Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 26 postas här!

Papa Kubo

Recommended Posts

Kortavgiften gäller bara VISA, däremot måste du plita in lite uppgifter när du gör en BG överföring och det kostade iaf 10 kr på min bank, överföringen tog inte så himla lång tid, 1-2 dar eller nåt sånt. Lite bökigare men jag blev förbannad när dom ville ha 100 kr av mig för att sätta in pengar på deras sajt, svinaktigt säger jag, sa det till deras support också men dom påstod att "vi är inte ensamma utan det är standarn i branshen". Då sa jag att han bara snackade skit =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 109
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kortavgiften gäller bara VISA, däremot måste du plita in lite uppgifter när du gör en BG överföring och det kostade iaf 10 kr på min bank, överföringen tog inte så himla lång tid, 1-2 dar eller nåt sånt. Lite bökigare men jag blev förbannad när dom ville ha 100 kr av mig för att sätta in pengar på deras sajt, svinaktigt säger jag, sa det till deras support också men dom påstod att "vi är inte ensamma utan det är standarn i branshen". Då sa jag att han bara snackade skit =)

Är du medveten om att du betalar ~1,65 % i växlingsavgift varje gång du gör ett dollarköp med ditt visakort?

Länk till kommentar

någon som kört 100$ bonusen på crazy poker (prima) ?

Om någon nu gjort det, funkar det bra osv? Inga problem?

Inga som helst problem. Funkade perfekt.

Förutom att pokerklienten är lika usel som alla primaklienter så kräver de att man skickar in kopia av pass och en utility-bill för att man ska få casha ut. Jag har ingen scanner så pengarna har legat hos dom och förräntat sig några månader nu, vilket förståss är deras mål med dessa regler.

Länk till kommentar

någon som kört 100$ bonusen på crazy poker (prima) ?

Om någon nu gjort det, funkar det bra osv? Inga problem?

Inga som helst problem. Funkade perfekt.

Förutom att pokerklienten är lika usel som alla primaklienter så kräver de att man skickar in kopia av pass och en utility-bill för att man ska få casha ut. Jag har ingen scanner så pengarna har legat hos dom och förräntat sig några månader nu, vilket förståss är deras mål med dessa regler.

fram med digitalkameran och fota hyran och körkortet bredvid varandra och sen mejla in bilden. det tog mig ungefär 2 minuter.

Länk till kommentar

Min överföring är på väg... Kontot hos crazy är tomt och jag har fått medelandet att pengarna är på väg. I och för sig var jag tvingad att skicka in leg när jag skulle öppna ett konto på expect. Har du ingen digitalkamera då? För mig räckte det med att ta en bild och skicka den på mejl.

Länk till kommentar

Jag behövde inte skicka in något alls för att casha ut.

Länk till kommentar

hej, fungerar pacifics sign up som den gjort förr dvs sätt in $400, få $100 i bonus och sadan ta ut de $400 för att spela för bonushundringen?

Är också lite nyfiken på detta. Någon som vet om det är möjligt?

Det var då så för en månad sedan. Kan då inte tänka mig att dom skulle ha ändrat.

Länk till kommentar

Är du medveten om att du betalar ~1,65 % i växlingsavgift varje gång du gör ett dollarköp med ditt visakort?

Jag förstår inte din poäng här eftersom jag inte gör något dollarköp. B2B är euro och till själva unibetkontot sker köpet i SEK iaf.

Länk till kommentar

Har du ingen digitalkamera då?

Nej

Du måste ju känna någon med en digitalkamera? Eller bor du under en sten, alt. i djupaste afrika?

Jag har inga kompisar, och bor i en jordkällare i djupaste Norrland. Har du några mer genomtänkta kommentarer att bidra med, eller ska vi sluta fylla upp bonustråden med drygt nonsens?

7500 händer avklarade på MCOP-bonusen. 20 bigblinds i startmarker och obegränsade rebuys borgar visserligen för att det hela blir lotteri, men förhoppningsvis finns det lite lukrativa cashgames att lira när man åkt ut :)

Länk till kommentar

Är det någon som har koll på hur det gick med regeln att man inte får ha cashat ut 15 dagar innan man kör en deposit bonus på partynätverket?

Läste om det i bonustråden för multipoker och det verkar som det löste sig just då..

Vore bra att få ett klartecken i detta, vågar inte casha ut tills dess ;)

Länk till kommentar

Det är amsterdamresan du snackar om? Båda turneringarna?

Trist isåfall

Fullt så illa var det visst inte. I 200€-turneringen har man 1000 startmarker, i 800€-turneringen har man 3000. Blindsen i båda turneringarna börjar på 25:25, därefter 25:50. Obegränsade rebuys under de 2 första perioderna.

Mycke lotteri alltså, särskilt i den billigare, men inte så illa som jag trodde först.

Länk till kommentar

Jag fick min Super system 2 från Pokerihuone på posten idag. Jag har dock inte fått markersetet än, men det dyker väl upp nästa vecka då.

Dessutom följde det med 2 "VIP Bonus Cards" som kan användas vid signup. Jag antar att det inte kan kombineras med den normala signupbonusen.

With that card your friend will get 20 euros of free cash. In order to receive the cash he has to input the bonus code printed on the card while opening the account with us.
Länk till kommentar