Vladi Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 Fick upp det här meddelandet när ja startade HEM nu, någon som vet vad man ska göra åt skiten? Kan inte använda programmet nånting nu, var man än trycker kommer samma ruta upp.... http://imageshack.us/photo/my-images/847/hemcp.png/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pele08 Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 gå in på holdemmanager.com och ladda ner nya uppdateringen så funkar det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Freddy1337 Postad 18 Juli , 2011 Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 Som pele sa Anledningen till problemet va en windows uppdatering Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vladi Postad 18 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 18 Juli , 2011 Jaha, så enkelt var det. Tack för hjälpen gubbs! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tiltboy Postad 19 Juli , 2011 Rapport Share Postad 19 Juli , 2011 snor tråden lite hade samma problem, laddade ner nya uppdateringen och nu funkar inte HUDen, importerar inga händer, kan inte ens manuellt importera... help me Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Fille Postad 20 Juli , 2011 Rapport Share Postad 20 Juli , 2011 +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 20 Juli , 2011 Rapport Share Postad 20 Juli , 2011 Jag hade det problemet och uppdatera, då starta i var fall programmet som det skulle. Nu har jag det klassiska "SQL KNULLAR MIG"-problemet sen igårkväll och lyckas inte få ordning på det, kollat igenom de klassiska virusprogram bla bla.... någon som har några mer tips? edit: löst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lokenius Postad 22 Juli , 2011 Rapport Share Postad 22 Juli , 2011 snor tråden lite hade samma problem, laddade ner nya uppdateringen och nu funkar inte HUDen, importerar inga händer, kan inte ens manuellt importera... help me +1 Någon som sitter på lösningen på detta?? Plz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jimmy_Pistol Postad 22 Juli , 2011 Rapport Share Postad 22 Juli , 2011 Någon som haft problemet att det inte går att replay:a händer? dvs inget händer om man dubbelklickar på en hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Anderssson Postad 26 Juli , 2011 Rapport Share Postad 26 Juli , 2011 gå in på holdemmanager.com och ladda ner nya uppdateringen så funkar det vilken uppdatering skall man ta jag laddad ner? jag ladddade ner 1.11.07 när jag fick samma meddelan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts