Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 26 postas här!


Papa Kubo

Recommended Posts

  • Svars 109
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har nu hittat en ren dator för att signa upp på ett nytt partyskin, dvs intertops har redan på party, empire och multi.

Lagom till detta så lanserar party en bonus. Då uppstår ett problem.

 

Jag hinner inte klara intertops bonus innan onsdag då partys gäller. Men jag vill ju ändå ta party på min nya dator.

 

1. Kan jag ladda ner och öppna konto på intertops,

2. sedan ladda ner party och spela bonusen och

3. efter göra insättningen på intertops och fortfarande få signup bonusen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har nu hittat en ren dator för att signa upp på ett nytt partyskin, dvs intertops har redan på party, empire och multi.

Lagom till detta så lanserar party en bonus. Då uppstår ett problem.

 

Jag hinner inte klara intertops bonus innan onsdag då partys gäller. Men jag vill ju ändå ta party på min nya dator.

 

1. Kan jag ladda ner och öppna konto på intertops,

2. sedan ladda ner party och spela bonusen och

3. efter göra insättningen på intertops och fortfarande få signup bonusen?

 

1. ja om du har en "ren" dator lr kör med virtual PC, se vidare tråden om flera konton på party,prima nätverk

 

2.denna kommer ej att beröras av din ev sign up på intertops

edit:tagit bort fel info från mig...

3.se till o håll koll på vilken du reggar först med, man "får" bara regga sig på en dator med ett partyskin. sen när du väl är reggad e det bara o logga in på befintliga konton på resp skin

 

får och får, e inte det snälla djur i hagen???

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har nu hittat en ren dator för att signa upp på ett nytt partyskin, dvs intertops har redan på party, empire och multi.

Lagom till detta så lanserar party en bonus. Då uppstår ett problem.

 

Jag hinner inte klara intertops bonus innan onsdag då partys gäller. Men jag vill ju ändå ta party på min nya dator.

 

1. Kan jag ladda ner och öppna konto på intertops,

2. sedan ladda ner party och spela bonusen och

3. efter göra insättningen på intertops och fortfarande få signup bonusen?

 

1. ja om du har en "ren" dator lr kör med virtual PC, se vidare tråden om flera konton på party,prima nätverk

 

2.denna kommer ej att beröras av din ev sign up på intertops

edit:tagit bort fel info från mig...

3.se till o håll koll på vilken du reggar först med, man "får" bara regga sig på en dator med ett partyskin. sen när du väl är reggad e det bara o logga in på befintliga konton på resp skin

 

får och får, e inte det snälla djur i hagen???

Så du menar att bara jag laddar ner och reggar mig på intertops före jag laddar ner och kör party så kan jag vänta nån vecka med första insättningen för att få signup-bonusen på intertops?

 

Får får får?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vet inte hur kraven ser ut för din sign upp bonus men du behöver inte vänta "nån vecka" för att sätta in pengar, skall fungera med en gång. men du kan väl göra som du skrev:

regga dig på intertops

kör partys reload bonus

sedan göra insättning på intertops och köra deras sign up bonus (behöver inte vänta)

dock så tror jag att man måste aktivera ett real money konto för att få någon bonus så att det inte blir bara ett play money konto.

 

hinner du inte med o köra intertops sign up bonus(den är väl en 5X) först och sedan partys? alt vänta med intertops sign up:en tills du e klar med partys lr var det en tidsbegränsad sign up du hade?

 

får o får var bara ett talesätt...det e som sagt lite meck med att få alla skin o fungera på en gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vet inte hur kraven ser ut för din sign upp bonus men du behöver inte vänta "nån vecka" för att sätta in pengar, skall fungera med en gång. men du kan väl göra som du skrev:

regga dig på intertops

kör partys reload bonus

sedan göra insättning på intertops och köra deras sign up bonus (behöver inte vänta)

dock så tror jag att man måste aktivera ett real money konto för att få någon bonus så att det inte blir bara ett play money konto.

 

hinner du inte med o köra intertops sign up bonus(den är väl en 5X) först och sedan partys? alt vänta med intertops sign up:en tills du e klar med partys lr var det en tidsbegränsad sign up du hade?

Problemet är att jag bara kan köra en i taget om jag vill maximera bonusarna då jag inte har rulle att köra dessa paralellt. Intertops är på 7x nu för tiden tror jag och de hinner jag inte innan onsdag om jag ska räkna med någon dag för patrys cashout också. Men jag vill ändå göra detta på min nya dator och med problemen ang flera konton på party så vill jag vara säker på att kunna få intertops signup-bonus oxå. I värsta fall så kör jag partybonusen på den gamla datorn men den har ju så dålig upplösning om man multitablar. (jag behärskar inte dendär specialaren om att ha en tillfällig ip-adress, eller vad de nu är, via något programm)

 

får o får var bara ett talesätt...det e som sagt lite meck med att få alla skin o fungera på en gång.

