bjoelle Postad 2 Juli , 2011 Rapport Postad 2 Juli , 2011 Den 14-16Juli återuppstår min älskade Hultsfredsfestival. Tänkte att man kanske kan få ihop någon härlig turneringshistoria till några öl om det är några forumiter som ska drägga sig i dagarna tre? Citera
Metaddict Postad 2 Juli , 2011 Rapport Postad 2 Juli , 2011 trodde hultsfred var nerlagt Det var det De konkade (efter att de hade sålt biljetter ett bra tag) och blåste en jävla massa folk på sina biljettpengar. Om jag inte missminner mig är det något tyskt bolag som köpt namnrättigheterna. Citera
fraallan Postad 2 Juli , 2011 Rapport Postad 2 Juli , 2011 Det var det De konkade (efter att de hade sålt biljetter ett bra tag) och blåste en jävla massa folk på sina biljettpengar. Om jag inte missminner mig är det något tyskt bolag som köpt namnrättigheterna. Dock har tyskarna gjort rätt för "rockparty" och ersatt de som blev av med sina stålar förra året. Citera
Metaddict Postad 2 Juli , 2011 Rapport Postad 2 Juli , 2011 Dock har tyskarna gjort rätt för "rockparty" och ersatt de som blev av med sina stålar förra året. Hade jag missat, wp tyskar Citera
Slaskhink Postad 2 Juli , 2011 Rapport Postad 2 Juli , 2011 jag, Slasktratt, Opteron, Chofritzel ska dit Citera
bjoelle Postad 3 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 3 Juli , 2011 jag, Slasktratt, Opteron, Chofritzel ska dit Kul. Är ni även sugna på lite Poker innan musiken börjar någon av dagarna? Annars får ni väl bara besöka "Bjoelles kingdom" för en flaska rosé Citera
Slaskhink Postad 3 Juli , 2011 Rapport Postad 3 Juli , 2011 Kul. Är ni även sugna på lite Poker innan musiken börjar någon av dagarna? Annars får ni väl bara besöka "Bjoelles kingdom" för en flaska rosé pm Citera
Slasktratt Postad 5 Juli , 2011 Rapport Postad 5 Juli , 2011 Kul. Är ni även sugna på lite Poker innan musiken börjar någon av dagarna? Annars får ni väl bara besöka "Bjoelles kingdom" för en flaska rosé Ligga? Citera
bjoelle Postad 5 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 5 Juli , 2011 Ligga? Har en känsla av att vi är från samma stad från början. Den där crappy-crap-crap bor. Kan det stämma? För vet jag vem du är ligger jag tyvär inte med dig. Föredrar folk jag inte känner. EDIT: Lite rose går ju ordna ändå. Men sen får du hitta någon annan att ligga med. Obv inga problem på en festival. Citera
heroxz Postad 5 Juli , 2011 Rapport Postad 5 Juli , 2011 Annars får ni väl besöka mitt nertrashade fula tält för lite ful öl Citera
edumongo111 Postad 6 Juli , 2011 Rapport Postad 6 Juli , 2011 Annars får ni väl besöka mitt nertrashade fula tält för lite ful öl och analsex;) fyp Citera
Recommended Posts