Gå till innehåll

-_- från 25/50 -> 0.25/0.5, NY TRÅD!!


-_-

Recommended Posts

  • Svars 1,5k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Spelat klart för stunden och det har gått mycket upp och ner, tyvärr sluta det ner. Minus 3-400 efter några missade drag samtidigt som dom andra satte sina drag. Menmen det tar jag tillbaka inatt om det blir något mer spel..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:club::diamond::heart::spade:

 

Det gick inget vidare igår. En dålig session på dagen följdes upp av en dålig på kvällen. Spelade dåligt på dagen och hade lite oflyt på kvällen.

 

Får se vad det blir idag. Kommer nog inte bli jättemycket lir..

 

Månad1: €2,601 +2,401 92h = €26/h

Vecka5: €6,196 +3,595 37h = €97/h

Vecka6: €6,061 -135 16h = - €8/h

 

V7 Dag1: €6,408 +347 3,5h

V7 Dag2: €7,276 +868 4,5h

V7 Dag3: €7,917 +641 3h

V7 Dag4: €7,367 -550 3,5h

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan ställa en fråga så länge.

 

Är ditt mål att ha 30 inköp på 25/50 innan du börjar ta ut vinster?

 

$150000 känns en bit bort och det måste vara jobbigt att inte kunna ta ut en slant på vägen, men du kanske har så du klarar dig?

 

Jag antar att det fortfarande är b2b som gäller, vidare är väl €10-€20 den högsta limiten där(NL alltså)?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan ställa en fråga så länge.

 

Är ditt mål att ha 30 inköp på 25/50 innan du börjar ta ut vinster?

 

$150000 känns en bit bort och det måste vara jobbigt att inte kunna ta ut en slant på vägen, men du kanske har så du klarar dig?

 

Mmm bra fråga. Har funderat lite på det här själv, och jag tror att med början nästa månad så kommer jag plcoka ut pengar på något sätt.

 

Någon som har ett förslag på hur det här kan fungera?

T ex att en vecka plocka ut allt jag vinner och resterande tre veckor bygga rulle?

Eller en procentuell del? I så fall hur mycket, 25%?

Bara ta ut så mycket som jag klarar mig på?

 

Vad tycker ni?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som har ett förslag på hur det här kan fungera?

T ex att en vecka plocka ut allt jag vinner och resterande tre veckor bygga rulle?

Eller en procentuell del? I så fall hur mycket, 25%?

Bara ta ut så mycket som jag klarar mig på?

 

Vad tycker ni?

 

Synd om du skulle gå back den veckan du skulle spela ihop lönen....

 

Försök ta ut en fast summa/månad istället, går du runt på t ex 1500€ så ta ut det och låt resten bygga rulle.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Synd om du skulle gå back den veckan du skulle spela ihop lönen....

 

Försök ta ut en fast summa/månad istället, går du runt på t ex 1500€ så ta ut det och låt resten bygga rulle.

 

I så fall gäller ju samma sak här. Synd om jag bara skulle vinna €2000 en månad?

 

Är det kanske bäst att ta ut en viss procent?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nja, ta ut det du känner för helt enkelt. Låt resten va kvar till att bygga rullen. Beror väl på om du har mkt utgifter den månaden, eller om du sparar osv.

 

Har du räkningar och sådant funkar väl inte sättet ovan lika fint :)

Då får du nog bestämma en summa att ta ut, och gneta på för att få ut den summan först. Sen låter du allt som överstiger den summan hamna i rullen.

 

//Myt4z

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vet inte hur det är med dig men jag har hyra, räkningar mm. 25% av 2000 räcker liksom inte.

 

Eftersom rullen är mager så kanske du ska göra det enkelt för dig och ta vad du behöver och låta resten vara kvar?

 

Har för mig att han bor hemma, utgifterna borde iaf vara något begränsade då :) Förhoppningsvis!

 

//Myt4z

 

Edit- Rätt självklart att han bor hemma :lol: Vad jag menade var hemma med päronen.

 

//Myt4z

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag bor såklart hemma ;) men inte med päronen utan jag ha hyra och andra utgifter att stå för. Det kommer nog bli som så att jag plockar ut runt €2000 varje månad.

 

Lirade 3 SnG's nyss. Två stycken €20 och en €50. Kom trea i dom billiga = €40x2 och så vann jag den dyrare = €210. Så lite pluss nu.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:club::diamond::heart::spade:

 

Dåligt med lir idag. Spelade nåra SnG med framgång men gick lite bak på cashgame. Nu är det ju fredag kväll = utgång. Hoppas inte jag får för mig at lira när jag kommer hem.. ;)

 

Månad1: €2,601 +2,401 92h = €26/h

Vecka5: €6,196 +3,595 37h = €97/h

Vecka6: €6,061 -135 16h = - €8/h

 

V7 Dag1: €6,408 +347 3,5h

V7 Dag2: €7,276 +868 4,5h

V7 Dag3: €7,917 +641 3h

V7 Dag4: €7,367 -550 3,5h

V7 Dag5: €7,484 +117 1,5h

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant att du går så j-vla mycket plus. Själv plussar jag runt 50% av mina sessioner, som tur är plussar jag mer när jag plussar än då jag förlorar, men tycker det verkar helt otroligt att du nästan går plus varenda gång du sätter dig för att spela, måste vara j-vligt skönt! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...