Får får får? (gåta)

Näe, får får lamm? (haha, jätteroligt...eller :roll: )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon kod till denna signup-bonus?? Eller är det bara regga sig??, läste lite snabbt i kraven men stog ej där. ungefär hur lång tid tar den att cleara om man sätter in 50$ och lirar 2st NL 5c/10c

 

 

Sajt: PokerChamps

Bonus: 100%, $250 Max

Typ: Deposit/Reload

Krav: Se på deras hemsida

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon kod till denna signup-bonus?? Eller är det bara regga sig??, läste lite snabbt i kraven men stog ej där. ungefär hur lång tid tar den att cleara om man sätter in 50$ och lirar 2st NL 5c/10c

 

 

Sajt: PokerChamps

Bonus: 100%, $250 Max

Typ: Deposit/Reload

Krav: Se på deras hemsida

 

Tar en jäkla tid, du ska bidra med dubbelt så mycket i rake som vad bonusen är.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det någon kod till denna signup-bonus?? Eller är det bara regga sig??, läste lite snabbt i kraven men stog ej där. ungefär hur lång tid tar den att cleara om man sätter in 50$ och lirar 2st NL 5c/10c

 

 

Sajt: PokerChamps

Bonus: 100%, $250 Max

Typ: Deposit/Reload

Krav: Se på deras hemsida

 

Om du skall köra på den limiten så kommer det att ta en jävla tid. Bästa sätter är att köra på 6-manna bord. Men det är bara att regga sig o sätta in ja! O vad jag vet så finns det ingen tidslimit på denna bonus.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena är lite sugen på Classic Pokers 25% max 100 $ för 500 raked hands

Är det någon som vet vad raken ligger på (0.25c)?

Står nämligen inte på deras sida (vad jag kunde se)

 

 

Poker går ut på att "Hitta Nemo"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena är lite sugen på Classic Pokers 25% max 100 $ för 500 raked hands

Är det någon som vet vad raken ligger på (0.25c)?

Står nämligen inte på deras sida (vad jag kunde se)

 

 

Poker går ut på att "Hitta Nemo"

 

Tyvärr måste jag göra dig besviken. Raken ligger inte 0,25c... Den ligger dock på 0,25$, vilket inte är att rynka på näsan åt. Spela och var :lol:

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Någon som haft problem med intertops och deras signup bonus på 100$?

Läst att den ska vara lite seg men inga andra problem va?

 

Ingen verkar ju läsa sitetråden om intertops så får fråga här. :)

 

Ne inget segt med den, funkar fint. Dock tar det ett par dar att casha ut till Neteller hos intertops.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick just detta från MP

 

-------

Thank you for being a part of MultiPoker.com.

There's 100% Extra (max $100) waiting for you at MultiPoker.com on your next deposit.

 

To claim this bonus you must make a deposit before JULY 11, 2005 23:59 EST using deposit bonus code "JUL05RELOAD"

 

 

Deposit NOW and receive 100% up to 100 dollars EXTRA.

 

 

 

Login to your MultiPoker.com client software.

 

 

Click on Cashier and then select 'Deposits'.

 

 

Use Deposit Bonus Code "JUL05RELOAD" when making your deposit, and receive your

100% bonus up to 100 dollars.

 

Make your deposit right now!

 

 

Customer Care Manager

MultiPoker.com

 

 

IMPORTANT PLEASE READ

 

Before bonus is released, you must play raked hands equal to 20 times the bonus amount. Bonus expire after 20 days. Do not forget to use your Bonus Code "JUL05RELOAD". For details and disclaimer follow this link »

-----------

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilken bonus kan ni rekomendera efter Partys juli reload. Hittar ingen bra nämligen.

Varför inte Multipokers? Saftig så det räcker och blir till.

 

20x- för mycket. Palla spela 2000 händer för max bonusen. 10 x är nog mitt max när det gäller bonusar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yello!

Jag ska signa up på Partypoker och letar efter nån bra signup erbjudande.

 

Alla ger ju det vanliga $25 gratis eller 20% upp till $100, new player freeroll, etc. Jag vill ha nåt utöver det. ;)

Det bästa jag hittat är Poker Source Online som har egna freerolls typ varannan månad. Finns det några andra? Återkommande exklusiva freerolls tycker jag verkar bra.

 

Ni med Party konto, ni kan väl se vem som har freerolls ofta?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...