icecreem Postad 22 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 22 Juni , 2011 första 2h avklarade, några € upp mat nu sen 2h till och då jävlar ska jag spela ultimat och hitta ett bra resultat glgl Citera
glasvegas Postad 22 Juni , 2011 Rapport Postad 22 Juni , 2011 första 2h avklarade, några € upp mat nu sen 2h till och då jävlar ska jag spela ultimat och hitta ett bra resultat glgl Du tänker helt fel här. Positivt resultat kan inte räknas ut så enkelt som "spela A-game = gröna resultat". Du har sprungit bra i några dagar och tror att du kan påverka resultatet genom att spela "ultimat". Du glömmer då bort variansen som spelar en stor roll i spelet. Vissa dagar kan jag känna att jag spelat min absolut bästa poker i mitt liv, men trots det ha backat 4-5 inköp utan problem. Av egen erfarenhet är ofta optimistiskt tänk där man tror att man kan påverka resultatet genom att "spela ultimat poker" ett snabbt steg in i spel/pokermissbruk. Acceptera att du vissa dagar kommer uppleva varians och då kommer få jobba hårt för att förlora så lite som möjligt, snarare än att vinna så mycket som möjligt. Citera
icecreem Postad 22 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 22 Juni , 2011 Kommer göra site byte snart. Bara regs som sitter och nitar ok jag e nit själv iofs men vafan blir knappt pengar där. Tror det kommer bli ongame vilket ska bli grymmt spännande, Nu är det paradise hotel som gäller=) Citera
glasvegas Postad 22 Juni , 2011 Rapport Postad 22 Juni , 2011 Kommer göra site byte snart. Bara regs som sitter och nitar Välkommen till internetpoker 2011. Det finns knappt någon eurosite där du hittar 3-4 fiskar per bord på dagen en vanlig vardag. Inte ens på nl10$/€. Bättre värde hittar man på kvällar/nätter fre-lördag, speciellt lönehelger. Tror inte det blir nån stor skillnad på ongame, du kommer behöva tableselecta där med om du inte vill grinda mot regs. Personligen ser jag dock gärna att du flyttar din rulle till ongame så jag blir av med en reg på mitt nätverk men jag tror som sagt du blir besviken om du förväntar dig att hitta ett fisktätt nätverk på dagstid som 2005. Idag rakebackhorar regs mot varandra och slåss om en och en annan firre som dyker upp. Sad but true. Citera
icecreem Postad 22 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 22 Juni , 2011 Välkommen till internetpoker 2011. Det finns knappt någon eurosite där du hittar 3-4 fiskar per bord på dagen en vanlig vardag. Inte ens på nl10$/€. Bättre värde hittar man på kvällar/nätter fre-lördag, speciellt lönehelger. Tror inte det blir nån stor skillnad på ongame, du kommer behöva tableselecta där med om du inte vill grinda mot regs. Personligen ser jag dock gärna att du flyttar din rulle till ongame så jag blir av med en reg på mitt nätverk men jag tror som sagt du blir besviken om du förväntar dig att hitta ett fisktätt nätverk på dagstid som 2005. Idag rakebackhorar regs mot varandra och slåss om en och en annan firre som dyker upp. Sad but true. Ja precis är riktigt trött på det faktiskt. Dock känner jag att prima är tokgrindat sitter liksom samma personer 24/7 på borden inte ofta det kommer in nya folk heller:S Lycka till på prima iaf=) Citera
Klyka Postad 22 Juni , 2011 Rapport Postad 22 Juni , 2011 Ville bara säga att du verkar vara en glad och trevlig prick och att jag önskar dig all framgång i pokern, lycka i livet och ständigt solsken i sommar. Citera
Facebookpro2 Postad 22 Juni , 2011 Rapport Postad 22 Juni , 2011 Kommer göra site byte snart. Bara regs som sitter och nitar ok jag e nit själv iofs men vafan blir knappt pengar där. Tror det kommer bli ongame vilket ska bli grymmt spännande, Nu är det paradise hotel som gäller=) Går och vinna pengar mot nits också whack'em med furious 3-bets Citera
wahlen1 Postad 23 Juni , 2011 Rapport Postad 23 Juni , 2011 Välkommen till internetpoker 2011. Det finns knappt någon eurosite där du hittar 3-4 fiskar per bord på dagen en vanlig vardag. Inte ens på nl10$/€. Bättre värde hittar man på kvällar/nätter fre-lördag, speciellt lönehelger. Tror inte det blir nån stor skillnad på ongame, du kommer behöva tableselecta där med om du inte vill grinda mot regs. Personligen ser jag dock gärna att du flyttar din rulle till ongame så jag blir av med en reg på mitt nätverk men jag tror som sagt du blir besviken om du förväntar dig att hitta ett fisktätt nätverk på dagstid som 2005. Idag rakebackhorar regs mot varandra och slåss om en och en annan firre som dyker upp. Sad but true. Spelar du på ongame? Jag spelar oftast 9-1 på dagen och det finns massvis fisk på nl10-nl50. Gäller ju att tableselecta men oftast hittar du mycket fisk. Citera
