Gå till innehåll

Jag har med säkerhet förlorats tusen av dollars för Carbon Poker.


A.Hopkins

Recommended Posts

Jag har spelats online poker "bara" i Carbon Poker. Jag är mera vännen av live poker. Men i Carbon Poker har jag spelats väldigt mycket. Längesen när började jag spela där, sades att man kan aldrig ha rakeback deal dit.

 

Men vad fan?! Jag hittade det här: borta

 

Tydligen har man haft rakeback deal i Merge network? :evil: Men säkert inte länge? Eller hur? Och möjligheten göra rakeback deal ska avslutas efter den här månad? Konstig ställe.

 

Ändå om det har varit möjligt att göra rakeback deal inom många ålder, har jag förlorats tusen och tusen av dollars! F++k!! Naturligtvis är det mitt eget fel att jag orkar inte läsa alla möjliga nyheter. Spelande är det grej för mig, inte läsning om andra människors spel. Mitt eget fel. Jag vet, jag vet....

 

Man alltid säger att med sökning av bilder av sexiga tjejer får bara virus till maskin, så hah hah! Tack för bilden av en kvinna, så åtminstone jag kunde hantera mig en ny rakeback konto. (Tack Breena Rose!) :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...