Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Helt skamlöst så tänker jag plugga för vad som kan bli sommarens tyngsta rumpskakande gung. Kaptenen lär få båthuset att gunga tyngre än ålandsfärjorna.

7/7 på KnappKarlsson (eller rättare sagt i Båthuset runt hörnet), Väddö.

Och ja, jag vet att Kaptenen (likt resten av reggaesverige tyvärr) förmodligen är lite i rödaste laget för majoriteten av PF's samlade skara av babylonkrigare :mrgreen: men skit i det. Ta med en vän, en vän till, din inkontinenta mormor och det goda humöret och badkläder och gör en heldag av det. Förutom musiken förståss så finns förutsättningar för en kalasdag, vacker miljö, mycket kärlek och kall Red Stripe. Dessutom är det noll & ingen risk att tvingas till pisseprov som på andra sommar"fester", bara en sån sak :roll:

Även om det elementet primärt inte hänger här så är det väl ändå läge att uppmana folk att ge fan i att försöka planka :twisted: och att lämna stenarna hemma om ni inte vill ha onda ögat av Jah LOUD 8-)

Sudda bort badminded tjommar och infinn er!

/Jah LOUD

Postad

För att ni inte ska ångra er så tänkte jag bara upplysa om att det finns gott om tid än att hoppa in i bilen/på bussen och masa er ut i Roslagen för lite skönt gung. I skrivande stund är det 22 grader och strålande sol.

/#LOUDmouth#