glasvegas Postad 23 Juni , 2011 Rapport Postad 23 Juni , 2011 Spelar du på ongame? Jag spelar oftast 9-1 på dagen och det finns massvis fisk på nl10-nl50. Gäller ju att tableselecta men oftast hittar du mycket fisk. Dags för mig att flytta rullen tror jag Citera
icecreem Postad 23 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 23 Juni , 2011 Snabb check: Har bestämt mig för att lämna prima nu. Ongame verkar ju ligga till hett nu samma med svs. Provade lite lira på svs inatt idag och värdet är brutalt. upp 2 inköp där så det är alltid något. Har även vart och micro handlat på systemet och hoppas på en riktigt bra dag imorrn=) Nu blire fan mig grind enda fokuset kommer va att spela bra poker glgl Citera
icecreem Postad 23 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 23 Juni , 2011 Värdet på svs fortsätter dock har jag gått ner från 6 bord till 3 bord. Vilket gör att jag fokuserar endast på att spela enkelt och ta värde. glgl Citera
icecreem Postad 5 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 5 Juli , 2011 Tjenare! Det va ett tag sen man skrev här fakitkst. Fortsätter slaska på svs just nu. Värdet är riktigt riktigt bra. Har sprungit grymmt i juli och hoppas det fortsätter=) graf från juli bb/100 39.18:shock: Citera
icecreem Postad 5 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 5 Juli , 2011 Löjligt bra bb/100 haha. Nice! haha ja skulle inte va helt fel om det fortsätter:P Citera
icecreem Postad 6 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 6 Juli , 2011 Riktigt skönt väder idag =) blir bada sola. Sen kör jag hela natten vore guld o hitta 10-20 bi lika bra och testa när man har en fin ruungood:roll: fin dag på er Citera
icecreem Postad 6 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 6 Juli , 2011 kvällspasset gick helt ok fint värde. Tyvärr är jag så dålig på poker att jag spewar ur totalt och ska hero calla TT på J bräda mot en vidrig 74/40 för 370 bbs:-D :-D Avslutade det hela på 40 kr + gg wp poker tar psykiskt btw:lol: Citera
icecreem Postad 7 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 7 Juli , 2011 Idag va poker oherhört kul att spela Hoppade även upp i en nivå. Ingen större skillnad faktiskt måste bara vänja mig lite med 200bbs. 1085 händer vart spelade och ett + på 150 kr. wp idag tycker jag! Citera
glasvegas Postad 7 Juli , 2011 Rapport Postad 7 Juli , 2011 Är juligrafen endast svs och nl100kr? Citera
icecreem Postad 7 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 7 Juli , 2011 Är juligrafen endast svs och nl100kr? precis det är bara från och det är tom nl 50 kr:shock: med några 100 händer skott iofs:P hur gåre för dig? Citera
glasvegas Postad 7 Juli , 2011 Rapport Postad 7 Juli , 2011 precis det är bara från och det är tom nl 50 kr:shock: med några 100 händer skott iofs:P hur gåre för dig? Sjukt, wp! Har paus för tillfället. Ska börja om på svs när suget är tillbaka. Aldrig mer nit-prima... Citera
icecreem Postad 7 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 7 Juli , 2011 Sjukt, wp! Har paus för tillfället. Ska börja om på svs när suget är tillbaka. Aldrig mer nit-prima... tackar ! Ja gör det riktigt bra värde morgon som kväll faktiskt . Och ja aldrig mera prima haha Citera
icecreem Postad 7 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 7 Juli , 2011 Vart en grymm poker dag faktiskt ! upp 343 kr på 2336 händer mestadel nl50 kr. gg Citera
icecreem Postad 8 Juli , 2011 Författare Rapport Postad 8 Juli , 2011 Hann med lite grind imorse. Dock är det för varmt för att ens kunna fokusera så vart långt ifrån a game . men slutade med ett litet + Är nöjd för dagen. Så nu blir det fylla!! Citera
gnux_ Postad 8 Juli , 2011 Rapport Postad 8 Juli , 2011 Är det mycket fisk eller springer du bra? Spelar du NIT? Citera
Recommended Posts