Thony Sjölund Postad 23 Juli , 2011 Rapport Share Postad 23 Juli , 2011 Hej vi börjar nu om rankingen 7e aug och tar in nya medlemmar. Om du är intresserad maila mig här eller på facebook (Thony Sjölund) så bjuder jag in dig till vår facebookgrupp som är sluten. Tuneringar spelas söndagar 19.15 och är deepstack med långsam struktur på svenskaspel. Första tuneringen är 100 kr men vi kommer variera inköpen varje vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 23 Juli , 2011 Rapport Share Postad 23 Juli , 2011 Kul idé, men den här avdelningen är till för Pokerforums officiella partnerturneringar. Edit: Tre trådar, samtliga på fel plats... lite imponerande. Jag raderar två, flyttar den här rätt, och ber dig att fråga först nästa gång om du inte vet var något ska ligga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thony Sjölund Postad 25 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 25 Juli , 2011 Kul idé, men den här avdelningen är till för Pokerforums officiella partnerturneringar. Edit: Tre trådar, samtliga på fel plats... lite imponerande. Jag raderar två, flyttar den här rätt, och ber dig att fråga först nästa gång om du inte vet var något ska ligga. Tack för hjälpen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts