LuckyStar5.1 Postad 3 Juni , 2011 Rapport Share Postad 3 Juni , 2011 Det måste idag vara en ganska stor konkurans att hitta spelarna... Men är det så dyrt att få program att funka för MAC eller linux ubuntu? ...en ganska stor del använder ju detta OS och hålla på med att fixa virituellt windows är inte så intresant för många lixom mej. Inte jätte-kul att spela i java på ett bord på det nätverk man verkligen vill grinda på. Och som normal-användaren vill mecka med os för att spela poker?!?! tycker detta e jättemärkligt. Vi har väll ft och PS men sen? ...svs med boss? - måste ju för fan finnas ekonomi i detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 4 Juni , 2011 Rapport Share Postad 4 Juni , 2011 Tycker också det är konstigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chofritz Postad 4 Juni , 2011 Rapport Share Postad 4 Juni , 2011 Håller med =) Sen finns det väl å andra sidan inget vettigt alternativ till HM för os x, så isf behöver det också portas =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SethCohen Postad 4 Juni , 2011 Rapport Share Postad 4 Juni , 2011 Om jag inte minns fel är det väl ca 89% som kör Windows av något slag, ca 10% som använder Mac OS, och dryga procenten som kör någon form av Linux. Säger sig självt vad företagen vill lägga pengar på. Sen hur många som pokerspelande Macanvändare det finns tror jag det inte finns något direkt statistik på. Ett alternativ till hem eller po är Poker Copilot som fungerar förvånansvärt bra till FT måste jag säga. Har inget att klaga på där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lappen Postad 4 Juni , 2011 Rapport Share Postad 4 Juni , 2011 Håller med =) Sen finns det väl å andra sidan inget vettigt alternativ till HM för os x, så isf behöver det också portas =) Poker Tracker 3 fungerar bra till OS X Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
killerwolf Postad 4 Juni , 2011 Rapport Share Postad 4 Juni , 2011 sekunden HEM+alla mina klienter jag spelar på fungerar på mac så byter jag min pokerstationära på kontoret direkt till mac, mycket för att jag bara skall pokra där(förhoppningsvis mindre frestelser på gamingfronten etc på äckel mac OS), men även för att jag är under illusionen att mac är så mycket säkrare generellt. Suktar även efter en macbook pro då de verkar vara så nötiga som bärbar, hatar alla varianter av pc laptops jag har haft. Dom mår så bra i 3-9 mån sen går dem åt helvete oavsett hur man än tar hand om dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NorthQ Postad 8 Juni , 2011 Rapport Share Postad 8 Juni , 2011 Går inte att spela svs på mac, så for man får AA så så kickas man ur flash klienten, plus att den är sjukt seg Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts