tamtaram Postad 17 Juli , 2011 Rapport Share Postad 17 Juli , 2011 Härligt Colbin, någon som har en stream som inte laggar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 17 Juli , 2011 Rapport Share Postad 17 Juli , 2011 Härligt Colbin,någon som har en stream som inte laggar? Söker också en som inte laggar. Både wsop streamen och den där ryska streamen laggar ju lika mkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 17 Juli , 2011 Rapport Share Postad 17 Juli , 2011 Det funkar fint för mig, men ni kan ju testa att gå direkt till Veetle-strömmen, det kan hjälpa eventuellt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Krell Postad 17 Juli , 2011 Rapport Share Postad 17 Juli , 2011 Söker också en som inte laggar. Både wsop streamen och den där ryska streamen laggar ju lika mkt. Slå av HD upplösningen så slutar det lagga Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obvspeltorsk Postad 17 Juli , 2011 Rapport Share Postad 17 Juli , 2011 Slå av HD upplösningen så slutar det lagga men då börjar det buffra istället ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Krell Postad 17 Juli , 2011 Rapport Share Postad 17 Juli , 2011 Funkar för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerDeLux Postad 17 Juli , 2011 Rapport Share Postad 17 Juli , 2011 funkar extremt nice för mig, kör på via tvn, 100mbit kanske därför det flytter? eftersom en del säger det laggar? hur går det för våra kära svenskar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 17 Juli , 2011 Rapport Share Postad 17 Juli , 2011 Spelas FT i december i år eller säger kommentatorerna fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerDeLux Postad 17 Juli , 2011 Rapport Share Postad 17 Juli , 2011 Spelas FT i december i år eller säger kommentatorerna fel? tror han går på meth, då han säger fel i rätt ofta,, trodde han var mer rutinerad vid live.. men duno om det går i Dec... varför bryta Nov9 mönstret liksom när det blivit lite av ett jippo trademark för Wsop Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerDeLux Postad 17 Juli , 2011 Rapport Share Postad 17 Juli , 2011 bara online fenomenet Per linde kvar för att försvara sverige? kollade chipstacks å såg han bara av svenskarna.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 17 Juli , 2011 Rapport Share Postad 17 Juli , 2011 Magnus Persson är kvar och Robin Colbin sitter ju på featurebordet om du ser på strömmen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 17 Juli , 2011 Rapport Share Postad 17 Juli , 2011 Nej, fel - Persson åkte just ut Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tamtaram Postad 17 Juli , 2011 Rapport Share Postad 17 Juli , 2011 bara online fenomenet Per linde kvar för att försvara sverige? kollade chipstacks å såg han bara av svenskarna.... Colbin har bytt medborgarskap till Schweiz Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerDeLux Postad 17 Juli , 2011 Rapport Share Postad 17 Juli , 2011 Colbin har bytt medborgarskap till Schweiz åfan,, därför jag inte fatta att han var original swed:) men soft Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 17 Juli , 2011 Rapport Share Postad 17 Juli , 2011 Ni kan ju försöka hålla ett öga på (och fixa intervju med) Jens Kyllönen som vann EPT Cph 2009 också. Han är finlandssvensk så det är iaf tre med svenskt modersmål kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 17 Juli , 2011 Rapport Share Postad 17 Juli , 2011 Intervju kanske kommer senare, just nu har vi en kanadensare på plats för oss. Vi håller lite halvkoll på honom, jag håller lite grann på Jens personligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
owster Postad 17 Juli , 2011 Rapport Share Postad 17 Juli , 2011 Ni kan ju försöka hålla ett öga på (och fixa intervju med) Jens Kyllönen som vann EPT Cph 2009 också. Han är finlandssvensk så det är iaf tre med svenskt modersmål kvar. Har svårt att hoppas på honom Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Morgyleus Postad 17 Juli , 2011 Rapport Share Postad 17 Juli , 2011 Ni kan ju försöka hålla ett öga på (och fixa intervju med) Jens Kyllönen som vann EPT Cph 2009 också. Han är finlandssvensk så det är iaf tre med svenskt modersmål kvar. åkte just ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 17 Juli , 2011 Rapport Share Postad 17 Juli , 2011 Och Kelopuro direkt efter, ingen bra kvart för finnarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 17 Juli , 2011 Rapport Share Postad 17 Juli , 2011 ffs, värsta jinxen jag levererat hittills Hopppas verkligen det går skit för Pöörr Linde, må alla hans kort vara kalla och alla hans ess bli utdragna! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jodan Postad 17 Juli , 2011 Rapport Share Postad 17 Juli , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
devalanteriel Postad 17 Juli , 2011 Rapport Share Postad 17 Juli , 2011 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gnux_ Postad 17 Juli , 2011 Rapport Share Postad 17 Juli , 2011 Hejja Per nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kafka Postad 17 Juli , 2011 Rapport Share Postad 17 Juli , 2011 Jag vet inte varför du postade den bilden men jävlar. Att jag inte väckte familjen är ett under. Riktigt kul att se hur Collins fullkomligt kör över bordet! PS. Trodde jag hade spelat på att Japan skulle vinna VM men det hade jag inte. Jag hade spelat etta på matchen och den blev kryss. Bad beat! DS. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JackVegas Postad 17 Juli , 2011 Rapport Share Postad 17 Juli , 2011 Bara jag som tänker på den här klassikern varje gång de filmar Christian Harder? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts