Partneransvarig Postad 30 Juni , 2011 Rapport Share Postad 30 Juni , 2011 På söndag blir det fyrsiffrigt övervärde när Betsafe kastar in en dollarlax extra i potten i en skön medlemsturnering. Du får vara med och slåss om pengarna för ett inköp på hanterbara $10+0.5! Namn:Poker SE 1000 Tid: söndag 3 juli kl 20:00 inköp: $10+0.5 Adderat till potten: $1 000 Lösenordsrebus: tredelarsomskrivsihopmedversaler: förstaärtrebokstäverochbeståravförstadelenavbetsafesnamn andraärspeletdethärforumethandlarom, tredjeärtvåbokstavigalandskodenipoker.se (totalttiobokstäver) OBS! HELA LÖSENORDET MÅSTE SKRIVAS MED STORA BOKSTÄVER! Har du inget konto på Betsafe kan du öppna ett här! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jagged Postad 30 Juni , 2011 Rapport Share Postad 30 Juni , 2011 Jag kanske är trött men jag förstår inte vad första delen av lösen är. Jag gör ett nytt försök imorgon om alla andra tycker att det är själklart? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jagged Postad 30 Juni , 2011 Rapport Share Postad 30 Juni , 2011 Annars underbart initiativ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 1 Juli , 2011 Rapport Share Postad 1 Juli , 2011 Lagom sturskt tänkte jag påpeka i tråden hur lätt lösenordet var för att sedan regga mig som första gubbe men icke sa nicke, wrong pasword Som jag löste "rebusen" så ska det vara: Engelskaordetförvadtillikaaktuelltspelbolagsförstatrebokstäverpluspokerforumssystersajtsnamnutanpunkt men det är tydligen wrong password. Eftersom jag aldrig har fel uppmanas härmed partneransvarig att fixa lösenordet! Puss! /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 1 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 1 Juli , 2011 Lagom sturskt tänkte jag påpeka i tråden hur lätt lösenordet var för att sedan regga mig som första gubbe men icke sa nicke, wrong pasword Som jag löste "rebusen" så ska det vara: Engelskaordetförvadtillikaaktuelltspelbolagsförstatrebokstäverpluspokerforumssystersajtsnamnutanpunkt men det är tydligen wrong password. Eftersom jag aldrig har fel uppmanas härmed partneransvarig att fixa lösenordet! Puss! /#LOUDmouth# Hej! Kommer ni fortfarande inte in? Mvh, Partneransvarig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 1 Juli , 2011 Rapport Share Postad 1 Juli , 2011 Hej! Kommer ni fortfarande inte in? Mvh, Partneransvarig Nej, inte om lösenordet är det som jag skrev en annan "rebus" till. Fortfarande wrong password. Men jag kanske helt enkelt har fel lösenord även om jag som sagt aldrig har fel:mrgreen: . För säkerhets skull kan du ju pm'a så kan jag bekräfta om det är knas på upplagd turre eller i mitt huvud. /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 1 Juli , 2011 Rapport Share Postad 1 Juli , 2011 Sjukt dålig rebus. Jag har bytt ut. Bättre nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 1 Juli , 2011 Rapport Share Postad 1 Juli , 2011 Nja, det var inget fel på den förra rebusen heller imo och rebusen spelar mindre roll när lösenordet (fortfarande) helt enkelt inte fungerar. Nä, ska sluta bråka med er, kanske läge att kolla så att inte Betsafe av misstag har satt lösenordet till balthora eller något /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 1 Juli , 2011 Rapport Share Postad 1 Juli , 2011 Skyller på att jag inte läste tråden utan att Partneransvarig bad mig skriva om rebusen bara. Ska slå på honom så han ser att det är lösenordet som inte funkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BetsafeDen Postad 1 Juli , 2011 Rapport Share Postad 1 Juli , 2011 Hej, jag ska kolla på detta omedelbart! Denise Betsafe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BetsafeDen Postad 1 Juli , 2011 Rapport Share Postad 1 Juli , 2011 Okej, lösenordet stämmer och registreringen är igång, se till att ni skriver in det med VERSALER Denise Betsafe Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 1 Juli , 2011 Rapport Share Postad 1 Juli , 2011 Ah, var det därför. För in det i förstainlägget också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
#LOUDmouth# Postad 1 Juli , 2011 Rapport Share Postad 1 Juli , 2011 Ahh, så lätt Okej, lösenordet stämmer och registreringen är igång, se till att ni skriver in det med VERSALER Denise Betsafe Mmmm, how u doin? /#LOUDmouth# Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 1 Juli , 2011 Rapport Share Postad 1 Juli , 2011 Får väl kasta in några dollar så ja kan vara med o fajtas på söndag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partneransvarig Postad 3 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 3 Juli , 2011 Idag börjar det! Är ni redo? Hoppas att lösenordet har löst sig nu. Mvh, Partneransvarig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sharken Postad 3 Juli , 2011 Rapport Share Postad 3 Juli , 2011 Lösen funkade bra nu, och redo är man alltid med undantag av någon PF:are som brukar ligga och sova på någon klippa vid vatten. Om ni skulle råka se någon sådan så väck han inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mohican Postad 3 Juli , 2011 Rapport Share Postad 3 Juli , 2011 Öppnade precis konto på Betsafe, bara för att kunna spela denna turren, men så glömde jag att skriva in bonuskoden. Är det kört nu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
byling Postad 3 Juli , 2011 Rapport Share Postad 3 Juli , 2011 Går det logga in öht? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
byling Postad 3 Juli , 2011 Rapport Share Postad 3 Juli , 2011 Error 120...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
byling Postad 3 Juli , 2011 Rapport Share Postad 3 Juli , 2011 Årsagen er at denne opdatering ikke samarbejder med service pack 2 til Windows, Ongame arbejder på at fixe det - du kan spille fra browseren indtil det er løst Fixas i veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mohican Postad 3 Juli , 2011 Rapport Share Postad 3 Juli , 2011 Går det logga in öht? Inga problem att logga in här. Bonusen har jag fått fixat också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jm_j Postad 3 Juli , 2011 Rapport Share Postad 3 Juli , 2011 Går det logga in öht? Gick alldeles utmärkt för mig att logga in och ladda ner programmet. Har dock haft lite problem med andra pokersajter & forum. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 3 Juli , 2011 Rapport Share Postad 3 Juli , 2011 Coldplay (jag tror iaf att det var du) Säg iaf tack, när du får dra ut på det vidrigaste sätt. Det rivrade A gjorde riktigt ont Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
coldplays Postad 3 Juli , 2011 Rapport Share Postad 3 Juli , 2011 Coldplay (jag tror iaf att det var du) Säg iaf tack, när du får dra ut på det vidrigaste sätt. Det rivrade A gjorde riktigt ont jo, inte det vackraste sättet att käka upp dina marker på.... det gamla (hederliga) river Ace. Jag lovar att tacka dig nästa gång vi ses vid ett bord.... Känns det bättre om jag säger att jag klonkade turren? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 3 Juli , 2011 Rapport Share Postad 3 Juli , 2011 Mycket bättre, då gjorde markerna iaf nytta Grattis och WP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts