Gå till innehåll

Trevlig jävla midsommar Svenska Spel! :evil:


Solle_sol

Recommended Posts

Måste ni stänga av mig en halv sekund innan jag trycker all in. Fast mig veterligen hann jag trycka all in. Jävla kukrigg på Boss Media.

Men seriöst, vad är det för jävla tajming att börja jävlas med mig?

 

Jag ska gå vidare med det här till högre ort. Svenska spels VD Lennart "300K i månadslön" Käll ska få stå till svars.

 

mx25qh.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad menar du med att de "stängde av dig"? ser ju ut som ditt internet suger då du inte har någon signalstyrka?

 

svs signalstyrka brukar väll hoppa lite upp och ner? sitter på 100/100 lina med sladden direkt i datorn utan brandväg & router osv men ändå doppar den snabbt ibland, kan ju vara en tillfällighet på bilden eller bara att som du säger dålig anslutning hos OP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker ni ska fråga sajtreppen för svs vad signalstyrka är och i vilken enhet man mäter den.

 

Har en känsla av att det blir en roundtrip/latency/lag grej snarare än en signalstyrka eller txhastighet / tcpthroughput :)

 

Vad måste man ställa upp på för att få ta en öl med dig slaktavfall? Du är min hjälte. Jag är seriös.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ser inte ut som att det var SvS fel den här gången om det var så att din uppkoppling dog. Fast jag tycker iofs vi kan flamea SvS ändå, det är rätt skoj.

 

snap3wq.jpg

 

Jo, för jag låg i sängen med en laptop i knät och använde det mobila.

Den vänstra ikonen visar att jag stängt av Wifi, den högra är LAN eller vad det heter.

 

 

 

sq7c7d.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det mobila dippa inte på 10h, men plötsligt efter att jag låg 20k plus efter två dagar tyckte SvS att det fick räcka. På SvS ska alla vinna lagom, och förlora lagom. Så kontrolltornet stängde av mig när jag var på väg att plussa ytterliggare.

 

De måste ha missat mina förlustdagar i deras radar tydligen....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det mobila dippa inte på 10h, men plötsligt efter att jag låg 20k plus efter två dagar tyckte SvS att det fick räcka. På SvS ska alla vinna lagom, och förlora lagom. Så kontrolltornet stängde av mig när jag var på väg att plussa ytterliggare.

 

Kontrolltornet :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...