axelsson Postad 25 Juni , 2011 Rapport Share Postad 25 Juni , 2011 Har kollat efter luckor i mitt och bland annat kommit fram till att jag blöder som en jävla gris i blindsen och får in det katastrofalt i potter över 70bb, två avgörande faktorer så att säga Hursomhelst blev extra intresserad av "Std Dev bb" och hur jäkla hög den var för att vara NL 6-max. Det är filtrerat till 4-6 players och frångå att volymen är liten(datorn kraschat men hade liknande stats) Vad är ett "normalt" Std Dev spektra för 6-max? Hur mycket skiljer det sig emot HU och PLO? Lite flummig trådstart men är nyfiken på hur det ser ut så dela gärna med er =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 25 Juni , 2011 Rapport Share Postad 25 Juni , 2011 Vad är ett "normalt" Std Dev spektra för 6-max? Hur mycket skiljer det sig emot HU och PLO? För PLO 4-6, är Std Dev ungefär det dubbla (+-50-60). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
50kchallengeboi Postad 25 Juni , 2011 Rapport Share Postad 25 Juni , 2011 För PLO 4-6, är Std Dev ungefär det dubbla (+-50-60). Alltså är 150 normalt eftersom hans låg på 90? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohanLj Postad 25 Juni , 2011 Rapport Share Postad 25 Juni , 2011 Alltså är 150 normalt eftersom hans låg på 90? Det dubbla, 180, +- 50-60. Från 130 till 240 typ med en majoritet nära 180. (Det var vad jag fick fram efter några minuters undersökning av regs stats.) edit: Det dubbla stämmer nog rätt bra. http://forumserver.twoplustwo.com/153/high-stakes-pl-omaha/plo-swing-question-880646/ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts