LostMySelf Postad 15 Juli , 2011 Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 Är inne på att köpa mig en laptop då jag alltid saknat att kunna spela från sängen. Dock vet jag att HEM inte supportar Mac men PT gör det, är det ett bra val att välja Mac över Windows tycker ni? Discuzzzzzzzzz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 15 Juli , 2011 Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 Installera Windows och kör valfritt. Jag tycker INTE att PT funkar bra i OSX men det finns andra som inte håller med mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LostMySelf Postad 15 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 Installera Windows och kör valfritt. Jag tycker INTE att PT funkar bra i OSX men det finns andra som inte håller med mig. Hur menar du att PT inte fungerar bra i OSX? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 15 Juli , 2011 Rapport Share Postad 15 Juli , 2011 HUDen hänger inte med och får programmet att krascha ofta. Statistik- och importfunktionerna funkar finfint. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts