i en vecka så kommer bli ett litet uppehåll från poker ett tag. Kan nog vara rätt skönt det..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska spela lite nu i en timme ungefär. Kör en 100e SnG 6 spelare och ett 2/4 bord. Siktar givetvis på att vinna SnG, tror jag kommer göra de om jag får en lyckad start..

 

 

EDIT: SnG gick inte bra nej.. Började uselt o var nere på 500, åkte ut med J9 mot A3 då jag skulle ta blinds.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att du är vip men inte jag :(

Krävs en viss talang för att bli VIP.. 8-)

 

;););)

 

Jag var visst vip ändå, jag e bara dålig på att kolla mejlen, synd att man bor 60 mil bort, hade nog blivit en riktigt kul kväll annars :(

Inte för att verka dryg men jag är en lite mer VIP än t ex du. Därför du inte fått en inbjudan till denna grej. Det senaste mejlet från Åse är det ganska många som fått..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe alltid kul med lite hets på internet.. nu bär det snart iväg.

 

Spelade en timme igår en misslyckad SnG som kosta mig hundra och cashgame där man kan tro att jag inte spelade en pott då jag slutade 0,5 minus.

 

Juli: €2,601 +2,401 92h = €26/h

Augusti: €8,321 +8,720 128h = €68/h Uttag: €3,000

September: €4,323 -998 118h Uttag: €3,000

Oktober: €3,758 -565 16,5h

 

Får se om jag hinner med något på söndag annars hörs vi den 18e oktober igen.

 

Ciao :heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att du är vip men inte jag :(

Krävs en viss talang för att bli VIP.. 8-)

 

;););)

 

Jag var visst vip ändå, jag e bara dålig på att kolla mejlen, synd att man bor 60 mil bort, hade nog blivit en riktigt kul kväll annars :(

Inte för att verka dryg men jag är en lite mer VIP än t ex du. Därför du inte fått en inbjudan till denna grej. Det senaste mejlet från Åse är det ganska många som fått..

 

Inte för att verka dryg, men jag blev bjuden till denna grej.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att du är vip men inte jag :(

Krävs en viss talang för att bli VIP.. 8-)

 

;););)

 

Jag var visst vip ändå, jag e bara dålig på att kolla mejlen, synd att man bor 60 mil bort, hade nog blivit en riktigt kul kväll annars :(

Inte för att verka dryg men jag är en lite mer VIP än t ex du. Därför du inte fått en inbjudan till denna grej. Det senaste mejlet från Åse är det ganska många som fått..

 

Inte för att verka dryg, men jag blev bjuden till denna grej.

 

Ahh riktig tabbe att du inte tog flyget till stockholm i så fall. Otroligt bra stämning och schyssta killar från hela Sverige.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att du är vip men inte jag :(

Krävs en viss talang för att bli VIP.. 8-)

 

;););)

 

Jag var visst vip ändå, jag e bara dålig på att kolla mejlen, synd att man bor 60 mil bort, hade nog blivit en riktigt kul kväll annars :(

Inte för att verka dryg men jag är en lite mer VIP än t ex du. Därför du inte fått en inbjudan till denna grej. Det senaste mejlet från Åse är det ganska många som fått..

 

Inte för att verka dryg, men jag blev bjuden till denna grej.

 

Ahh riktig tabbe att du inte tog flyget till stockholm i så fall. Otroligt bra stämning och schyssta killar från hela Sverige.

 

Jo jag inser att det var en extrem tabbe, men så duktig som jag är på att kolla mejlen så såg jag inte inbjudan förens i fredags... var ju inte mycket att göra då... :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...