Gå till innehåll

NLT - Trn, 26/6, €200 Online, post-game snack


Nusseman

Recommended Posts

Ingen vidare uppslutning.....varför?

 

Ingen aning faktiskt. Det är varken speciellt mycket dyrare eller svårare motstånd än i €75 som typ 10-15 spelare från PF lirar regelbundet. Sen är det ju utöver det en och annan snacktomte som brukar klaga på att €10 är för lågt som tydligen inte vågar lira nu...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bah, skitspel av mig och jag är ute. Går knappt ens att skylla på att man var på tilt från en annan turnering :(

Ja den synen var allt rätt tveksam. Tror ju aldrig att ector har en sämre riktigt hand än dig där och sådana bluffar gör han nog inte så ofta. Möjligen något kombinationsdrag, men det tror jag inte.

 

Att du sen inte drog ut gjorde ju inte saken bättre. ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu åkte jag också på tomtespel.

 

Stealar preflopp med KTo, blir reraisad av nusse i lilla mörken för femtielfte gången och bestämmer mig för att sätta åt honom så att han skärper sig. Rereraisar till 1k nusse tvekar som fan och synar. Floppen kommer AQ7 och ger mig en hålis med ett pottbet kvar, nusse checkar. Jag tycker inte att han borde ha spelat så med AK eftersom han då borde vilja se alla korten och inte låta mig bryta av honom på floppen så jag ställer. Han har AK.

 

Frågan är ju hur många underpar nusse lägger mot mig där, fick ingen vidare respekt på mina bet innan i turneringen. När jag tänker efter så hittar han nog synen med rätt mycket där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...