Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 260
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
första 2h avklarade, några € upp

mat nu sen 2h till och då jävlar ska jag spela ultimat och hitta ett bra resultat

glgl

Du tänker helt fel här. Positivt resultat kan inte räknas ut så enkelt som "spela A-game = gröna resultat". Du har sprungit bra i några dagar och tror att du kan påverka resultatet genom att spela "ultimat". Du glömmer då bort variansen som spelar en stor roll i spelet. Vissa dagar kan jag känna att jag spelat min absolut bästa poker i mitt liv, men trots det ha backat 4-5 inköp utan problem. Av egen erfarenhet är ofta optimistiskt tänk där man tror att man kan påverka resultatet genom att "spela ultimat poker" ett snabbt steg in i spel/pokermissbruk. Acceptera att du vissa dagar kommer uppleva varians och då kommer få jobba hårt för att förlora så lite som möjligt, snarare än att vinna så mycket som möjligt.

Postad

Kommer göra site byte snart. Bara regs som sitter och nitar

ok jag e nit själv iofs men vafan blir knappt pengar där.

Tror det kommer bli ongame vilket ska bli grymmt spännande,

Nu är det paradise hotel som gäller=)

Postad

Välkommen till internetpoker 2011. Det finns knappt någon eurosite där du hittar 3-4 fiskar per bord på dagen en vanlig vardag. Inte ens på nl10$/€. Bättre värde hittar man på kvällar/nätter fre-lördag, speciellt lönehelger. Tror inte det blir nån stor skillnad på ongame, du kommer behöva tableselecta där med om du inte vill grinda mot regs. Personligen ser jag dock gärna att du flyttar din rulle till ongame så jag blir av med en reg på mitt nätverk ;-) men jag tror som sagt du blir besviken om du förväntar dig att hitta ett fisktätt nätverk på dagstid som 2005. Idag rakebackhorar regs mot varandra och slåss om en och en annan firre som dyker upp. Sad but true.

Postad
Välkommen till internetpoker 2011. Det finns knappt någon eurosite där du hittar 3-4 fiskar per bord på dagen en vanlig vardag. Inte ens på nl10$/€. Bättre värde hittar man på kvällar/nätter fre-lördag, speciellt lönehelger. Tror inte det blir nån stor skillnad på ongame, du kommer behöva tableselecta där med om du inte vill grinda mot regs. Personligen ser jag dock gärna att du flyttar din rulle till ongame så jag blir av med en reg på mitt nätverk ;-) men jag tror som sagt du blir besviken om du förväntar dig att hitta ett fisktätt nätverk på dagstid som 2005. Idag rakebackhorar regs mot varandra och slåss om en och en annan firre som dyker upp. Sad but true.

Ja precis är riktigt trött på det faktiskt. Dock känner jag att prima är tokgrindat sitter liksom samma personer 24/7 på borden inte ofta det kommer in nya folk heller:S

Lycka till på prima iaf=)

Postad

ok jag e nit själv iofs men vafan blir knappt pengar där.

Tror det kommer bli ongame vilket ska bli grymmt spännande,

Nu är det paradise hotel som gäller=)

Går och vinna pengar mot nits också ;) whack'em med furious 3-bets

Postad

Spelar du på ongame? Jag spelar oftast 9-1 på dagen och det finns massvis fisk på nl10-nl50. :) Gäller ju att tableselecta men oftast hittar du mycket fisk.

Postad

Snabb check:

Har bestämt mig för att lämna prima nu. Ongame verkar ju ligga till hett nu samma med svs.

Provade lite lira på svs inatt idag och värdet är brutalt.

upp 2 inköp där så det är alltid något.

Har även vart och micro handlat på systemet och hoppas på en riktigt bra dag imorrn=)

Nu blire fan mig grind enda fokuset kommer va att spela bra poker

glgl

• 2 weeks later...
Postad

Tjenare! Det va ett tag sen man skrev här fakitkst.

Fortsätter slaska på svs just nu. Värdet är riktigt riktigt bra.

Har sprungit grymmt i juli och hoppas det fortsätter=)

graf från juli

grafo.png

bb/100 39.18:shock:

Postad

kvällspasset gick helt ok fint värde. Tyvärr är jag så dålig på poker att jag spewar ur totalt och ska hero calla TT på J bräda mot en vidrig 74/40 för 370 bbs:-D :-D :-D

Avslutade det hela på 40 kr +

gg

wp

poker tar psykiskt btw:lol:

Postad

Idag va poker oherhört kul att spela

Hoppade även upp i en nivå. Ingen större skillnad faktiskt måste bara vänja mig lite med 200bbs.

1085 händer vart spelade och ett + på 150 kr.

wp idag tycker jag!

Postad
precis det är bara från och det är tom nl 50 kr:shock:

med några 100 händer skott iofs:P

hur gåre för dig?

Sjukt, wp! :-)

Har paus för tillfället. Ska börja om på svs när suget är tillbaka. Aldrig mer nit-prima...

Postad
Sjukt, wp! :-)

Har paus för tillfället. Ska börja om på svs när suget är tillbaka. Aldrig mer nit-prima...

tackar !

Ja gör det riktigt bra värde morgon som kväll faktiskt . Och ja aldrig mera prima haha

Postad

Hann med lite grind imorse. Dock är det för varmt för att ens kunna fokusera så vart långt ifrån a game .

men slutade med ett litet + Är nöjd för dagen. Så nu blir det fylla!!