Partneransvarig Postad 7 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 7 Juli , 2011 Hej! Turneringen ska vara öppen för alla spelare som är taggade via poker.se/pokerforum.nu, oavsett land. Lösenordsrebusen stämmer. Om ni inte har konto hos Everest, kan ni registrera ett här: http://www.poker.se/goto.php?id=23&pos=1 Hoppas att allt fungerar för er! Mvh, Partneransvarig Citera
stasomfa Postad 7 Juli , 2011 Rapport Postad 7 Juli , 2011 Hej! Turneringen ska vara öppen för alla spelare som är taggade via poker.se/pokerforum.nu, oavsett land. Lösenordsrebusen stämmer. Om ni inte har konto hos Everest, kan ni registrera ett här: http://www.poker.se/goto.php?id=23&pos=1 Hoppas att allt fungerar för er! Mvh, Partneransvarig Jeg skjønner fortsatt ikke hvorfor dere kaller det en medlemsturnering når det ikke er det..? Citera
st011e Postad 7 Juli , 2011 Rapport Postad 7 Juli , 2011 Jag får också "Du har inte tillträde till den här turneringen". Kommer inte ihåg om jag reggat genom Poker.se, men det vore ju bra om man fick reda på att det var ett krav innan man sätter in pengar.... Citera
Partneransvarig Postad 7 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 7 Juli , 2011 Jag får också "Du har inte tillträde till den här turneringen". Kommer inte ihåg om jag reggat genom Poker.se, men det vore ju bra om man fick reda på att det var ett krav innan man sätter in pengar.... Hej! Tyvärr måste ni vara reggade via pokerforum.nu eller poker.se, för att kunna delta i turneringen. Ledsen om det var oklart. Mvh, Partneransvarig Citera
sharken Postad 7 Juli , 2011 Rapport Postad 7 Juli , 2011 Har funkat för mej tidigare när det varit låst till PF men inte denna gång, synd men får ju bli spel på några konkurerande bolag. Citera
st011e Postad 7 Juli , 2011 Rapport Postad 7 Juli , 2011 Hej! Tyvärr måste ni vara reggade via pokerforum.nu eller poker.se, för att kunna delta i turneringen. Ledsen om det var oklart. Mvh, Partneransvarig OK. Gäller detta alla medlemsturneringar? Citera
bjoelle Postad 7 Juli , 2011 Rapport Postad 7 Juli , 2011 OK. Gäller detta alla medlemsturneringar? Brukar normalt specificeras i inlägget om turneringen. Tror det handlar om den mänskliga faktorn i detta fall. Sånt som händer. Citera
behrendtz Postad 7 Juli , 2011 Rapport Postad 7 Juli , 2011 På torsdag blir det medlemsturnering på Everest med inte bara $500 adderat i cash i potten utan också en fin bounty på vår forum-moderator Bjoelle, i form av en $109-biljett till den som bustar honom. Totalt alltså över $600 i övervärde som du får vara med och fightas om för $5.50! Turneringen hittar du i den engelska klienten under "All Games -> Scheduled Tournaments -> Private", och i den svenska under "Schemalagda turneringar -> Private" Namn: Poker SE 500 Datum: torsdag 7 juli kl 20:00 Inköp: $5+0.5 Adderat till potten: $500 + en $109-biljett i bounty Lösenordsrebus: föremålsomanvändsförattöppnaettlås (6bokstäver) Har du inget konto på Everest går det bra att öppna ett här! Hej! Måste du ha reggat everest genom poker.se för att kunna delta i kvällens turnering? Citera
XeroxFin Postad 7 Juli , 2011 Rapport Postad 7 Juli , 2011 Ingen PM'ar eller mejlar utbölingar! Citera
Jagged Postad 7 Juli , 2011 Rapport Postad 7 Juli , 2011 Gah... Jag får samma felmeddelande och jag är reggad via pokerforum way back in the days (jag är rätt säker på det iaf). Men men.. kul för de som lyckades (inkl de som tydligen inte var reggade via poker.se???) Citera
Morgyleus Postad 7 Juli , 2011 Rapport Postad 7 Juli , 2011 Hej! Måste du ha reggat everest genom poker.se för att kunna delta i kvällens turnering? ja (eller genom pokerforum.nu) Citera
random_user Postad 7 Juli , 2011 Rapport Postad 7 Juli , 2011 Det är bounty på spelaren "Bjoelle" och ingen annan va? (står ValterEgo i klienten) Citera
Morgyleus Postad 7 Juli , 2011 Rapport Postad 7 Juli , 2011 Det är bounty på spelaren "Bjoelle" och ingen annan va? (står ValterEgo i klienten) Ja, som tidigare klargjorts i denna tråd. Citera
RolleRocks Postad 7 Juli , 2011 Rapport Postad 7 Juli , 2011 På torsdag blir det medlemsturnering på Everest med inte bara $500 adderat i cash i potten utan också en fin bounty på vår forum-moderator Bjoelle, i form av en $109-biljett till den som bustar honom. Totalt alltså över $600 i övervärde som du får vara med och fightas om för $5.50! Turneringen hittar du i den engelska klienten under "All Games -> Scheduled Tournaments -> Private", och i den svenska under "Schemalagda turneringar -> Private" Namn: Poker SE 500 Datum: torsdag 7 juli kl 20:00 Inköp: $5+0.5 Adderat till potten: $500 + en $109-biljett i bounty Lösenordsrebus: föremålsomanvändsförattöppnaettlås (6bokstäver) Har du inget konto på Everest går det bra att öppna ett här! Precis samma problem ("Your account is not eligible to participate in this tournament") så det verkar inte räcka att man är reggad från sverige. Citera
RolleRocks Postad 7 Juli , 2011 Rapport Postad 7 Juli , 2011 ja (eller genom pokerforum.nu) Ok, så brukar det ju inte vara . Sjukt bra värde blev det med bara 13 spelare som köper in för 5.5$ var med prispott på 565$! Citera
bjoelle Postad 7 Juli , 2011 Rapport Postad 7 Juli , 2011 Det är bounty på spelaren "Bjoelle" och ingen annan va? (står ValterEgo i klienten) Stämmer. Skulle väl varit Valterego från början, men blev ändrade planer. SÅ bara försöka slå ut mig Citera
bjoelle Postad 7 Juli , 2011 Rapport Postad 7 Juli , 2011 Grattis Bjoelle, tack Bjoelle. Nästan lite dåligt samvete för att vinna turren jag själv är bounty i. Men klarar ni inte av att få AA att hålla mot min JJ så Citera
Crappy Postad 7 Juli , 2011 Rapport Postad 7 Juli , 2011 Skämmes Bjoelle Själv brukar jag sikta på att donka ut mig i mitten någonstans när jag är bounty, allt för att ge värde till forumets medlemmar Vinna? Pffssst så gör man bara inte. Nåja du blev i iaf fyra platser bättre ä mig (jag var obv sitout hela turren Skojar självklart. Riktigt kul Grattis och WP Bjoelle Citera
Recommended Posts