LappRoffe Postad 7 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 7 Juni , 2011 Att tala för pappskallar är i sanning helt meningslöst. Citera
devalanteriel Postad 8 Juni , 2011 Rapport Postad 8 Juni , 2011 Det skulle bli en ypperlig titel på den här dagboken. Citera
SouthEast Postad 8 Juni , 2011 Rapport Postad 8 Juni , 2011 Jag har en kusin som fick utlåtandet: Omogen för sin ålder (hon närmar sig 50 och har barn i blandade åldrar). Ett problem var att hon inte svarade på frågor man ställde. Citera
Klyka Postad 9 Juni , 2011 Rapport Postad 9 Juni , 2011 Jag kommer som vanligt att hålla "god ton" och svara sakligt på alla kommentarer. Din dekompositionsutsatta jävla argumentationssumpperkulator till människoursäkt, dra nåt begagnat över din inredningsarkitektritade nuna eller dra dit Piper nigrum växer! Edit: Tack för lyckönskningarna, förresten. Citera
Crappy Postad 10 Juni , 2011 Rapport Postad 10 Juni , 2011 Att tala för pappskallar är i sanning helt meningslöst. Så nu kör du ditt eget race? Igen? Citera
LappRoffe Postad 11 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 11 Juni , 2011 Din dekompositionsutsatta jävla argumentationssumpperkulator till människoursäkt, dra nåt begagnat över din inredningsarkitektritade nuna eller dra dit Piper nigrum växer! Edit: Tack för lyckönskningarna, förresten. De var ärligt menade. Citera
Saint_Bjorn Postad 11 Juni , 2011 Rapport Postad 11 Juni , 2011 Lapp, varför har du nu dagbok på forumet du hatar så mycket? Jag har ett par teorier... Citera
LappRoffe Postad 11 Juni , 2011 Författare Rapport Postad 11 Juni , 2011 Lapp, varför har du nu dagbok på forumet du hatar så mycket? Jag har ett par teorier... Bra att du delger oss dina teorier. Citera
Saint_Bjorn Postad 11 Juni , 2011 Rapport Postad 11 Juni , 2011 Bra att du delger oss dina teorier. Ganska uppenbara, eller? Du svarade inte på frågan. Citera
kossan Postad 11 Juni , 2011 Rapport Postad 11 Juni , 2011 Jag har en kusin som fick utlåtandet: Omogen för sin ålder (hon närmar sig 50 och har barn i blandade åldrar). Ett problem var att hon inte svarade på frågor man ställde. Låter ju som en politikerbegåvning... Hade det inte vart så att Roffa mest gillade Shemales, hade det väl var äktenskapstycke där? Citera
bjoelle Postad 11 Juni , 2011 Rapport Postad 11 Juni , 2011 Roffe är bannad på egen begäran. Min teori är att han ska grilla 30raka dagar och dricka hof. Citera
Basselito Postad 11 Juni , 2011 Rapport Postad 11 Juni , 2011 Roffe är bannad på egen begäran. Min teori är att han ska grilla 30raka dagar och dricka hof. Min teori är att han ska gå på killingspree och inte vill bli störd av att någon åsiktsmaskin ska terrorisera dagboken. Citera
Klyka Postad 12 Juni , 2011 Rapport Postad 12 Juni , 2011 De var ärligt menade. Ty. Än så länge går det bra iaf. Citera
Crappy Postad 13 Juni , 2011 Rapport Postad 13 Juni , 2011 Lite nyfiken blir jag allt. Saxat Semester.Bloggen tar ledigt på obestämd tid. Kommentarer kommer inte att uppdateras. Citera
affe2000 Postad 14 Juni , 2011 Rapport Postad 14 Juni , 2011 Lite nyfiken blir jag allt. Saxat Har vi verkligen lyckats tystat honom? Kan vi äntligen få ägna oss åt att lura folk på deras surt förvärvade slantar i fred, utan att någon trumpeterar ut sanningen? Får Jens för en gång skull kämpa mot spelmonopol, kommunism och kungahus utan att bli kallad det försmädliga öknamnet "Jöns"? Citera
MikeTime Postad 14 Juni , 2011 Rapport Postad 14 Juni , 2011 Äh, han är väl på semesterresa hem till sina släktingar - Samerna. Citera
miata91 Postad 14 Juni , 2011 Rapport Postad 14 Juni , 2011 Har vi verkligen lyckats tystat honom? Kan vi äntligen få ägna oss åt att lura folk på deras surt förvärvade slantar i fred, utan att någon trumpeterar ut sanningen? Får Jens för en gång skull kämpa mot spelmonopol, kommunism och kungahus utan att bli kallad det försmädliga öknamnet "Jöns"? Skulle inte tror det va. Roffe laddar bara om batterierna med sin citron, ättika och bittermandel diet. Snart är han tillbaka bittrare och surare än någosin. Citera
XeroxFin Postad 14 Juni , 2011 Rapport Postad 14 Juni , 2011 (Roffe malar på om att nätpokern är död före midsommar och att pf kommer att dö sotdöden inom några dagar då aktiviteten är skitlåg) Tappar trafik? Du skriver ju röven av dig. Just det, äntligen avslöjar sig både pf och Roffe. Vem fan Roffe är spökskrivare åt är en fråga som gäckat pokervärlden under många år, äntligen är det avslöjat: Roffe är naturligtvis helt enkelt avlönad och köpt av Soluan/pf/poker.se. Att Roffe skulle göra så mycket gratisreklam för Soluan/pf/poker.se, som han säger sig avsky och förakta, på sin blogg och andra ställen utan monetär ersättning faller på sin egen orimlighet, och att Roffe skulle vara så korkad att han skulle slösa sin dyrbara tid han kunde lägga på svartbygge till att generera bulk på pf utan dineros är lika sannolikt som att Mona Sahlin kommer att börja slita inom åldringsvården. Baserat på bittre konkurrentens granskning, som uppenbarligen inte hade tillräckliga resurser för att köpa Roffe, sker betalningen svart till på köpet.Fifan vad dum man känner sig, svaret var så uppenbart framför ögonen på pokervärlden hela tiden. Hoppas du sålde dig dyrt, ruttne LappJävel. Du skulle sälja din egen morsa till Stalin bara han skulle hiva upp tillräckligt stor rubelbunt. Vem kan man lita på nu? Mvh Uppdrag Granskning Citera
juveking Postad 18 Juni , 2011 Rapport Postad 18 Juni , 2011 Håller med lapproffe i mycket av det han skriver. Men vore ändå kul om han kan svara på vem som startade fagbet? Citera
Recommended Posts