Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Den här sajten är ju ett skämt asså fyhelvete vad riggat det är . Så fort man bytte från ftp till stars .. spelade 2 år på ftp har nog sett mer bad bets på 2 dagar här på stars än va jag någonsitt gjort på ftp . Set över set ..högre fyrtal ..dettta är omöjligt en slump känner mig helt osäker när jag har har ngt bra . 2 sessions och ja vill redan byta sajt .. så tips på sajter med skön design o mkt fisk?

Postad

Du är troligtvis (jag baserar detta på ditt inlägg) en mycket bra pokerspelare, och av den anledningen så straffar mjukvaran dig för att "jämna ut pengaflödet" (Citat: Howard Ledered ang. hans syn på onlinevarians feb. 2010).

Med detta vill jag inte säga att du ska byta nätverk, för så är det överallt. Men när du har spelat 5-6k händer så brukar mjukvaran "tagga ner", så att säga, och den omvända välkomstriggen brukar tryta.

Det där du nämner om "bad bets" är något folk gör (endast utanför FTP) för att förvirra dig. De gör ett s.k "bad bet", dvs fortsättningsbettar t.ex 1bb i en 25bb pott för att du ska tilta loss och gå all in, för att sen bara retligt smeka synknappen och ta alla dina surt förvärvade pengar när du inbillar dig att han är svag och bränner av en stark bluff.

För att bekämpa detta bör du så snart som möjligt trycka FOLD så fort någon bettar minimum in i en stor pott.

Ja, det är ju under förutsättning att du inte har nötterna, förstås.